Lees dit eerst alvorens uw bericht te plaatsen
Lees dit eerst alvorens uw bericht te plaatsen
In dit topic kan u al uw vragen kwijt voor NIBC Direct. Een verantwoordelijke van NIBC Direct zal zo spoedig mogelijk antwoorden. U mag een antwoord verwachten tijdens kantooruren.
Hou er rekening mee dat iedereen uw vraag en het antwoord hierop kan lezen. Geef dus geen vertrouwelijke of persoonlijke informatie mee in de vraagstelling. Natuurlijk zijn ook hier de spaargids huisregels van toepassing wanneer u een bericht plaatst.
NIBC Direct heeft ook de mogelijkheid om te modereren op de board 'vraag het aan NIBC Direct'.
Hou er rekening mee dat iedereen uw vraag en het antwoord hierop kan lezen. Geef dus geen vertrouwelijke of persoonlijke informatie mee in de vraagstelling. Natuurlijk zijn ook hier de spaargids huisregels van toepassing wanneer u een bericht plaatst.
NIBC Direct heeft ook de mogelijkheid om te modereren op de board 'vraag het aan NIBC Direct'.
Re: Lees dit eerst alvorens uw bericht te plaatsen
Ik zou ze alvast welkom willen heten !
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Daar zijn we heel blij mee. Bedankt!JoBe schreef:Ik zou ze alvast welkom willen heten !
Amai, het NIBC Direct forum scheert hoge toppen qua activiteit hier op spaargids!
Weeral een rekeningnummer er bij nemen voor wat peanuts, want zeg nu zelf, meer is het niet. Ik zie hier op mijn blaadje reed 10 rekeningnummers staan en ik heb er vroeger al een paar opgezegd.
Pfft ik kijk wel uit. Ik juich het toe maar NIBC zal zich voor mij eerst nog moeten bewijzen.
Bij Rabobank bvb weet je ook zeker dat het wel heeeeeeel veilig zit.
Pfft ik kijk wel uit. Ik juich het toe maar NIBC zal zich voor mij eerst nog moeten bewijzen.
Bij Rabobank bvb weet je ook zeker dat het wel heeeeeeel veilig zit.