Threadneedle Latin America
-
- Hero Member
- Contacteer:
Threadneedle Latin America
Hey Rabo,
Waarom hebben jullie het goed presterende aandeelfonds Threadneedle Latin america uit jullie selectie weggehaald ?
Het presteert beter dan Blackrock Latin America en ik was van plan er de komende maanden nog van bij te kopen..
Waarom hebben jullie het goed presterende aandeelfonds Threadneedle Latin america uit jullie selectie weggehaald ?
Het presteert beter dan Blackrock Latin America en ik was van plan er de komende maanden nog van bij te kopen..
Re: Threadneedle Latin America
Hetzelfde met Threadneedle Emerging Market Bond, is ook verdwenen.
Ik vind dat Rabobank ons wel zou mogen inlichten als ze fondsen uit hun aanbod weghalen of eraan toevoegen. Wij zitten maar plannen tot aankoop te maken en als het zover is: lap, fonds weg.
Ik vind dat Rabobank ons wel zou mogen inlichten als ze fondsen uit hun aanbod weghalen of eraan toevoegen. Wij zitten maar plannen tot aankoop te maken en als het zover is: lap, fonds weg.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Threadneedle Em. Mkt Bond is een zeer goed fonds: een permanent zeer hoog rendement en dat voor een obligatiefonds. Kan ik aan iedereen aanraden.
Threadneedle Latin America vind ik persoonlijk nog veel te jong. Heeft wel een zeer steile klim achter de rug zoals de meeste Latin-America-fondsen maar is dit geluk of kunnen ze dat volhouden ?
Twee goede alternatieven zijn JPM Latin America en als je niet bang bent van USD dan heb je ook nog Fidelity Latin America ( als je rekening houdt met de USD zou ik dit laatste aanraden. Zoals vermeld is het fonds van Blackrock geen aanrader.
Toch nog één vraag: als je bij Rabo een fonds in portefeuille hebt, kan je dan niet meer bijkopen ?
Threadneedle Latin America vind ik persoonlijk nog veel te jong. Heeft wel een zeer steile klim achter de rug zoals de meeste Latin-America-fondsen maar is dit geluk of kunnen ze dat volhouden ?
Twee goede alternatieven zijn JPM Latin America en als je niet bang bent van USD dan heb je ook nog Fidelity Latin America ( als je rekening houdt met de USD zou ik dit laatste aanraden. Zoals vermeld is het fonds van Blackrock geen aanrader.
Toch nog één vraag: als je bij Rabo een fonds in portefeuille hebt, kan je dan niet meer bijkopen ?
-
- Hero Member
- Contacteer:
en de volgende vraag : indien bijkopen of verkopen, is het dan nog steeds zonder extra kosten ?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Beide fondsen zijn nog steeds beschikbaar, er was gisteren iets misgelopen met het 'publiceren' van deze fondsen op de nieuwe site. Hartelijk bedankt om ons hiervan op de hoogte te brengen!
-
- Hero Member
- Contacteer:
Toch fantastisch hoe allert wij spaargidsers zijn; 

of hoe men fouten toegeeft