20 euro start metro
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
20 euro start metro
Vandaag gelezen in de metro:
Open nu een gratis Rabo Spaarrekening en ontvang meteen 20 euro
sms metro naar 8128
Enkel voor nieuwe klanten.
Hij gaat dit precies lopen ? Wat is een nieuwe klant ?
Open nu een gratis Rabo Spaarrekening en ontvang meteen 20 euro
sms metro naar 8128
Enkel voor nieuwe klanten.
Hij gaat dit precies lopen ? Wat is een nieuwe klant ?
Re: 20 euro start metro
Wat is een nieuwr klant ? Dat is toch simpel, iemand die nog geen klant is bij Rabobank !
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Was vorige week ook in metro.
En is al minstens 1 jaar: de vriendenactie: als je iemand refereerde als klant, kregen beide 20 € (was dit tot 31/12/2011?)
En is al minstens 1 jaar: de vriendenactie: als je iemand refereerde als klant, kregen beide 20 € (was dit tot 31/12/2011?)
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Wat is een nieuwe klant ? Iemand die zijn aanvraag juist opstuurde ? Iemand die dit jaar klant is geworden ? Iemand die nu ook een plus rekening activeert ?
Iemand die nog geen klant was en nu sms metro stuurt naar 8128.
"Open nu een gratis Rabo Spaarrekening en ontvang meteen 20 euro
sms metro naar 8128
Enkel voor nieuwe klanten."
Je kan dat ook anders interpreteren :
Open nu een gratis Rabo Spaarrekening, bijvoorbeeld de Plus want je hebt al een gewone spaarrekening
Dan ben je toch een nieuwe klant voor de RaboPlus, want zo een artikel had je nog niet.
Anders moet er staan : Enkel voor de nieuwe klanten van Rabobank.be
sms metro naar 8128
Enkel voor nieuwe klanten."
Je kan dat ook anders interpreteren :
Open nu een gratis Rabo Spaarrekening, bijvoorbeeld de Plus want je hebt al een gewone spaarrekening
Dan ben je toch een nieuwe klant voor de RaboPlus, want zo een artikel had je nog niet.
Anders moet er staan : Enkel voor de nieuwe klanten van Rabobank.be
Rabo Spaarrekening en Rabo Plus Account zijn twee verschillende rekeningen.
Wie op de gewone manier klant wordt bij Rabobank krijgt standaard meteen een Rabo Zichtrekening en een Rabo Spaarrekening.
De actie van Metro gaat enkel en alleen over het openen van een Rabo Spaarrekening. Dat is dus voor mensen die nog niets bij Rabobank hebben.
Wie op de gewone manier klant wordt bij Rabobank krijgt standaard meteen een Rabo Zichtrekening en een Rabo Spaarrekening.
De actie van Metro gaat enkel en alleen over het openen van een Rabo Spaarrekening. Dat is dus voor mensen die nog niets bij Rabobank hebben.
In de stijl van : ik kan in mijn jas, mijn jas kan in mijn valies dus ik kan in mijn valies.
Say no more.. alleen , waarom mogen we niet weten over welk fonds het gaat ? Zeg dat dan toch gewoon. Als we het niet mogen weten , spreek dan Rabo daar persoonlijk over.
man man man
Say no more.. alleen , waarom mogen we niet weten over welk fonds het gaat ? Zeg dat dan toch gewoon. Als we het niet mogen weten , spreek dan Rabo daar persoonlijk over.
man man man
-
- VIP member
- Contacteer:
Rabo zou die acties beter niet meer doen, want de klanten eisen toch steeds meer en meer en t is nooit genoeg en altijd ontevreden mensen..
Die acties zou er gewoon opgericht om nieuwe klanten te werven en dus ook nieuw kapitaal aan te trekken en niet om bestaande klanten te behagen. Is toch de normale gang bij zaken en gebeurt wel bij meer banken maar ook bvb bij internetaanbieders of energie-leveranciers.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
De actie waarbij u via een bon in een krant 20 EUR cadeau krijgt bij de opening van een nieuwe rekening is er in de eerste plaats op gericht om nieuwe klanten aan te trekken. Daarbij geldt dat iedereen die een aanvraag doet voor de opening van nieuwe rekeningen (Rabo Zicht- en Rabo Spaarrekening) en op zijn of haar aanvraagformulier de speciale actiecode vermeldt, bij de activering van de rekeningen 20 EUR gestort krijgt. Alhoewel de actie in dit specifieke geval niet echt gericht is op de bestaande klanten kan u er eventueel ook gebruik van maken door bijkomende nieuwe rekeningen te openen. Deze mogelijkheid is wel beperkt in die zin dat als u al over een individuele rekening op uw persoonlijke naam bij Rabobank.be beschikt, er geen bijkomende individuele rekeningen geopend kunnen worden, maar u wel nog een aanvraag kan doen voor de opening van gezamenlijke rekeningen op naam van uzelf of een ander persoon. Ook rekeningen op naam van minderjarige kinderen, waarbij u bijvoorbeeld mandataris van de rekeningen bent, kunnen beschouwd worden als nieuwe rekeningen die in aanmerking komen voor de 20-euro actie.
Het openen van een bijkomende Rabo Plus Account, termijnrekening, effectenrekening of Tak 21 product wordt niet beschouwd als 'nieuwe klant worden'. Daarvoor geldt de 20-euro actie helaas niet.
Bij het organiseren van acties waarbij enkel nieuwe klanten een cadeau krijgen, kunnen bestaande klanten zich altijd de vraag stellen waarom deze actie niet voor hen van toepassing is. Uiteraard hebben de acties die Rabobank.be organiseert telkens een specifiek doel. De 20 euro-actie van dit ogenblik heeft tot doel om nieuwe klanten te werven. Regelmatig organiseren wij echter ook acties die gericht zijn op onze bestaande klanten: zo zijn er verschillende acties geweest waarbij ook bestaande klanten 20 EUR krijgen als ze vrienden of familie kunnen overtuigen om een rekening te openen, zijn er al acties geweest waarbij bestaande klanten gratis 20 EUR kregen in een fonds naar keuze en loopt er ook nu een actie waarbij klanten 73 EUR krijgen als ze bij Rabobank.be beginnen pensioensparen.
Ook in de toekomst voorzien wij een gezonde mix tussen acties voor nieuwe klanten en acties voor bestaande klanten.
Het openen van een bijkomende Rabo Plus Account, termijnrekening, effectenrekening of Tak 21 product wordt niet beschouwd als 'nieuwe klant worden'. Daarvoor geldt de 20-euro actie helaas niet.
Bij het organiseren van acties waarbij enkel nieuwe klanten een cadeau krijgen, kunnen bestaande klanten zich altijd de vraag stellen waarom deze actie niet voor hen van toepassing is. Uiteraard hebben de acties die Rabobank.be organiseert telkens een specifiek doel. De 20 euro-actie van dit ogenblik heeft tot doel om nieuwe klanten te werven. Regelmatig organiseren wij echter ook acties die gericht zijn op onze bestaande klanten: zo zijn er verschillende acties geweest waarbij ook bestaande klanten 20 EUR krijgen als ze vrienden of familie kunnen overtuigen om een rekening te openen, zijn er al acties geweest waarbij bestaande klanten gratis 20 EUR kregen in een fonds naar keuze en loopt er ook nu een actie waarbij klanten 73 EUR krijgen als ze bij Rabobank.be beginnen pensioensparen.
Ook in de toekomst voorzien wij een gezonde mix tussen acties voor nieuwe klanten en acties voor bestaande klanten.
Als ik vandaag een rekening (of twee) wil openen!
Krijg ik ook de 20 €, hoe kan ik dan hiervan genieten?
Als ik twee rekeningen open op naam van mij en 1 op mijn echtgenote is het dan 2 keer 20 €?
Online openen en hoelang duurt het dan voor dat alles in orde is?
Probleem is dat ik niet zeker weet hoelang het geld zal blijven staan, daar we op zoek zijn naar een woning?
mvg
jempi25
Als ik twee rekeningen open op naam van mij en 1 op mijn echtgenote is het dan 2 keer 20 €?
Probleem is dat ik niet zeker weet hoelang het geld zal blijven staan, daar we op zoek zijn naar een woning?
mvg
jempi25
In de metro stond, "sms metro naar 8128".
Er stond ook bij, dat deze SMS gratis was.
Probeer het eens uit, zou ik zeggen.
Toen ik mijn rekening opende (+/- een half jaar geleden), duurde het ganse process ongeveer een (dikke) week.
* Je registreert je en stuurt een copy van ID op.
* Paar dagen later krijg je brief met rekeningnr en kaartlezer digipass.
* Nog paar dagen erna krijg je je initiële inlogcode
* Je doet overschrijving en dag later is je rekening actief.
edit: Kaartlezer => digipass. Met dank aan AlFonds voor de correctie
Er stond ook bij, dat deze SMS gratis was.
Probeer het eens uit, zou ik zeggen.
Toen ik mijn rekening opende (+/- een half jaar geleden), duurde het ganse process ongeveer een (dikke) week.
* Je registreert je en stuurt een copy van ID op.
* Paar dagen later krijg je brief met rekeningnr en kaartlezer digipass.
* Nog paar dagen erna krijg je je initiële inlogcode
* Je doet overschrijving en dag later is je rekening actief.
edit: Kaartlezer => digipass. Met dank aan AlFonds voor de correctie

Laatst gewijzigd door anonymous op 12 januari 2012, 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Ondertussen ook al intrest gekregen op de 20 euro die ik gratis kreeg. Ik kreeg wel geen kaartlezer maar een digipas.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Als u aparte rekeningen opent voor uzelf en uw echtgenote dan kan u effectief tot 2 keer 20 EUR gratis krijgen wanneer de rekeningen geopend worden. Daarvoor moet u wel best eerst een SMS'je sturen naar het opgegeven nummer (dit is volledig gratis). U krijgt dan automatisch een code teruggestuurd per SMS. Deze code vermeldt u gewoon in het 'opmerkingen' veld dat in de aanvraagformulieren voorzien werd. Bij opening en activering van de rekeningen storten wij dan 20 EUR op elke nieuw geopende Rabo Spaarrekening.jempi25 schreef:Als ik vandaag een rekening (of twee) wil openen!
mvg
jempi25
Het aanvragen en activeren van de rekeningen duurt ongeveer een kleine week.
Als u niet weet hoelang u uw geld op een rekening kan plaatsen raden we u aan om voor de Rabo Spaarrekening te kiezen: deze wordt automatisch geopend als u nieuwe klant wordt bij Rabobank.be. Door voor de Rabo Spaarrekening te kiezen heeft u de rekening met de hoogste basisrente en met een minimale getrouwheidspremie. Hierdoor bent u iets minder afhankelijk van de looptijd waarop u het geld op de rekening kan laten staan.