Problemen om Rabo Plus Account te openen?
Problemen om Rabo Plus Account te openen?
Geachte
Sinds 2 weken samen met mijn vriendin klant geworden bij jullie, nu probeerde wij deze middag rond 16u een rabo plus account te openen maar na het ingeven van de bevestiging code gaf jullie site een error, we hebben het meerdere malen geprobeerd maar telkens een error code. Zijn jullie op de hoogte hiervan? Of moeten wij het probleem bij ons (computer?) zoeken?
Met vriendelijke groeten
David
Sinds 2 weken samen met mijn vriendin klant geworden bij jullie, nu probeerde wij deze middag rond 16u een rabo plus account te openen maar na het ingeven van de bevestiging code gaf jullie site een error, we hebben het meerdere malen geprobeerd maar telkens een error code. Zijn jullie op de hoogte hiervan? Of moeten wij het probleem bij ons (computer?) zoeken?
Met vriendelijke groeten
David
Re: Problemen om Rabo Plus Account te openen?
Het probleem doet zich niet meer voor, we hebben ondertussen de rekening kunnen openen.
Groetjes
Groetjes
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Bij nazicht van onze systemen bleek dat er zich de afgelopen dagen enkele 'hiccups' hebben voorgedaan in onze systemen, waarbij een automatisch proces telkens even vastliep. Daardoor kunnen er zich, bij het toevoegen van nieuwe rekeningen via 'Open een bijkomende rekening' op de beveiligde site, tijdelijk problemen hebben voorgedaan. In tussentijd werd hiervoor een patch ontwikkeld die nog deze week geïnstalleerd zal worden. Daarmee zouden deze problemen definitief van de baan moeten zijn.
Onze verontschuldigingen mocht u hier hinder van hebben ondervonden!
Onze verontschuldigingen mocht u hier hinder van hebben ondervonden!
Foutmelding bij aankoop van fonds bij Rabobank
Ik kreeg vanavond een foutmelding bij de aankoop van een fonds bij Rabobank, helemaal op het einde van de procedure na het klikken op "Bevestigen". Meerdere keren geprobeerd.
En over welk fonds ging het ? Of mag dat niet geweten zijn op het forum (daar ben ik nu toch op ?)
Re: Foutmelding bij aankoop van fonds bij Rabobank
SSgA Euro Corporate Industrials Bond Index Fund.