gezamelijke rekening openen
- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
gezamelijke rekening openen
Wanneer je een gezamelijke rekening opent, kun je best niet (zoals ik gedaan heb) twee keer dezelfde gebruikersnaam en twee dezelfde gsmnummer en twee keer hetzelfde emailadres invoeren. Ik deed dat dus wel gezien mijn vrouw zich niet met de financiële zaken wil bezig houden en al zeker niet gebeld of gemaild wil worden.
Ik had de drie gegevens dus identiek ingevuld. Men heeft mij van de bank gebeld om mijn tweede gebruikersnaam te wijzigen omdat ze identiek zijn. Ik heb ze dan laten wijzigen.
Rare kronkel bij NIBC vind ik want over twee dezelfde gsmnummer en over twee identieke mailadressen vallen ze dan niet!!?? Logca?
Ik had de drie gegevens dus identiek ingevuld. Men heeft mij van de bank gebeld om mijn tweede gebruikersnaam te wijzigen omdat ze identiek zijn. Ik heb ze dan laten wijzigen.
Rare kronkel bij NIBC vind ik want over twee dezelfde gsmnummer en over twee identieke mailadressen vallen ze dan niet!!?? Logca?
Re: gezamelijke rekening openen
GSM-nummer en mailadres zijn contactinformatie maar aan een gebruikersnaam hangt heel de rekening vast.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Je kan toch beiden met dezelfde gebruikersnaam inloggen.
Ja, maar voor een gezamenlijke rekening word je verondersteld met twee te zijn.
- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Ja, tuurlijk ben je met twee en kan je dan niet met dezelfde gebruikersnaam inloggen??? De andere gebruikersnaam gaat nu toch ook niet gebruikt worden.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
De reactie van Zoë klopt. De gebruikersnaam is de identificator. Indien er ooit een discussie is over een betaling kan er aan de hand daarvan bepaald worden wie deze betaling heeft uitgevoerd/gevalideerd.
Yaris voor de vrienden.NIBC Direct schreef:De reactie van Zoë klopt.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Oeps...sorry, was duidelijk nog niet helemaal wakker