Limieten Rabo Mobile
Limieten Rabo Mobile
kunnen de limieten van Rabo mobile worden verhoogd naar bvb 750 euro zoals bij ING Mobile? 150 euro limiet per dag en per transactie lijkt mij nogal weinig om effectief gebruiksvriendelijk te zijn. Eventueel optie om limiet naar 2500 euro te zetten of mogelijkheid voorzien om de limieten aan te passen door de gebruiker?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Berichten: 1329
- Lid geworden op: 25 feb 2008
- Contacteer:
Re: Limieten Rabo Mobile
De Rabo Mobile applicatie werd in eerste instantie gecreëerd om kleine en eenvoudige raadplegingen en verrichtingen op uw rekeningen uit te voeren. Daardoor konden wij een applicatie ontwikkelen die eenvoudig is in gebruik en waarvoor u geen Digipass nodig heeft.
Eigen aan een smartphone is dat u deze meestal voortdurend op zak heeft en veelvuldig gebruikt waardoor de kans op verlies of diefstal, en bijbehorend misbruik, beduidend groter is. U kan weliswaar uw toestel gemakkelijk blokkeren via de beveiligde website van Rabobank.be of dit laten doen door contact op te nemen met onze Klantendienst, intussen bieden de beperkte transactiemogelijkheden extra bescherming.
De overschrijving van grotere bedragen doet u momenteel nog best steeds via de 'gewone' beveiligde website van Rabobank.be - met Digipass.
Uiteraard wordt het gebruik van de applicatie, de doeltreffendheid en de beveiliging ervan, op regelmatige tijdstippen geëvalueerd. Wij sluiten dus niet uit dat het in de toekomst mogelijk is dat ook iets grotere bedragen zullen kunnen worden overgeschreven. Momenteel is de applicatie echter nog maar pas gelanceerd en zijn er geen onmiddellijk plannen voor het aanpassen van de transactielimieten.
U mag Rabo Mobile dan ook niet echt bekijken als een alternatief voor het gewone beheer van de rekeningen via de beveiligde website. Het is eerder een aanvulling op de dienstverlening, die u naar alle waarschijnlijkheid, van pas zal komen voor kleinere zaken, zoals het controleren van de stand van uw rekeningen of intrest, of het meteen terugbetalen van die collega van wie u 20 EUR leende omdat u uw portefeuille vergeten was.
Eigen aan een smartphone is dat u deze meestal voortdurend op zak heeft en veelvuldig gebruikt waardoor de kans op verlies of diefstal, en bijbehorend misbruik, beduidend groter is. U kan weliswaar uw toestel gemakkelijk blokkeren via de beveiligde website van Rabobank.be of dit laten doen door contact op te nemen met onze Klantendienst, intussen bieden de beperkte transactiemogelijkheden extra bescherming.
De overschrijving van grotere bedragen doet u momenteel nog best steeds via de 'gewone' beveiligde website van Rabobank.be - met Digipass.
Uiteraard wordt het gebruik van de applicatie, de doeltreffendheid en de beveiliging ervan, op regelmatige tijdstippen geëvalueerd. Wij sluiten dus niet uit dat het in de toekomst mogelijk is dat ook iets grotere bedragen zullen kunnen worden overgeschreven. Momenteel is de applicatie echter nog maar pas gelanceerd en zijn er geen onmiddellijk plannen voor het aanpassen van de transactielimieten.
U mag Rabo Mobile dan ook niet echt bekijken als een alternatief voor het gewone beheer van de rekeningen via de beveiligde website. Het is eerder een aanvulling op de dienstverlening, die u naar alle waarschijnlijkheid, van pas zal komen voor kleinere zaken, zoals het controleren van de stand van uw rekeningen of intrest, of het meteen terugbetalen van die collega van wie u 20 EUR leende omdat u uw portefeuille vergeten was.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.