Valuta 1 januari 2012
Re: Valuta 1 januari 2012
Aangezien je deze vraag stelt bij rabobank veronderstel ik dat het over een rabobank-rekening gaat. En rabobank heeft onlangs bekend gemaakt dat elk bedrag gestort in januari (dus tot eind januari) de getrouwheidspremie heeft verworven op het einde van het jaar. Dus dan is het toch niet echt nodig om de valutadatum exact op 1 januari 2012 te zetten?
Volgens mij is het anders niet mogelijk om dit te doen. Vorig jaar heeft rabobank wel de valutadata aangepast naar 1 januari van de bedragen die de maandag op de rekening werden gestort maar met bovenstaande actie is dat dus niet nodig...
Volgens mij is het anders niet mogelijk om dit te doen. Vorig jaar heeft rabobank wel de valutadata aangepast naar 1 januari van de bedragen die de maandag op de rekening werden gestort maar met bovenstaande actie is dat dus niet nodig...
en ik zie nu pas dat je deze vraag al eens in een ander topic had gesteld...
Het antwoord daar leek me toch duidelijk?

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
--Onnodige quote! Het is niet nodig een bericht te quoten dat er net boven staat! V.--
Mocht dit toch gaan over een andere bank, dan is het antwoord eenvoudig: neen, dat gaat niet. Aangezien 1 januari zowiezo een feestdag is (dus ook mocht dit op een weekdag vallen), zullen er nooit valutadatums kunnen geboekt worden op 1/1.
Wil je toch dat het geld er dan op staat, dan moet je dit vroeger overschrijven, met het risico om uw getrouwheidspremie bij uw andere bank kwijt te zijn.
Enkel Rabo heeft vorig jaar de toegeving gedaan door bij interne overschrijvingen naar een spaarrekeningbegin januari, de valuta toch op 1/1 te zetten. Nu vermijden ze dit door vanaf nu de 11-maanden regeling toe te passen.
Mocht dit toch gaan over een andere bank, dan is het antwoord eenvoudig: neen, dat gaat niet. Aangezien 1 januari zowiezo een feestdag is (dus ook mocht dit op een weekdag vallen), zullen er nooit valutadatums kunnen geboekt worden op 1/1.
Wil je toch dat het geld er dan op staat, dan moet je dit vroeger overschrijven, met het risico om uw getrouwheidspremie bij uw andere bank kwijt te zijn.
Enkel Rabo heeft vorig jaar de toegeving gedaan door bij interne overschrijvingen naar een spaarrekeningbegin januari, de valuta toch op 1/1 te zetten. Nu vermijden ze dit door vanaf nu de 11-maanden regeling toe te passen.
+1Nightwolf schreef:en ik zie nu pas dat je deze vraag al eens in een ander topic had gesteld...![]()
@ Azerty: Het andere door jou geopende onderwerp staat hier: viewtopic.php?f=16&t=11727" onclick="window.open(this.href);return false;