Nieuwe look voor Rabobank.be
Re: Nieuwe look voor Rabobank.be
Vreemd dat de app enkel geschikt is voor Apple toestellen, terwijl er meer smartphones op Android draaien...
De woordvoerder heeft in een andere thread geantwoord dat er aan de Android versie nog gewerkt wordt. Ze moeten ergens beginnen, en blijkbaar was de iOS versie eerder af.
niks voor windows phone ?
Wie gebruikt er nu nog windows mobile?anna schreef:niks voor windows phone ?

Ik kwam vandaag toevallig tijdens het internetbankieren Rabo mobile tegen en was toch ook verwonderd dat, na wat zoeken, er geen android versie beschikbaar was, maar zie nu dat het nog maar enkele dagen van start is gegaan.
Zolang ze binnen een aanvaardbare tijd een android app lanceren (niet zoals bijvoorbeeld telenet met Yelo) hoor je me niet klagen.
Zolang ze binnen een aanvaardbare tijd een android app lanceren (niet zoals bijvoorbeeld telenet met Yelo) hoor je me niet klagen.
Windows Phone is niet meer hetzelfde als windows mobile. Deze is volledig opnieuw geschreven dacht ik en zou nu als een echte smartphone moeten werken, maar ik heb er mezelf niet meer aan gewaagd (net zoals symbian).glennl schreef: Wie gebruikt er nu nog windows mobile?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
We bevestigen nog graag voor de goede orde dat de Android versie van Rabo Mobile er effectief zit aan te komen. Dit kan nog wel enkele weken duren. De ervaring heeft ons geleerd dat het moeilijk is om hier een exacte datum op te plakken. Omdat de iOS versie eerder klaar was werd deze in tussentijd al wel gelanceerd.