Coöperaties
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- Newbie
- Contacteer:
Coöperaties
Momenteel spreid ik beleggingen over coöperaties in Vlaanderen en Wallonië. Zo lang je bij elke coöperatie onder de grens van aangifte blijft heeft de fiscus blijkbaar niets door. Komt dat gewoon omdat dit Belgiê is?
Maar goed, mijn vraag: iemand ervaring met Emissions-zéro? Ik heb daar sinds 2 jaar een aantal aandelen, nog geen divident gezien. En mijn Frans is niet goed genoeg om vlot vragen te stellen. In Wallonië zijn er nog een aantal interessante coöperaties, maar de Nederlandstalige versie van de websites is magertjes. Iemand ervaring met die andere coöperaties?
Maar goed, mijn vraag: iemand ervaring met Emissions-zéro? Ik heb daar sinds 2 jaar een aantal aandelen, nog geen divident gezien. En mijn Frans is niet goed genoeg om vlot vragen te stellen. In Wallonië zijn er nog een aantal interessante coöperaties, maar de Nederlandstalige versie van de websites is magertjes. Iemand ervaring met die andere coöperaties?
Re: Coöperaties
De reden waarom Emissions-zéro nog geen dividend geeft staat in het informatiedossier.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Re: Coöperaties
Misschien hebben ze het niet door maar hierbij toch de berekening.gustaafdewitte schreef:Momenteel spreid ik beleggingen over coöperaties in Vlaanderen en Wallonië. Zo lang je bij elke coöperatie onder de grens van aangifte blijft heeft de fiscus blijkbaar niets door. Komt dat gewoon omdat dit Belgiê is??

ecopower-rv-afhouden-t12628.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De meest éénvoudige oplossing hiervoor is dit op verschillende namen te zetten.