Terug storting
Terug storting
Vandaag het bedrag terug gestort gekregen van het bedrag dat ik gestort had om mijn rekening te activeren man wat een knoeiboel is me dat dit heb ik nog nooit mee gemaakt eerst een heleboel misérie om in te loggen en nu dit weer.
Heb ik nog nooit niet meegemaakt dat ze mijn geld niet willen.
Als dat morgen niet in orde komt zal ik genootzaakt zijn met mijn geld ergens anders te gaan denk
Leg me dat eens uit tegenrekening van AXA betaal ik overal mee nog nooit problemen mee gehad.
Heb ik nog nooit niet meegemaakt dat ze mijn geld niet willen.
Als dat morgen niet in orde komt zal ik genootzaakt zijn met mijn geld ergens anders te gaan denk
Leg me dat eens uit tegenrekening van AXA betaal ik overal mee nog nooit problemen mee gehad.
Re: Terug storting
Ik heb het zelfde aan de hand.Bedrag teruggestort zonder reden of een mail gehad.Ik kan toch niet op mijn knieen gaan zitten
om te vragen of dat ze mijn geld willen.De tegenrekening had dezelfde naam als mijn spaarrekening.Dus ander en beter ik ben al bezig van 28december.
om te vragen of dat ze mijn geld willen.De tegenrekening had dezelfde naam als mijn spaarrekening.Dus ander en beter ik ben al bezig van 28december.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Volgens mij komt dat omdat de tegenrekening niet op dezelfde naam staan als de geopende rekening. Indien je bvb een persoonlijke spaarrekening opent kun je dit bvb niet koppelen aan een gemeenschappelijke tegenrekening. Is op dit forum uitgebreid besproken in een ander draadje.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
bij mij was de storting van woensdag gisterenavond eindelijk zichtbaar. Wel geen mail gehad (de NIBC moderator had gezegd dat dit wel gebeurde als ik mij niet vergis).
Dan heb ik gezien dat mijn rabo gemeenschappelijke rekening alleen onze familienamen bevat, en geen voornamen. daarom dat het zo lang duurde
Dan heb ik gezien dat mijn rabo gemeenschappelijke rekening alleen onze familienamen bevat, en geen voornamen. daarom dat het zo lang duurde
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Er zijn 3 redenen waarom geld kan worden teruggestort:
1. De rekening waarvan de eerste storting kwam is niet dezelfde als de rekening die werd opgegeven bij de aanvraag.
2. De tegenrekening is wel dezelfde maar de naam wijkt af. Dit kan helemaal een andere naam zijn maar het kunnen ook kleinere verschillen zijn.
3. U probeert een gezamenlijke rekening te activeren vanop een individuele rekening.
Het feit dat wij zo strikt zijn met betrekking tot de tegenrekening is omdat de Belgische regulatoren dit specifiek geëist hebben. Het is iedereen zijn belang dat dit correct gebeurd. Indien uw geld dus is teruggekeerd dan is dat zeker vervelend maar er is ook ongetwijfeld een aanwijsbare reden voor. Normaal gezien moet hier een begeleidende mail bij komen maar mocht u deze om één of andere reden niet ontvangen hebben dan is het best om voor individuele gevallen even met ons contact center te bellen via 0800 63 500.
1. De rekening waarvan de eerste storting kwam is niet dezelfde als de rekening die werd opgegeven bij de aanvraag.
2. De tegenrekening is wel dezelfde maar de naam wijkt af. Dit kan helemaal een andere naam zijn maar het kunnen ook kleinere verschillen zijn.
3. U probeert een gezamenlijke rekening te activeren vanop een individuele rekening.
Het feit dat wij zo strikt zijn met betrekking tot de tegenrekening is omdat de Belgische regulatoren dit specifiek geëist hebben. Het is iedereen zijn belang dat dit correct gebeurd. Indien uw geld dus is teruggekeerd dan is dat zeker vervelend maar er is ook ongetwijfeld een aanwijsbare reden voor. Normaal gezien moet hier een begeleidende mail bij komen maar mocht u deze om één of andere reden niet ontvangen hebben dan is het best om voor individuele gevallen even met ons contact center te bellen via 0800 63 500.