20 euro start metro
Re: 20 euro start metro
Ik heb gisteren net mijn aanvraagbrief met de post opgestuurd (zonder een code in het opmerkingsveld). Ik had wel al iets gelezen over de huidige sms-actie, maar ik dacht dat deze enkel van toepassing was bij het openen van een Spaarrekening als nieuwe klant, en niet voor Plus Account. Als alles goed is hebben jullie die brief vandaag ontvangen, of ontvangen jullie deze begin volgende week. Nu is mijn vraag, kan ik nog genieten van die € 20 ? Alvast dank.
Mijn 2 nichtjes vroegen mij deze morgen uitleg over de rabobank spaarrekening en de rabo plus account.
1) Kunnen zij ook nog genieten van die 20 euro indien ze eerst een SMS-je sturen ?
2) Zouden hun rekeningen nog op tijd kunnen geopend worden, zodanig dat ze ook nog van de 11-maandenregel kunnen genieten ?
1) Kunnen zij ook nog genieten van die 20 euro indien ze eerst een SMS-je sturen ?
2) Zouden hun rekeningen nog op tijd kunnen geopend worden, zodanig dat ze ook nog van de 11-maandenregel kunnen genieten ?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Als uw nichtjes nog geen klant zijn bij Rabobank.be, kunnen ze zeker gebruik maken van de SMS code. Deze geldt voor elke nieuwe klant, maar dus niet voor een nieuwe rekening.
Indien u dus een Rabo Plus Account opent als bestaande klant, heeft een SMS code geen zin. Indien u nieuwe klant bent, wat het geval is bij opening van de klassieke Rabo Spaarrekening, stuurt u best een mail naar info@rabobank.be om te laten nakijken ofdat u uw code nog kan gebruiken, met vermelding van uw naam en rekeningnummer.
Ik zou uw nichtjes wel aanraden om zo snel mogelijk een rekening te openen. het totale proces neemt toch een week tijd in beslag, met de verificatie van de eerste storting inbegrepen (als de storting snel toekomt). Het spaargeld moet echt wel ten laatste op 31 januari op de Rabo Spaarrekening of Rabo Plus Account toegekomen zijn om te kunnen genieten van de 11-maandenregel voor getrouwheid.
Indien u dus een Rabo Plus Account opent als bestaande klant, heeft een SMS code geen zin. Indien u nieuwe klant bent, wat het geval is bij opening van de klassieke Rabo Spaarrekening, stuurt u best een mail naar info@rabobank.be om te laten nakijken ofdat u uw code nog kan gebruiken, met vermelding van uw naam en rekeningnummer.
Ik zou uw nichtjes wel aanraden om zo snel mogelijk een rekening te openen. het totale proces neemt toch een week tijd in beslag, met de verificatie van de eerste storting inbegrepen (als de storting snel toekomt). Het spaargeld moet echt wel ten laatste op 31 januari op de Rabo Spaarrekening of Rabo Plus Account toegekomen zijn om te kunnen genieten van de 11-maandenregel voor getrouwheid.
Ik ben enkele weken geleden voor het eerst klant bij Rabobank geworden . Heb een bedrag op een Rabo Plus Account gestort .....krijg ik nu geen 20 euro ? 

Nope, wel een schouderklopje en een bedankje van Rabobank.
Nee nee, een vette rente eind van het jaar.
Aan Rabobank.be
Ik ken iemand wiens identiteitskaart op 23-01-2012 gaat verlopen. Door langdurige hospitalistatie heeft die slechts vandaag de nieuwe identiteitskaart kunnen aanvragen.
Zou dit een hindernis kunnen vormen om ook van de 20 euro te te kunnen genieten, als er vandaag nog een aanvraag wordt verstuurd om een rekening te openen.
Tegen dat de formulieren in orde zijn van Rabobank, gaat de IK-kaart vervallen zijn, en een nieuwe IK afleveren duurt ongeveer 3 weken minstens.
Ik ken iemand wiens identiteitskaart op 23-01-2012 gaat verlopen. Door langdurige hospitalistatie heeft die slechts vandaag de nieuwe identiteitskaart kunnen aanvragen.
Zou dit een hindernis kunnen vormen om ook van de 20 euro te te kunnen genieten, als er vandaag nog een aanvraag wordt verstuurd om een rekening te openen.
Tegen dat de formulieren in orde zijn van Rabobank, gaat de IK-kaart vervallen zijn, en een nieuwe IK afleveren duurt ongeveer 3 weken minstens.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Als een identiteitskaart (bijna) vervallen is bij opening rekening, vragen we om in het opmerkingen veld bij inschrijving dit te vermelden en ons later een kopij van de nieuwe identiteitskaart te bezorgen.
Dus graag zowel de SMS code als de opmerking 'vervallen ID kaart, nieuwe onderweg' vermelden, dan is er geen probleem om nu de rekening te openen met 20 euro startgeld erop!
Dus graag zowel de SMS code als de opmerking 'vervallen ID kaart, nieuwe onderweg' vermelden, dan is er geen probleem om nu de rekening te openen met 20 euro startgeld erop!
-
- Newbie
- Contacteer:
ik zelf heb een account bij Rabo Bank en heb gisteren voor mijn 2 kinderen een gift account geopent.
kunnen mijn kinderen van de 20€ actie genieten? ik ben al in bezit van 2 codes maar ben ze vergeten te vermelden op de openingspapieren! indien ja, kan ik dit dan nog doorgeven , via mail bijvoorbeeld??
Mvg
Benjamin
kunnen mijn kinderen van de 20€ actie genieten? ik ben al in bezit van 2 codes maar ben ze vergeten te vermelden op de openingspapieren! indien ja, kan ik dit dan nog doorgeven , via mail bijvoorbeeld??
Mvg
Benjamin
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik heb mijn aanvraag een tijdje geleden op de post gedaan, ben nu aan het wachten op mijn digipass etc.
Kunnen jullie mij toch nog voorzien van deze actie want vind het wel spijtig dat ik dit gemist heb
Kunnen jullie mij toch nog voorzien van deze actie want vind het wel spijtig dat ik dit gemist heb

Rabobank.be schreef:Als een identiteitskaart (bijna) vervallen is bij opening rekening, vragen we om in het opmerkingen veld bij inschrijving dit te vermelden en ons later een kopij van de nieuwe identiteitskaart te bezorgen.
De formulieren waren verstuurd , juist voordat dit berichtje werd geplaatst.
Helaas wel zonder de vermelding dat nieuwe ID later komt.
Maar waarschijnlijk komt het ook wel in orde
Kan je al geld overschrijven naar Rabobank vanaf het moment dat je jouw rekeningnummers hebt, of moet je daarvoor eerst minimaal één keer inloggen ?
Je kan al storten zonder eerst in te loggen.