Ethias Assistance
TIP
Ethias Assistance
Ik wou even melden dat Ethias zijn assistance premies heeft aangepast (zie website). Ik heb mijn assistance al opgezegd en vervangen door inter partner bij mijn autoverzekering (via mijn makelaar). Dit komt op 119 EUR inclusief personenbijstand voor één wagen.
Re: Ethias Assistance zeer zeer slechte communicatie en totaal niet klantgericht.
Ethias Assistance, zeer zeer slechte communicatie en totaal niet klantgericht. Mijn score is 0/10 !!!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Ethias Assistance
Zelf redelijk goede ervaringen met ethias assistance.
Alleen ooit een keer buitengevlogen omdat ik 3 pannen op een jaar tijd heb gehad.
1 keer medische kosten op reis : kwam simpel in orde.
Een keer of 5 in totaal beroep gedaan op assistance voor de auto. Er komt dan een gewone takeldienst die voor zo goed als alles de auto naar een merkverdeler afsleept.
Er is minder de neiging om je auto te repareren ter plaatse zoals dat bij touring en vab wel het geval is.
Alleen ooit een keer buitengevlogen omdat ik 3 pannen op een jaar tijd heb gehad.
1 keer medische kosten op reis : kwam simpel in orde.
Een keer of 5 in totaal beroep gedaan op assistance voor de auto. Er komt dan een gewone takeldienst die voor zo goed als alles de auto naar een merkverdeler afsleept.
Er is minder de neiging om je auto te repareren ter plaatse zoals dat bij touring en vab wel het geval is.