20 euro start metro
Re: 20 euro start metro
Is de actie nog geldig nu?
Basisrekening voor spaargeld dat u vaak aanspreekt.
Wil 2 rekeningen openen op naam van mij en mijn echtgenote?
20 € per persoon?
mvg
jempi25
Basisrekening voor spaargeld dat u vaak aanspreekt.
Wil 2 rekeningen openen op naam van mij en mijn echtgenote?
20 € per persoon?
mvg
jempi25
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Deze actie loopt tot einde maart.
Indien u nu twee aanvragen doet voor opening van nieuwe rekeningen en u vermeldt bij de aanvragen telkens de code die u via SMS kan bekomen, dan wordt op elke nieuwe geopende spaarrekening effectief 20 EUR gestort.
Indien u nu twee aanvragen doet voor opening van nieuwe rekeningen en u vermeldt bij de aanvragen telkens de code die u via SMS kan bekomen, dan wordt op elke nieuwe geopende spaarrekening effectief 20 EUR gestort.
Geachte,
Voor volmacht geven aan mijn echtgenote en andersom bij twee aparte rekeningen is dit het formulier bij documentcenter " wijziging titularis " ?
mvg
jempi25
Voor volmacht geven aan mijn echtgenote en andersom bij twee aparte rekeningen is dit het formulier bij documentcenter " wijziging titularis " ?
mvg
jempi25
Volmacht geven op rekening bij Rabobank
Gelezen op de site van Rabobank:
"Kan ik iemand een volmacht geven op mijn rekening?
De enige manier om iemand een volmacht te geven, is door die persoon uw digipass en pincode te laten gebruiken. Zo krijgt die toegang tot uw rekeningen. Rabobank.be is immers voor 100% een internetbank, waarbij u zelf al uw bankzaken regelt, zonder onze tussenkomst.
Wanneer u uw code met anderen deelt, doet u dat uiteraard op eigen risico. Doe het dus niet onbezonnen."
"Kan ik iemand een volmacht geven op mijn rekening?
De enige manier om iemand een volmacht te geven, is door die persoon uw digipass en pincode te laten gebruiken. Zo krijgt die toegang tot uw rekeningen. Rabobank.be is immers voor 100% een internetbank, waarbij u zelf al uw bankzaken regelt, zonder onze tussenkomst.
Wanneer u uw code met anderen deelt, doet u dat uiteraard op eigen risico. Doe het dus niet onbezonnen."
Re: Volmacht geven op rekening bij Rabobank
Waarom zijn dan de formulieren? Waar heb je het gelezen? Wil dit ook wel eens zien!
Heb het ook bekeken op de NIBC bank en daar staan ook documenten om volmacht te geven?
Dus als ik het goed begrijp moet er geen volmacht formulieren opgestuurd worden?
thanks
greetz
jempi25
Heb het ook bekeken op de NIBC bank en daar staan ook documenten om volmacht te geven?
Dus als ik het goed begrijp moet er geen volmacht formulieren opgestuurd worden?
thanks
greetz
jempi25
Inderdaad, aangezien je alles zelf doet via internet is het gemeenschappelijk gebruik van de digipass voldoende.
Gelezen op http://www.rabobank.be/nl/overige-info/ ... hniek.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; , laatste vraag.
Gelezen op http://www.rabobank.be/nl/overige-info/ ... hniek.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; , laatste vraag.
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Dan moet dit punt een update te krijgen. Het is namelijk ook mogelijk om iemand "een volmacht" te geven op uw rekeningen via de iphone app.
Da's natuurlijk een extra beveiliging zodat de volmachthouders uw rekening niet plunderen: er is immers een limiet van (ik dacht) 150 euro per overschrijving en geen digipass en digipass code door te geven.
Je kan dan zelf nog de volmacht intrekken door de koppeling tussen de iphone/Ipad/Ipod en uw rekening te verwijderen in uw beveiligde omgeving...
Da's natuurlijk een extra beveiliging zodat de volmachthouders uw rekening niet plunderen: er is immers een limiet van (ik dacht) 150 euro per overschrijving en geen digipass en digipass code door te geven.
Je kan dan zelf nog de volmacht intrekken door de koppeling tussen de iphone/Ipad/Ipod en uw rekening te verwijderen in uw beveiligde omgeving...
Hangt ervan af waar die volmacht voor nodig is. De Rabo Mobile applicatie werd in eerste instantie gecreëerd om kleine en eenvoudige raadplegingen en verrichtingen op je rekeningen uit te voeren. Geld overschrijven vanaf de Rabobank.be rekening naar externe rekeningen is maar mogelijk tot 150 euro per dag en tot 150 euro per overschrijving. Raadplegen en beheren van eventuele effectenrekeningen, termijnrekeningen, pensioenspaarrekening of Tak-21 spaarverzekeringen is niet mogelijk.
Als het enkel voor kleine betalingen is is het misschien beter een gemeenschappelijke rekening aan te houden dan een volmacht te geven.
Als het enkel voor kleine betalingen is is het misschien beter een gemeenschappelijke rekening aan te houden dan een volmacht te geven.
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
@Yaris: dat weet ik ook wel. Niemand zal zo'n volmacht geven, maar 't is gewoon theoretisch mogelijk om het zo te doen. dat wou ik even meegeven.
IK heb de code vermeld die ik ontvangen heb via SMS op de aanvraagformulieren. Helaas staat de 20 € niet op de rekening 
update: ticket aangemaakt, en ze hebben -bliksemsnel gereageerd- & gezegd dat binnen 10 dagen dit op de rekening komt...

update: ticket aangemaakt, en ze hebben -bliksemsnel gereageerd- & gezegd dat binnen 10 dagen dit op de rekening komt...
Laatst gewijzigd door gast9876 op 2 maart 2012, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben eens benieuwd heb al de papieren opgestuurd de maandag! Nog niks ontvangen van de bank via post (digipass enz) ben ook eens benieuwd of de 20 € er dan op staat?
Maar denk wel dat je eerst zelf moet storten?
En dat dan de 20 € erbij komt?
mvg
jempi25
Maar denk wel dat je eerst zelf moet storten?
En dat dan de 20 € erbij komt?
mvg
jempi25
Alles in orde behalve de 20 € op beide rekeningen?
Heb per mail bericht gestuurd via de ingelogde site van hun?
Om deze op onze rekeningen gestort te krijgen.
greetz
jempi25
greetz
jempi25
Gisteren mijn aanvraagformulier opgestuurd via de post en vandaag lees ik hier juist die actie ivm 20 euro startgeld. Heb de code doorgemaild, hopelijk kan ik er nog van genieten 

Heb 2 rekeningen geopend en gestort!jempi25 schreef:Alles in orde behalve de 20 € op beide rekeningen?
greetz
jempi25
Krijg mailtje nadat ik vraag wanneer de 20 € per rekening erop komt.
Krijg antwoord binnen enkele dagen???
Waarom niet direct storten???
greetz
jempi25
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
De 20 EUR worden gestort op alle nieuwe 'geactiveerde' rekeningen waarvoor bij de opening de promotiecode werd meegestuurd (of die achteraf nog aan ons werd bezorgd). Met 'geactiveerd' bedoelen we: waarvoor alle documenten in orde waren en waarvoor ook al de eerste controlestorting werd uitgevoerd.
Eens de rekeningen volledig actief zijn wordt de 20 EUR op deze rekeningen bijgeschreven. Dat gebeurt niet voor elke rekening afzonderlijk maar gegroepeerd om dit boekhoudkundig gemakkelijker te kunnen verwerken. We verzamelen telkens over enkele dagen alle aanvragen waarvoor 20 EUR dient te worden betaald en de uitbetalingen gebeuren dan steeds maximum na enkele dagen. Dit is meteen ook de reden waarom het enkele dagen kan duren na de activatie van de rekeningen vooraleer het verwachte bedrag gestort wordt.
Eens de rekeningen volledig actief zijn wordt de 20 EUR op deze rekeningen bijgeschreven. Dat gebeurt niet voor elke rekening afzonderlijk maar gegroepeerd om dit boekhoudkundig gemakkelijker te kunnen verwerken. We verzamelen telkens over enkele dagen alle aanvragen waarvoor 20 EUR dient te worden betaald en de uitbetalingen gebeuren dan steeds maximum na enkele dagen. Dit is meteen ook de reden waarom het enkele dagen kan duren na de activatie van de rekeningen vooraleer het verwachte bedrag gestort wordt.