Reclame NIBC en Rabobank
Reclame NIBC en Rabobank
Overal hoor of zie ik reclame vooral van NIBC .
Van deze bank kan ik het nog enigsinds begrijpen omdat ze nieuw zijn in Belgie.
Van Rabobank kan ik dit niet waarderen ze geven handevol geld uit aan die reclame en geven een ondermaats rendement !
Vooral op termijnrekeningen is deze echt ondermaats !
Maar NIBC is ook goed op weg ! Al die reclame dient betaald te worden.
Nogthans denk ik niet dat er klanten bijkomen door een onnozel reclamespotje op tv of op de radio.
De beste reclame wordt verkregen door de kosten te drukken en een hoge rente te bieden.
Dan komt de reclame wel vanzelfs. Rabobank is ook in het nieuws gekomen omdat ze in 2011 de beste rente bood op spaarrekeningen.
Ik denk dat Rabobank hierdoor zeer veel nieuwe klanten bij geeft.
Ik zet in elk geval geen geld meer vast bij Rabobank maar wel bij NIBC en dit niet door een onozel reclamespotje maar omdat ze een mooi rendement bieden op ALLES !!!
Maar als jullie zoveel reclame blijven maken en moeten betalen zal dat rap gevolgen hebben op de rente !
Denk dat je al ruim meer dan 1 miljoen kwijt zijn aan die reclame !
De beste voorwaarden bieden (en blijven bieden ) op de markt zal jullie veel meer opbrengen !
En dan krijg je de reclame gratis erbij ! Is mijn mening en een hint aan het adres van NIBC !
Van deze bank kan ik het nog enigsinds begrijpen omdat ze nieuw zijn in Belgie.
Van Rabobank kan ik dit niet waarderen ze geven handevol geld uit aan die reclame en geven een ondermaats rendement !
Vooral op termijnrekeningen is deze echt ondermaats !
Maar NIBC is ook goed op weg ! Al die reclame dient betaald te worden.
Nogthans denk ik niet dat er klanten bijkomen door een onnozel reclamespotje op tv of op de radio.
De beste reclame wordt verkregen door de kosten te drukken en een hoge rente te bieden.
Dan komt de reclame wel vanzelfs. Rabobank is ook in het nieuws gekomen omdat ze in 2011 de beste rente bood op spaarrekeningen.
Ik denk dat Rabobank hierdoor zeer veel nieuwe klanten bij geeft.
Ik zet in elk geval geen geld meer vast bij Rabobank maar wel bij NIBC en dit niet door een onozel reclamespotje maar omdat ze een mooi rendement bieden op ALLES !!!
Maar als jullie zoveel reclame blijven maken en moeten betalen zal dat rap gevolgen hebben op de rente !
Denk dat je al ruim meer dan 1 miljoen kwijt zijn aan die reclame !
De beste voorwaarden bieden (en blijven bieden ) op de markt zal jullie veel meer opbrengen !
En dan krijg je de reclame gratis erbij ! Is mijn mening en een hint aan het adres van NIBC !
Re: Reclame NIBC en Rabobank
Is helemaal logisch van nibc want vraag maar eens aan jan met de pet in de straat of ze "nibc kennen". Niemand heeft er ooit van gehoord, dus willen ze klanten dan moeten ze naambekendheid krijgen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Spreken we binnen een jaar nog eens? De hoge rentes die NIBC vandaag geeft (om klanten te lokken) zullen hoogstwaarschijnlijk ook niet blijven duren...
Jawel, Kaupthing heeft ook altijd de hoogste rentes gehad ...
En inloggen was ook enkel mogelijk met gsm ....
Bij het inloggen heb je geen Gsm nodigzoé schreef: En inloggen was ook enkel mogelijk met gsm ....
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
Reclame is nodig, zeker als je een nieuwkomer bent op een markt. Ik ben ook maar klant van Rabobank geworden doordat ik reclame van hen had gezien.
inloggen-via-de-gsm-bij-nibc-direct-t11980.html#p105672zoé schreef:En inloggen was ook enkel mogelijk met gsm ....
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Wij bestaan natuurlijk nog maar net en moeten dit dus op één of andere manier aan de markt duidelijk maken. Onze aanpak is zeer lage-kosten gericht. Dat wil uiteraard niet zeggen dat wij bijvoorbeeld geen reclame gaan gebruiken maar wel dat we hier naar de meest efficiënte manieren kijken en de prijzen zo goed mogelijk onderhandelen.
Wat de langere termijn betreft. We zijn nieuw dus we kunnen nu nog niet bewijzen dat we onze belofte om steeds een hoge rente te bieden zullen waarmaken. We kunnen wel verwijzen naar Nederland waar we al sinds 2008 in de top-5 van de rentes staan. In ieder geval hebben wij nu reeds een garantie gegeven dat wij de rente niet laten dalen voor het midden van het jaar.
Wat de langere termijn betreft. We zijn nieuw dus we kunnen nu nog niet bewijzen dat we onze belofte om steeds een hoge rente te bieden zullen waarmaken. We kunnen wel verwijzen naar Nederland waar we al sinds 2008 in de top-5 van de rentes staan. In ieder geval hebben wij nu reeds een garantie gegeven dat wij de rente niet laten dalen voor het midden van het jaar.
Reclame is denk ik wel nodig. Ik ben destijds ook lid geworden van Rabobank door EN de reclame EN wat ik erover las. Had ik geld (heb ik nu even niet, want huis gekocht) opende ik ook meteen een rekening bij NIBC. Maar ze moeten dus wachten tot ik geld heb :-)
Wat ze uitgeven aan reclame kan me niet zoveel schelen, wel wat ze als rente bieden. ben je niet tevreden over de rente, kan je veranderen naar een bank die betere rentes biedt!!
@ Zoé: tot nu toe lees ik enkel maar giftige commentaar van u op NIBC. ik zou zeggen: als deze bank u niet interesseert, blijf dan ook weg bij de topics. Je hebt voorlopig nu eenmaal een gsm nodig. Net zoals toen rabobank op de proppen kwam je een computer nodig had met internet (was ook niet voor iedereen zo vanzelfsprekend toen ... voor mij toch niet). Koop een gsm of leg u er (voorlopig?) bij neer.
Wat ze uitgeven aan reclame kan me niet zoveel schelen, wel wat ze als rente bieden. ben je niet tevreden over de rente, kan je veranderen naar een bank die betere rentes biedt!!
@ Zoé: tot nu toe lees ik enkel maar giftige commentaar van u op NIBC. ik zou zeggen: als deze bank u niet interesseert, blijf dan ook weg bij de topics. Je hebt voorlopig nu eenmaal een gsm nodig. Net zoals toen rabobank op de proppen kwam je een computer nodig had met internet (was ook niet voor iedereen zo vanzelfsprekend toen ... voor mij toch niet). Koop een gsm of leg u er (voorlopig?) bij neer.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik ben klant geworden bij Rabo in 2004 of 2005. Dit nadat ik iets las in het (misschien toenmalige tijdschrijft 'Vermogen') over hoogrentende internetrekeningen. Ik weet niet waarom precies maar ik twijfelde geen moment. Toen we waren de rentes nog op een niveau waarvoor je naar huis schreef. En nu dit dat heeft me over de schreef getrokken. En nog altiljd heel gelukkig....
Ik heb eerst hier op de forum veel reclame gezien , vooraleer ik de stap naar Rabobank heb gezet . Nu valt ook de reclame in de kranten op , maar dat doen bijna alle banken , dus het zal wel een beetje nodig zijn om langs deze weg klanten te ronselen ....daarvoor ben ik niet ongerust.Yaris schreef:Reclame is nodig, zeker als je een nieuwkomer bent op een markt. Ik ben ook maar klant van Rabobank geworden doordat ik reclame van hen had gezien.
Wat heeft het inloggen via GSM in godsnaam te maken met de betrouwbaarheid van een bank ?? Waarom kom je hier steeds op terug ??zoé schreef:Jawel, Kaupthing heeft ook altijd de hoogste rentes gehad ...
Een digipass is dus zeer onveilig vermits Dexia, Fortis & KBC hier gebruik van maken ?? Alsjeblieft zeg...
Danku wel seg ... (ik ben geen mietje é)voiddude schreef:Wat heeft het inloggen via GSM in godsnaam te maken met de betrouwbaarheid van een bank ?? Waarom kom je hier steeds op terug ?? Alsjeblieft zeg...
Vraag dat dan eens aan Kaupthing. Geen Gsm ? dan kon je niet aan je geld. Idem dito met NIBC.
PUNT.
En zonder computer EN internet, kan je niet aan je geld bij Rabobank... Ik zie echt het probleem niet.
De redenering Kaupthing = SMS & NIBC = SMS -> NIBC = Kaupthing -> NIBC = onveilig, is onjuist, want op de zelfde manier kan je redeneren Vogel vliegt & Vliegtuig vliegt -> Vliegtuig = Vogel en daar allerlei gekke conclusies aan vastbinden zoals een vliegtuig legt eieren.
Als het de bedoeling is om de onveiligheid van NIBC aan te tonen lijken argumenten zoals de lage rating van NIBC en de betrouwbaarheid van de garantieregeling mij interessanter om aan te snijden, wat hier al verschillende malen aan bod is geweest.
Als het de bedoeling is om de onveiligheid van inloggen via SMS aan te tonen, inloggen-via-de-gsm-bij-nibc-direct-t11980.html.
Als het de bedoeling is om de onveiligheid van NIBC aan te tonen lijken argumenten zoals de lage rating van NIBC en de betrouwbaarheid van de garantieregeling mij interessanter om aan te snijden, wat hier al verschillende malen aan bod is geweest.
Als het de bedoeling is om de onveiligheid van inloggen via SMS aan te tonen, inloggen-via-de-gsm-bij-nibc-direct-t11980.html.