Rekeningsuittreksels via internet
- Spillertwo
- Newbie
- Contacteer:
Rekeningsuittreksels via internet
Vandaag het eerst rekeninguittreksel trachten te printen maar na het downloaden gebeurde er niets.
Vervolgens via duplicaat opnieuw gedownload en toen werkte het wel.
Is er iets mis met het downloaden via de normale uittrekselknop op de website ?
Vervolgens via duplicaat opnieuw gedownload en toen werkte het wel.
Is er iets mis met het downloaden via de normale uittrekselknop op de website ?
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: Rekeningsuittreksels via internet
Wij hebben hier zelf ook met een aantal mensen geprobeerd en er heeft zich geen enkel probleem voorgedaan. Mocht het probleem zich opnieuw voordoen is het waarschijnlijk best om even contact op te nemen met de helpdesk (0800 63 500) zij kunnen dan het probleem in u specifieke situatie gaan onderzoeken om te kijken waar een mogelijke oplossing zou kunnen liggen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Vroeger werden producten eerst getest op hun deugdelijkheid vooraleer ze op de markt gegooid werden. De laatste decennia gooien ze eerst het produkt voor de leeuwen/klanten en die moeten de kinderziektes er maar uithalen. Ochja, onder het motto dat ergernis wel overwaait.
NIBC was duidelijk niet klaar om het porduct te lanceren. Ik zou verwacht hebben dat alles minder stroef zou verlopen hebben, ze hadden toch al wel wat ervaring in Nederland en Duitsland. Ik vind het vreemd.
NIBC was duidelijk niet klaar om het porduct te lanceren. Ik zou verwacht hebben dat alles minder stroef zou verlopen hebben, ze hadden toch al wel wat ervaring in Nederland en Duitsland. Ik vind het vreemd.
Bug free software is a myth.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Hallo Zoé,
Als je problemen ervaart bij het gebruik van onze dienstverlening nodig ik je graag uit om ons via telefoon of mail te contacteren (dit kan gratis op 0800 63 500). Wij zijn steeds aan het kijken om onze dienstverlening te verbeteren en te optimaliseren dus alle feedback is welkom.
Ik kan in ieder geval wel zeggen dat er zeer uitgebreid getest is in allerlei configuraties en combinaties. Stellen dat we "ongetest" op de markt komen lijkt mij een beetje kort door de bocht.
De specificiteit van internetbankieren is natuurlijk van die aard dat het soms instellingen bij de gebruikers bepaalde effecten kunnen hebben die niet altijd te voorzien zijn.
Los van dit alles kan ik wel stellen dat, als we de instroom van nieuwe klanten bekijken en het aantal vragen/reacties/opmerkingen dat daar tegenover staat we zeker mogen spreken van een systeem dat voor de meeste mensen zeer duidelijk is en weinig problemen oplevert. Voor de mensen waar dit wel het geval zou zijn hebben wij een uitgebreid helpdesk team klaarstaan om die mensen verder te helpen
Als je problemen ervaart bij het gebruik van onze dienstverlening nodig ik je graag uit om ons via telefoon of mail te contacteren (dit kan gratis op 0800 63 500). Wij zijn steeds aan het kijken om onze dienstverlening te verbeteren en te optimaliseren dus alle feedback is welkom.
Ik kan in ieder geval wel zeggen dat er zeer uitgebreid getest is in allerlei configuraties en combinaties. Stellen dat we "ongetest" op de markt komen lijkt mij een beetje kort door de bocht.
De specificiteit van internetbankieren is natuurlijk van die aard dat het soms instellingen bij de gebruikers bepaalde effecten kunnen hebben die niet altijd te voorzien zijn.
Los van dit alles kan ik wel stellen dat, als we de instroom van nieuwe klanten bekijken en het aantal vragen/reacties/opmerkingen dat daar tegenover staat we zeker mogen spreken van een systeem dat voor de meeste mensen zeer duidelijk is en weinig problemen oplevert. Voor de mensen waar dit wel het geval zou zijn hebben wij een uitgebreid helpdesk team klaarstaan om die mensen verder te helpen
Hier is alles toch vlot verlopen. Ja, de wachttijd was wat langer dan 24h, but who careszoé schreef:NIBC was duidelijk niet klaar om het porduct te lanceren.

ONT, net het downloaden van rek.uitreksels getest -> no problemo

Levine - > Trolling? ;-)
met alle respect zoe, maar er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal ook. Daarmee bedoel ik maar, niet reagerend op een persoon in dit topic maar gewoon in het algemeen, dat het ook wel eens aan de gebruiker kan liggen die te vroeg 'klaagt'. Ik krijg op het werk ook wel eens een telefoon van iemand dat hij niet meer op internet kan. Tot ik vraag of de kabel wel inzit... en zo zijn er talrijke voorbeelden. Ik wil maar zeggen dat 1 opmerking van iemand niet per sé wil zeggen dat er niet is getest of zo. Het valt alleen op dat je bij elke opmerking klaar staat met negatieve commentaar naar NIBC toe, terwijl je toch al gezegd hebt dat je past voor NIBCzoé schreef:Vroeger werden producten eerst getest op hun deugdelijkheid vooraleer ze op de markt gegooid werden. De laatste decennia gooien ze eerst het produkt voor de leeuwen/klanten en die moeten de kinderziektes er maar uithalen. Ochja, onder het motto dat ergernis wel overwaait.

+1Nightwolf schreef:Het valt alleen op dat je bij elke opmerking klaar staat met negatieve commentaar naar NIBC toe, terwijl je toch al gezegd hebt dat je past voor NIBC
hahaLevine schreef:@Tux