Data
- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Data
Beste NIBC Direct, op jullie beveiligde site staat er een zoekfunctie waarin je transacties kunt zoeken tussen bepaalde data. Nu met die data is er een probleem meer bepaald met het jaartal. Volgens jullie zijn we vandaag 10/01/112 De zoekfunctie werkt uiteraard ook niet!
Geen kritiek - louter informatief.
Geen kritiek - louter informatief.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: Data
Hartelijk dank voor de info.
Wij hebben geprobeerd dit opnieuw te creeren maar dat is jammer genoeg niet gelukt. Bij ons is het veld niet geprefilled en vul je het door te klikken op het kalendersymbool rechts van het invulveld.
Kan u even kijken of het probleem zich nog steeds voordoet en indien dat het geval is eventueel wat bijkomende info sturen zodat we dit verder kunnen analyseren?
Wij hebben geprobeerd dit opnieuw te creeren maar dat is jammer genoeg niet gelukt. Bij ons is het veld niet geprefilled en vul je het door te klikken op het kalendersymbool rechts van het invulveld.
Kan u even kijken of het probleem zich nog steeds voordoet en indien dat het geval is eventueel wat bijkomende info sturen zodat we dit verder kunnen analyseren?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Wel als je dan op het kalendersymbool effectief klikt, komt er een kalender tevoorschijn met de jaartallen 109/110/111/112/....
Juist nog getest!
Juist nog getest!
Bij mij werkt dit correct hoor. Welke browser en OS gebruik je?
- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Gevonden: met windows 7 met ie9 geeft problemen - zet ik de comptabiliteitsweergave aan is alles normaal.
Stom maar je moet er aan denken.
Stom maar je moet er aan denken.
1 oplossing: weg met IE9... Gebruik toch Google Chrome of zo!
- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Ik ben verder wel heel tevreden over IE - bij mij is google chrome en firefox zeker niet sneller!
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
We gaan dit probleem in ieder geval rapporteren. Bedankt voor de info.