integrale 786 verdwenen van website integrale
Re: integrale 786 verdwenen van website integrale
Bedankt TK14 om deze info met ons te delen! Het blijft wel jammer dat er vanuit Integrale tot nu toe hierover niet gecommuniceerd werd met de bestaande klanten, zonder hen uit de hemel weg te prijzen zoals Yaris aanbrengt 

Integrale 786 werd nogal sterk gepusht door Testaankoop, benieuwd wat die hun uitleg nu zal zijn ....
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Bij Rabobank.be zal u nog kunnen intekenen op Integrale 786 tot 7 maart 2012. Vanaf dan verdwijnt deze spaarverzekering van onze website en zal er niet meer op kunnen ingetekend worden. Alle mensen die in het verleden intekenden op Integrale 786 en iedereen die momenteel nog een aanvraag heeft lopen voor een inschrijving hoeft zich echter geen zorgen te maken:
De voorwaarden (3,25% levenslang gegarandeerd) blijven van toepassing. Integrale heeft ook bevestigd dat een winstdeelname in de toekomst mogelijk blijft.
Verder zullen bijstortingen mogelijk blijven voor alle reeds lopende polissen. Voor de bijstorting zal dan telkens de gegarandeerde rente gelden die op het ogenblik van bijstorting van toepassing is. Er zijn voorlopig geen aanwijzingen dat Integrale van plan is om de gegarandeerde rente voor eventuele bijstortingen in de toekomst te wijzigen, maar in theorie blijft dit natuurlijk mogelijk. Voor eventuele bijstortingen is het altijd belangrijk om de voorwaarden van dat ogenblik op te vragen.
De voorwaarden (3,25% levenslang gegarandeerd) blijven van toepassing. Integrale heeft ook bevestigd dat een winstdeelname in de toekomst mogelijk blijft.
Verder zullen bijstortingen mogelijk blijven voor alle reeds lopende polissen. Voor de bijstorting zal dan telkens de gegarandeerde rente gelden die op het ogenblik van bijstorting van toepassing is. Er zijn voorlopig geen aanwijzingen dat Integrale van plan is om de gegarandeerde rente voor eventuele bijstortingen in de toekomst te wijzigen, maar in theorie blijft dit natuurlijk mogelijk. Voor eventuele bijstortingen is het altijd belangrijk om de voorwaarden van dat ogenblik op te vragen.
Gaan jullie na 7 maart een ander tak21 product aanbieden ipv Integrale786?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ja, inderdaad, weet iemand hoeveel de rente nu nog bedraagt als je vandaag nog een storting doet op je Integrale 786 Fiscaal ?DeJos schreef:Is het ook bij een nieuwe storting op Integrale 786 Fiscaal dat je 3.25% krijgt of de rentevoet van 2.55%?
Integrale 786 biedt momenteel nog een gewaarborgd rendement van 3,25 %. Heb vorige week mijn contract toegestuurd gekregen, nadat ik rechtstreeks bij de maatschappij ingetekend had, dit 4 dagen voordat op 14 februari 2012 op de website verscheen dat dit product niet meer zou gecommercionaliseerd worden... In een telefoontje vorige week werd mij nogmaals bevestigd dat het gewaarborgd rendement momenteel nog altijd 3,25 % bedraagt voor de ganse duur van het contract (tot 99 ° levensjaar) en dat, indien de gewaarborgde rentevoet gaat veranderen, dit duidelijk zal gecommuniceerd worden op de website van Integrale...
Witte Merel, sorry, jij had het over de Integrale 786 Fiscaal, dit laatste woord had ik eerst niet zien staan in je reactie, vandaar dat ik antwoordde mbt tot de Integrale 786... Ik ben niet zeker maar dacht een paar weken geleden begrepen te hebben dat dit ook nog 3,25 % was...
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Er wordt momenteel bekeken welk alternatief Tak 21 product we, ter vervanging van Integrale 786, zullen kunnen toevoegen aan ons aanbod. De details hiervan dienen nog te worden uitgewerkt. Welk product er zal bijkomen zullen we, van zodra mogelijk, nog aankondigen.Jhn schreef:Gaan jullie na 7 maart een ander tak21 product aanbieden ipv Integrale786?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Misschien moet deze vraag naar een andere rubriek (Tak 21)? Rabobank.be heeft niet de Integrale 786 fiscaal aangeboden.