Getrouwheidsrente op plus rekening na 1 jaar
Getrouwheidsrente op plus rekening na 1 jaar
Ik zag vandaag dat er voor "oud geld" waar al getrouwheidsrente voor betaald was, dat daar in het komende jaar geen getrouwheidsrente voor voorspeld wordt!
Klopt dit? Dus het eerste jaar 1,25 + 1,50 voor nieuw geld, datzelfde geld het jaar nadien: nog enkel 1,25.
Klopt dit? Dus het eerste jaar 1,25 + 1,50 voor nieuw geld, datzelfde geld het jaar nadien: nog enkel 1,25.
Re: Getrouwheidsrente op plus rekening na 1 jaar
De getrouwheidspremie blijft toch altijd doorlopen, eventueel met een nieuwe intrestvoet maar die is bij rabobank.be nog altijd 1.25+1.5%, Ook in de rentecalculator in mijn beschermde zone kan ik zien dat de getrouwheidspremie van 1.5% alweer 19 dagen (vervaldag 14 dec ) aan het lopen is en op de uitgekeerde intrest juistgeteld 1 dag.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De vorige jaren gaf Rabobank altijd de garantie dat de getrouwheidspremie tot een bepaalde datum ongewijzigd zou blijven. Door de onzekerheid omtrent de renteontwikkelingen geeft ze die garantie nu niet meer. Maar dat wil niet zeggen dat er geen getrouwheidspremie meer is.
en de getrouwheidspremie is degene die geldig was van op het moment van de storting of dat een nieuwe getrouwheidsperiode van 1 jaar is beginnen lopen, dus voor je 'oud geld' moet je daarover al niet direct zorgen maken
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
ok, ziet er nu ook OK uit op de homebank pagina.
nu staat het oude geld ook weer in de tabel.
het was voor 1 dag verdwenen, blijkbaar op dag "0".
nu staat het terug in de tabel, met looptijd 1 dag.
tis in orde oef ...
bedankt

nu staat het oude geld ook weer in de tabel.
het was voor 1 dag verdwenen, blijkbaar op dag "0".
nu staat het terug in de tabel, met looptijd 1 dag.
tis in orde oef ...
bedankt

- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Ik heb dit nagevraagd en er blijkt dat de uitbetaling van intresten en update van rentetabellen een vrij lang lopend proces is waar onze systemen het grootste deel van het afgelopen weekend op gemaald hebben. Daarbij kan het voorvallen dat er tijdelijk een afwijking zichtbaar is in zaken zoals de rentecalculator (als er op dat ogenblik net zaken geupdate werden). Dit heeft in elk geval geen enkele impact op de correcte werking van de renteberekeningen. We laten dit wel nog verder onderzoeken om na te gaan of we de 'hinder' in de toekomst nog meer kunnen beperken.