Rabo magazine
Re: Rabo magazine
Boekje heden in de bus.
wat op valt zal niet goedkoop geweest zijn.
die centjes misschien beter in iets anders ge investeerd uitbreiding bankdienst met domiciel als mogelijkheid.
de Belgische grootbanken geven ook boekjes uit.
kostprijs = betalen voor hun diensten.
gaat Rabo dezelfde weg op ?
alles gaat via het net , dus waarom niet via pdf.
wie wil lezen leest het of het nu pdf of boekje is.
jammer van al die centjes die er aan verloren zijn gegaan.
wat op valt zal niet goedkoop geweest zijn.
die centjes misschien beter in iets anders ge investeerd uitbreiding bankdienst met domiciel als mogelijkheid.
de Belgische grootbanken geven ook boekjes uit.
kostprijs = betalen voor hun diensten.
gaat Rabo dezelfde weg op ?
alles gaat via het net , dus waarom niet via pdf.
wie wil lezen leest het of het nu pdf of boekje is.
jammer van al die centjes die er aan verloren zijn gegaan.
Rabobank.be Magazine
hallo,
waarom geen keus tussen pdf versie of papieren versie thuis ?
waarom geen keus tussen pdf versie of papieren versie thuis ?
Aangezien Rabootje onze duur verdiende centen in bijvoorbeeld Windenergie investeerd vind ik het eigenaardig dat ze dan toch een papieren versie hier vanuit brengen ? Waarom niet zoals andere al aanhaalden een pdf versie voor een online bank ?
Ik heb het Raboboekje ook ontvangen en heb er geen behoefte aan.
Veel liever had ik gezien dat het dagboek van Frida voortgezet werd, want daar had ik wel wat aan bij mijn fondsbeleggen.
Veel liever had ik gezien dat het dagboek van Frida voortgezet werd, want daar had ik wel wat aan bij mijn fondsbeleggen.
Van een krenteniersbank verwacht ik een PDF-bestand, geen "duur" drukwerk zoals bij de Dure Bank.
Slechte zaak voor de kosten?!
Slechte zaak voor de kosten?!

When asked how Fascism starts, Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Waarom Rabobank.be op p.26 een forum geeft aan kunstenaar Wim Delvoye ontgaat me volledig.
Een hele bladzijde stoef (kasteel in Wallonië gekocht, 2 huizen in Gentbrugge gekocht) op de poef ("... mijn methode is veel geld lenen ...").
Een hele bladzijde stoef (kasteel in Wallonië gekocht, 2 huizen in Gentbrugge gekocht) op de poef ("... mijn methode is veel geld lenen ...").
Leuk blaadje, maar pdf in mailbox was, zoals al gezegd werd, voor mij ook al ok geweest. Meer verwacht ik niet van een internetbank.
Rabo is momenteel ook allomtegenwoordig met reclame in allerhande dag- en weekbladen.
Rabo is momenteel ook allomtegenwoordig met reclame in allerhande dag- en weekbladen.
Waarom een goede rating en toch gezever over de ratingbureaus? Zijn er binnenkort problemen te verwachten?
Van kuddegeest gesproken, de eerste reacties allemaal positief en dan begint er iemand te zeuren over de centjes en het milieu en jawel ...
Heb er op zich geen probleem mee, vind het veel aangenamer iets op papier te lezen dan op het computerscherm of ligt dat nu aan mijn leeftijd. Het is het eerste infomagazine op papier op 10 jaar en dan zo'n geouwehoer. Man, man man toch. Voor mij mag het op papier blijven, het zijn geen uittreksels of afrekeningen, die mogen voor mij wel enkel digitaal.
Heb er op zich geen probleem mee, vind het veel aangenamer iets op papier te lezen dan op het computerscherm of ligt dat nu aan mijn leeftijd. Het is het eerste infomagazine op papier op 10 jaar en dan zo'n geouwehoer. Man, man man toch. Voor mij mag het op papier blijven, het zijn geen uittreksels of afrekeningen, die mogen voor mij wel enkel digitaal.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Daarom is het initiatief toch niet slecht??
In hun magazine vroeg rabobank te reageren op dit nieuw initiatief.
Ik heb dit ook gedaan en hen voorgesteld via de beveiligde omgeving te configureren of je dit magazine via e-mail of via de post wil ontvangen.
In hun magazine vroeg rabobank te reageren op dit nieuw initiatief.
Ik heb dit ook gedaan en hen voorgesteld via de beveiligde omgeving te configureren of je dit magazine via e-mail of via de post wil ontvangen.
Het feit dat er "eindelijk" iemand begon te klagen bewijst het tegendeel van die kuddegeest. Je heb wel gelijk, ook ik lees liever een magazine in de hand, maar vergeet niet dat gratis niet bestaat en iemand zal dan ook betalen, ook al wil hij geen magazine. Het opstellen van een magazine kost ook geld, maar laat ons niet overdrijven, alleen De Lijn kan gratis 50% van haar reizigers gratis laten rijden.Hago schreef:Van kuddegeest gesproken, de eerste reacties allemaal positief en dan begint er iemand te zeuren over de centjes en het milieu en jawel ...

When asked how Fascism starts, Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Zagen en zeveren alom op dit topic ! (gepensioneerden zeker ?)
Zijt blij met de dingen die Rabobank je geeft of zendt.
Maarja, tegenwoordig kan je toch niet meer goed doen, er is altijd wel commentaar op.
Op je geld blijven zitten en pinnig zijn is ook niets.

Zijt blij met de dingen die Rabobank je geeft of zendt.
Maarja, tegenwoordig kan je toch niet meer goed doen, er is altijd wel commentaar op.
Op je geld blijven zitten en pinnig zijn is ook niets.
Blij ben ik met een hoge intrest, niet met ongevraagde zever die geld kost voor niks en me totaal niet interesseert !
Hun nieuwsbrieven delete ik ook altijd direct, maar die kosten tenminste niets en verspillen geen grondstoffen.
@Rabobank: jullie zijn een topbank waar ik een uitermate tevreden klant van ben, maar blijf bij jullie leest en zorg voor goede intresten ipv geldverspillende zaken.
Hun nieuwsbrieven delete ik ook altijd direct, maar die kosten tenminste niets en verspillen geen grondstoffen.
@Rabobank: jullie zijn een topbank waar ik een uitermate tevreden klant van ben, maar blijf bij jullie leest en zorg voor goede intresten ipv geldverspillende zaken.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Als internet bank is de relatie met onze klanten per definitie onpersoonlijker. Met dit magazine willen we 'letterlijk' dichter bij onze klanten komen. Vaak is het enige contactmoment het inloggen begin januari om de rente na te kijken
Binnenkort is dit magazine ook op onze site als PDF consulteerbaar.
We zijn wel trots op deze eerste editie en hebben ondertussen al een pak positieve reacties gekregen. Maar zoals we ook vragen in het magazine, zijn we benieuwd naar alle reacties. Dus graag een mailtje naar info@rabobank.be
We zullen alle reacties ter harte nemen en dit magazine dan ook grondig evalueren.

Binnenkort is dit magazine ook op onze site als PDF consulteerbaar.
We zijn wel trots op deze eerste editie en hebben ondertussen al een pak positieve reacties gekregen. Maar zoals we ook vragen in het magazine, zijn we benieuwd naar alle reacties. Dus graag een mailtje naar info@rabobank.be
We zullen alle reacties ter harte nemen en dit magazine dan ook grondig evalueren.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
De policy bij Rabo is de "No nonsense"-mentaliteit. Alles schrappen wat geen meerwaarde was voor de spaarder om de kosten te drukken en daarmee 'n beter rendement te geven aan de spaarder.
Ik zou zeggen: 3 x BOE voor Rabo die nu ook papier/hout gaat verknoeien en de dure belgische posttarieven gaat betalen.
Dit is niet wat je klanten willen Rabobank!!! Dit doorzetten zou betekenen dat jullie in het zelfde bedje ziek zijn als de Belgische grootbanken, iets waar jullie klanten door gedegouteerd zijn.
Ik zou zeggen: 3 x BOE voor Rabo die nu ook papier/hout gaat verknoeien en de dure belgische posttarieven gaat betalen.
Dit is niet wat je klanten willen Rabobank!!! Dit doorzetten zou betekenen dat jullie in het zelfde bedje ziek zijn als de Belgische grootbanken, iets waar jullie klanten door gedegouteerd zijn.