timing sms
-
- Full Member
- Contacteer:
timing sms
Net zoals zovele anderen opende ik donderdag online een rekening bij NIBC Direct, en stuurde ik voor de middag een kopie van mijn ID
elektronisch door.
Twee dagen later heb ik nog niet het binnen 24 uur beloofde wachtwoord om in te loggen ontvangen.
De telefoniste bevestigde me net dat alles binnen is, maar plakt geen timing op wanneer ik wachtwoord zal ontvangen.
'We doen ons best om dit zo snel mogelijk in orde te brengen'.
Sorry, maar dit is een antwoord dat de traditionele banken geven, dit verwacht je niet van een nieuwe speler op de markt.
elektronisch door.
Twee dagen later heb ik nog niet het binnen 24 uur beloofde wachtwoord om in te loggen ontvangen.
De telefoniste bevestigde me net dat alles binnen is, maar plakt geen timing op wanneer ik wachtwoord zal ontvangen.
'We doen ons best om dit zo snel mogelijk in orde te brengen'.
Sorry, maar dit is een antwoord dat de traditionele banken geven, dit verwacht je niet van een nieuwe speler op de markt.
Re: timing sms
Helemaal mee eens. Ook ik heb nog altijd niets ontvangen. Iedereen is positief en uitermate aardig voor NIBC, maar tot nu toe heb ik weinig reden om positief te zijn. Eerst had ik problemen met de site. (verbindingsproblemen) daarna een mail gestuurd, bleek dat deze mail eveneens niet was aangekomen (failure) Uiteindelijk is het dan toch gelukt om de doc. door te sturen, maar nog altijd niets ontvangen. Gisterenmorgen (donderdag) wel al een standaardmail gekregen, dat de sms niet binnen de 24 uur zou kunnen toegestuurd worden. Intussen al mails gestuurd met de vraag waar de sms bleef, ook hierop nog geen enkele reactie gekregen.
Als een bank 3 % aanbiedt kunnen ze wel verwachten dat ze een toeloop aan aanvragen binnenkrijgen. Men mag dan toch tenmiste verwachten dat de site optimaal werkte.
Als een bank 3 % aanbiedt kunnen ze wel verwachten dat ze een toeloop aan aanvragen binnenkrijgen. Men mag dan toch tenmiste verwachten dat de site optimaal werkte.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Je moet realistisch blijven hé. Wat moeten ze doen, 100 man in dienst nemen om al de binnenkomende aanvragen binnen de 5 minuten af te werken ?
Liever een kleine groep vaste medewerkers die hun werk kennen dan zoals bij de grootbanken om de 5 dagen een nieuwe medewerker.
Trouwens wat maakt het uit, ze werken deze keer toch met de 11-maanden regel voor de getrouwheidspremie, dus relax en geniet van de laatste uren van 2011.
Binnen een paar dagen loopt dat wel los.
Liever een kleine groep vaste medewerkers die hun werk kennen dan zoals bij de grootbanken om de 5 dagen een nieuwe medewerker.
Trouwens wat maakt het uit, ze werken deze keer toch met de 11-maanden regel voor de getrouwheidspremie, dus relax en geniet van de laatste uren van 2011.
Binnen een paar dagen loopt dat wel los.
Woe vmiddag mijn aanvraag gedaan. Vrij vmiddag SMS inlogcode ontvangen.fellowship schreef:Net zoals zovele anderen opende ik donderdag online een rekening bij NIBC Direct, en stuurde ik voor de middag een kopie van mijn ID elektronisch door. Twee dagen later heb ik nog niet het binnen 24 uur beloofde wachtwoord om in te loggen ontvangen.
> 24h dus, maar om dat als een probleem te beschouwen ,zo snel heb ik nog nergens anders een rekening geopend.
Laatst gewijzigd door Tux op 31 december 2011, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
@cp123 Intussen is uw rekening al wel geopend he.
11 maanden regel, als ik het goed begrijp zal niemand waarvan het geld nu nog niet op de rekening staat dus het max. van 3 % voor het jaar 2012 niet kunnen halen.
11 maanden regel, als ik het goed begrijp zal niemand waarvan het geld nu nog niet op de rekening staat dus het max. van 3 % voor het jaar 2012 niet kunnen halen.
Lees hier eerst eens op het forum wat de 11-maanden regel juist betekent, dan zal je je vragen wel kunnen beantwoorden.
Trouwens men rekening is dan wel al open, men eerste storting staat er nog niet op, dus dat zal dit jaar niet meer lukken en dat zal voor de meeste wel zo zijn en zitten we dus allemaal in hetzelfde schuitje, maar door de 11-maanden regel maakt dat niet echt uit.
Trouwens men rekening is dan wel al open, men eerste storting staat er nog niet op, dus dat zal dit jaar niet meer lukken en dat zal voor de meeste wel zo zijn en zitten we dus allemaal in hetzelfde schuitje, maar door de 11-maanden regel maakt dat niet echt uit.
Ook ik heb een mail gekregen dat mijn code helaas niet binnen de 24 uur kon worden verstuurd. Maar komaan, dit zie ik nu nog niet als een probleem. Je weet toch ook dat een bank die net op de markt komt met goeie voorwaarden een hoop nieuwe klanten zal aantrekken. Zoals cp1234 zegt, wees eens een beetje realistisch. Dit is trouwens de eerste keer dat ik weet dat je de kopie van identiteitskaart ook kan doormailen ipv opsturen per post. Dus als je het moet opsturen met de post gaan er ook al een paar dagen over en zo... Het zal toch echt niet op die paar dagen aankomen. Ik vind het alvast wel positief dat er duidelijk gecommuniceerd wordt door NIBC (bv die mail dat het niet is gelukt binnen de 24u). Want anders zou je kunnen denken dat er iets is misgelopen bij de aanvraag of zo omdat je nog geen antwoord hebt gekregen.
Opzich maakt het mij niet uit dat je meer dan 24h moet wachten.
Wat mij wel een beetje ergert is dat ze geen first in first out hanteren. Dit lijkt me toch niet zo moeilijk...
Er zijn verschillende mensen die na mijn hun gegevens hebben doorgestuurd en toch al hun sms gekregen hebben.
Wat mij wel een beetje ergert is dat ze geen first in first out hanteren. Dit lijkt me toch niet zo moeilijk...
Er zijn verschillende mensen die na mijn hun gegevens hebben doorgestuurd en toch al hun sms gekregen hebben.
Daar ga ik mee akkoord. Ik vraag me af hoe ze dan eigenlijk te werk gaan. Alle aanvragen in een pot steken en uittrekken dmv een onschuldige hand???
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
we zijn hard aan het kijken hoe we ervoor kunnen zorgen dat de behandeling inderdaad fifo gebeurt. Het klopt dat dit de meest logische manier van werken zou zijn. Maar het blijkt nog maar eens dat systeem ingenieurs niet altijd dezelfde logica hanteren als gemiddelde consumenten.
We houden u op de hoogte en excuseren ons momenteel voor het feit dat het momenteel dus niet helemaal fifo verloopt.
We houden u op de hoogte en excuseren ons momenteel voor het feit dat het momenteel dus niet helemaal fifo verloopt.
ik heb afgehaakt eens ik vernam dat je een gsm nodig had.
Nu ken ik nog enkele mensen die afhaken omdat het zolang duurt eer ze een rekeningnummer ontvangen, dit terwijl anderen die later hun aanvraag deden blijkbaar wel bediend werden.
Dit geeft geen goed gevoel voor de toekomst, als daar maar geen nieuw Kaupthinggeval van voortkomt...
Nu ken ik nog enkele mensen die afhaken omdat het zolang duurt eer ze een rekeningnummer ontvangen, dit terwijl anderen die later hun aanvraag deden blijkbaar wel bediend werden.
Dit geeft geen goed gevoel voor de toekomst, als daar maar geen nieuw Kaupthinggeval van voortkomt...
wanneer ze een mail sturen dat ze binnen de 24 uur het niet afgehandeld krijgen tot daar aan toe. Maar wanneer dan wel ? een timing geven ze niet. Intussen heb ik nog altijd geen sms gekregen. Ik kan moeilijk voorstellen dat diegenen die later dan mij een aanvraag gedaan hebben, ook nog geen sms ontvangen hebben. Ook ik haak af, en blijf netjes bij Rabo.
Het is zaterdag... het is oudjaar... beetje realistisch blijven héfreek schreef:Intussen heb ik nog altijd geen sms gekregen.
in het topic 'Wachttijd vooraleer ik kan inloggen' staat er wel degelijk dat er vandaag (zaterdag) hard gewerkt zal worden en dat het mogelijk is een sms te ontvangen.
afgaande op sommige reacties zitten hier bitter jonge gasten tussen, een beetje meer geduld, 't zal gunder wel heel druk zijn en dat met deze feestdagen, voor de rest ieder een prettig uiteinde en tot volgend jaar zekerst ....
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---