Argenta - Internetbankieren
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Argenta - Internetbankieren
overdag weet ik niet hoe het loopt want dan zit ik altijd op mijn werk (behalve deze week
). maar als ik inlog is het 's avonds en heb 's avonds eigenlijk nog nooit een probleem gehad.

Men gaat hier op forum wel eens aan een iets voorbij.
Bij Argenta gaan sommige zaken trager.
Maar men verlangt dat het even snel gaat als daar waar men mag (moet) betalen.
Nu wanneer bij kleinere spelers iedereen op hetzelfde moment gaat inloggen ( waarom ? om zijn interesten te bekijken )
gaat het wel al eens trager.
Vergelijk maar eens het aantal kassa's in een Carrefour met bvb een Lidl.
Ja daar duurt het soms ook even dat men moet wachten.
Als het is om Argenta in een negatief daglicht te plaatsen , dan zijn sommigen er rap bij.
Waarom deze laatsten dan nog bij Argenta blijven , is goedkoop he en maar kankeren.
Nu wanneer bij kleinere spelers iedereen op hetzelfde moment gaat inloggen ( waarom ? om zijn interesten te bekijken )
Als het is om Argenta in een negatief daglicht te plaatsen , dan zijn sommigen er rap bij.
Waarom deze laatsten dan nog bij Argenta blijven , is goedkoop he en maar kankeren.
En dank denk je: 's avonds zal het wel kalm zijn...
Noppes, ik geraak niet op de website
.
@Burcht,
Ergens volg ik je wel. Maar weet ook dat die problemen jaar op jaar voorkomen. Dat is niet gezond.
Vorig jaar belde ik naar de helpdesk en kreeg ik zelf nog een bot antwoord van 'Ja, meneer... tussen kerstdag en nieuwjaar werken wij met niet veel hoor. Mogelijk zal uw probleem maar na nieuwjaar opgelost worden'.
Weet goed dat dat probleem een overschrijving was die buiten moest.
Dat deed voor mij de deur dicht. Nu heb ik er enkel nog een e-spaarrekening. Als ik er nu niet direct op geraak stoort me dat minder.
Maar voor dagelijkse verrichtingen. Neen, dank u. Been there, done that.
Noppes, ik geraak niet op de website

@Burcht,
Ergens volg ik je wel. Maar weet ook dat die problemen jaar op jaar voorkomen. Dat is niet gezond.
Vorig jaar belde ik naar de helpdesk en kreeg ik zelf nog een bot antwoord van 'Ja, meneer... tussen kerstdag en nieuwjaar werken wij met niet veel hoor. Mogelijk zal uw probleem maar na nieuwjaar opgelost worden'.
Weet goed dat dat probleem een overschrijving was die buiten moest.
Dat deed voor mij de deur dicht. Nu heb ik er enkel nog een e-spaarrekening. Als ik er nu niet direct op geraak stoort me dat minder.
Maar voor dagelijkse verrichtingen. Neen, dank u. Been there, done that.
@burcht1: jij vergeet kennelijk dat argenta niet de enige bank is waar alles gratis is, dus waarom werkt daar het internetbankieren wel goed en professioneel ?
Ipv continu reclamespotjes uit te zenden en zo hoog over hun eigen te roepen zouden ze beter hun zaken eens op orde stellen.
Ipv continu reclamespotjes uit te zenden en zo hoog over hun eigen te roepen zouden ze beter hun zaken eens op orde stellen.
Ja overschrijvingen he.
ja elke dag , elke maand opnieuw.
daar bestaan domicilieringen voor of bestendige opdrachten.
en als men voor een overschrijving dan gewoonlijk nog een maand tijd heeft alvorens men moet betalen.
dan zal een moment dat er een probleem is toch niet zo erg zijn.
als men weet dat internet providers soms ook zijn kuren heeft.
maar ja op een moment dat iedereen thuis is gaat men bankieren en dan nog liefst op de piekmomenten.
nu is het wel zo dat iemand die een dienst aanbied er moet voor zorgen dat het werkt laat daar geen misverstand over zijn.
maar of alleen Argenta hier in de fout gaat , denk het niet.
toch raar dat mensen bij een enquete voor Argenta kiezen , en dan andere niks dan klagen over dezelfde betrokkene.
ja elke dag , elke maand opnieuw.
daar bestaan domicilieringen voor of bestendige opdrachten.
en als men voor een overschrijving dan gewoonlijk nog een maand tijd heeft alvorens men moet betalen.
dan zal een moment dat er een probleem is toch niet zo erg zijn.
als men weet dat internet providers soms ook zijn kuren heeft.
maar ja op een moment dat iedereen thuis is gaat men bankieren en dan nog liefst op de piekmomenten.
nu is het wel zo dat iemand die een dienst aanbied er moet voor zorgen dat het werkt laat daar geen misverstand over zijn.
maar of alleen Argenta hier in de fout gaat , denk het niet.
toch raar dat mensen bij een enquete voor Argenta kiezen , en dan andere niks dan klagen over dezelfde betrokkene.
Heb mij er ook een tijd aangeërgerd, maar moet wel zeggen dat zowel de gebruikersinterface als de snelheid de laatste maanden aanzienlijk verbeterd is.
Heb alle domicilieringen overgezet op mijn argenta zicht en ook overschrijvingen electronisch ingevoerd staat binnen 48 op de tegenrekening. Het is ooit erger geweest.
Heb alle domicilieringen overgezet op mijn argenta zicht en ook overschrijvingen electronisch ingevoerd staat binnen 48 op de tegenrekening. Het is ooit erger geweest.
Andere , zoals Keytrade, Rabo , Deutsche hebben hier blijkbaar geen last van ...burcht1 schreef:Men gaat hier op forum wel eens aan een iets voorbij.
Niet klagen hé, alles is toch gratis bij Argenta ! Zelfs mensen hypernerveus maken is er gratis 

that's the spirit zoé

Rabo en DB kan je dan ook moeilijk kleine banken noemen
Andere , zoals Keytrade, Rabo , Deutsche hebben hier blijkbaar geen last van ...

- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Site Argenta werkt dus weeral niet...
Welk probleem hebben ze nu weeral...
Begin dit stilletjes aan beu te worden!
Welk probleem hebben ze nu weeral...

Begin dit stilletjes aan beu te worden!
daarnet op hoofdpagina argenta gelezen dat men alert moet zijn op verdachte schermen aangaande het internetbankieren. voorzichtigheid geboden dus
Inderdaad al weer heel de voormiddag onmogelijk om bij Argenta binnen te geraken.
Gebeld met Argenta. Zeggen tegen hun kantoorhouders dat het probleem bij Belgacom ligt.
Geïnformeerd bij Belgacom en wat denk je?
Klassiek voor Argenta, de fout ligt altijd bij iemand anders. Belachelijk, toch?
Gebeld met Argenta. Zeggen tegen hun kantoorhouders dat het probleem bij Belgacom ligt.
Geïnformeerd bij Belgacom en wat denk je?
Klassiek voor Argenta, de fout ligt altijd bij iemand anders. Belachelijk, toch?
Belgacom ... ik ga via Telenet ... idem ...
Maar OGONE heeft ook problemen met hun betaalplatform op dit ogenblik dus mogelijk is er toch iets meer aan de hand ...
Maar OGONE heeft ook problemen met hun betaalplatform op dit ogenblik dus mogelijk is er toch iets meer aan de hand ...
Zwerten, voor alle duidelijkheid, IK ben niet bij Belgacom. Argenta blijkbaar wel als ze beweren dat daar het probleem zit.