Aandeel Umicore
TIP
Aandeel Umicore
Wat denken jullie van dit aandeel?
Ik heb dit al lang in mijn bezit, sta nu voor het eerst in maanden nog eens positief en ik vroeg me af of het een goed moment is om eruit te stappen of zou er nog veel opwaarts potentieel zijn?
Ik ben geneigd om te blijven, maar had graag eens van mening/visie gedeeld...
Ik heb dit al lang in mijn bezit, sta nu voor het eerst in maanden nog eens positief en ik vroeg me af of het een goed moment is om eruit te stappen of zou er nog veel opwaarts potentieel zijn?
Ik ben geneigd om te blijven, maar had graag eens van mening/visie gedeeld...
Re: Aandeel Umicore
Een mogelijkheid is een stoploss instellen om uw in te dekken tegen een daling.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Tomasz, jij moet Umicore écht wel op 'n héél ongunstig tijdstip gekocht hebben als je nu pas uit de rode cijfers bent.
Het aantal staat op het hoogste peil in 5 jaar, ja, zelfs in 15 jaar. Enkel op de overgang van 2010 naar 2011 klokte het nog eens zo hoog.
Ik zou de meeste mensen aanraden te verkopen gezien de steile klim van de afgelopen termijn, en gezien de "all time high".
Het aandeel biedt ongeveer 3% dividendrendement.
Bomen groeien niet tot in de hemel. Anderzijds is Umicore een solide onderneming met goede vooruitzichten. Up to you.
Het aantal staat op het hoogste peil in 5 jaar, ja, zelfs in 15 jaar. Enkel op de overgang van 2010 naar 2011 klokte het nog eens zo hoog.
Ik zou de meeste mensen aanraden te verkopen gezien de steile klim van de afgelopen termijn, en gezien de "all time high".
Het aandeel biedt ongeveer 3% dividendrendement.
Bomen groeien niet tot in de hemel. Anderzijds is Umicore een solide onderneming met goede vooruitzichten. Up to you.
-
- Newbie
- Contacteer:
Umicore is uigegroeid tot een bedrijf dat volop inzet op toekomstige ontwikkelingen. Urban mining klinkt zelfs poëtisch. Ik heb er behoorlijke winst op, maar hou mijn aandelen aan.
Denk dat ik eens ga verkopen om dan ergens onderweg weer wat goedkoper in te kopen... Andere meningen zijn nog steeds welkom! 

Ik zou het houden. Umicore is zonder twijfel een van de sterkhouders van onze Vlaamse industrie (of wat er nog van over schiet). Nu verkopen omdat je net uit het verlies bent, vind ik wat te snel. Buy and hold