Wachtwoord wijzigen
Wachtwoord wijzigen
Beste,
Ik heb de gewoonte om om de zoveel tijd mijn paswoorden te wijzigen.
Echter in de omgeving van NIBC vind ik deze mogelijkheid niet terug.
Zie ik iets over het hoofd? Of is dit niet mogelijk?
Ik heb de gewoonte om om de zoveel tijd mijn paswoorden te wijzigen.
Echter in de omgeving van NIBC vind ik deze mogelijkheid niet terug.
Zie ik iets over het hoofd? Of is dit niet mogelijk?
Re: Wachtwoord wijzigen
https://www.nibcdirect.nl/service/veelg ... in-vragen/" onclick="window.open(this.href);return false;
"U kunt via het inlogscherm op NIBC Direct uw wachtwoord wijzigen. Typ in het veld 'gebruikersnaam' uw gebruikersnaam. En typ in het veld 'oude wachtwoord' uw huidige wachtwoord. Vervolgens typt u in het veld 'nieuwe wachtwoord' een nieuw wachtwoord. Typ dit nieuwe wachtwoord eveneens in het veld 'bevestig nieuwe wachtwoord'. Let op; het systeem maakt onderscheid tussen hoofd- en kleine letters. Uw wachtwoord moet minimaal 8 karakters omvatten, waaronder tenminste één hoofdletter en één kleine letter, één cijfer en één leesteken. De volgende karakters worden beschouwd als leesteken: !?\'~@#$%^*([{<>}])_=+-/:;,.|"&' Bijvoorbeeld School1!"
"U kunt via het inlogscherm op NIBC Direct uw wachtwoord wijzigen. Typ in het veld 'gebruikersnaam' uw gebruikersnaam. En typ in het veld 'oude wachtwoord' uw huidige wachtwoord. Vervolgens typt u in het veld 'nieuwe wachtwoord' een nieuw wachtwoord. Typ dit nieuwe wachtwoord eveneens in het veld 'bevestig nieuwe wachtwoord'. Let op; het systeem maakt onderscheid tussen hoofd- en kleine letters. Uw wachtwoord moet minimaal 8 karakters omvatten, waaronder tenminste één hoofdletter en één kleine letter, één cijfer en één leesteken. De volgende karakters worden beschouwd als leesteken: !?\'~@#$%^*([{<>}])_=+-/:;,.|"&' Bijvoorbeeld School1!"
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dit gaat zo op de Nerdelandse site ja.
Maar niet op de Belgische.
Maar niet op de Belgische.
Doe dan de truc met het vergeten wachtwoord: https://www.nibcdirect.be/nl/help/faq/inloggen/" onclick="window.open(this.href);return false;
"U heeft uw wachtwoord zelf kunnen kiezen bij uw eerste inlog. Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten kan u in het inlogscherm klikken op 'wachtwoord vergeten'. U zal dan een korte procedure moeten doorlopen, waarbij u uw gebruikersnaam en uw rekeningnummer nodig zal hebben (uw rekeningnummer zoals aangegeven in de beveiligde omgeving, zonder de eerste 4 tekens). Wij sturen dan zo snel mogelijk een éénmalig wachtwoord dat 30 minuten geldig is naar het aan uw account gekoppelde e-mailadres. Hiermee kan u inloggen in de e-banking omgeving, waar u zal gevraagd worden een nieuw, eigen wachtwoord aan te maken."
"U heeft uw wachtwoord zelf kunnen kiezen bij uw eerste inlog. Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten kan u in het inlogscherm klikken op 'wachtwoord vergeten'. U zal dan een korte procedure moeten doorlopen, waarbij u uw gebruikersnaam en uw rekeningnummer nodig zal hebben (uw rekeningnummer zoals aangegeven in de beveiligde omgeving, zonder de eerste 4 tekens). Wij sturen dan zo snel mogelijk een éénmalig wachtwoord dat 30 minuten geldig is naar het aan uw account gekoppelde e-mailadres. Hiermee kan u inloggen in de e-banking omgeving, waar u zal gevraagd worden een nieuw, eigen wachtwoord aan te maken."
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Had deze vraag even gemist maar gelukkig heeft Yaris ze zeer deskundig beantwoord. Bedankt Yaris
Dus ik moet doen alsof ik mijn wachtwoord vergeten ben en zo een nieuw aanmaken.
Ok. Het werkt. Maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat dat iedere keer op deze manier moet gebeuren.
Ok. Het werkt. Maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat dat iedere keer op deze manier moet gebeuren.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Nee, dat klopt. In een van de volgende updates gaan we dit aanpassen. Dus in de loop van het jaar komt dit in orde.
Argh. Via deze omslachtige manier rekening geblokkeerd.
Rekeningnummer.
1e maal rekeningnummer ingegeven van de spaarrekening. Was blijkbaar niet hetgeen dat men nodig had.
2e maal foutief rekeningnummer ingegeven.
3e maal correct rekeningnummer van detegenrekening ingegeven. Maar in het oud formaat xxx-yyyyyy-zz en moet waarschijnlijk in het IBAN-formaat zijn.
Zal morgen dan maar eens bellen om de rekening te deblokkeren.
Haat telefoneren.
Rekeningnummer.
1e maal rekeningnummer ingegeven van de spaarrekening. Was blijkbaar niet hetgeen dat men nodig had.
2e maal foutief rekeningnummer ingegeven.
3e maal correct rekeningnummer van detegenrekening ingegeven. Maar in het oud formaat xxx-yyyyyy-zz en moet waarschijnlijk in het IBAN-formaat zijn.
Zal morgen dan maar eens bellen om de rekening te deblokkeren.
Haat telefoneren.
Nog een voordeel van Rabobank: daar moet je je aanvraag schriftelijk doen als je digipass blokkeert.