Website niet bereikbaar via Google Chrome
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: nibc inloggen lukt niet
Dit gaan we nakijken. Het is in ieder geval de bedoeling dat het werkt in de meest courante browsers en de meest courante versies dus Google Chrome zit daar bij.
Ik bezorg zo snel mogelijk feedback.
Ik bezorg zo snel mogelijk feedback.
Ging vroeger wel maar gaat nu niet meer met crome
http://www.nibcdirect.be" onclick="window.open(this.href);return false; blijft met Chrome inderdaad inladen. Wanneer ik echter tijdens het laden nogmaals in de adresbalk klik en dan op enter duw, opent de pagina wel. Aanmelden lukt dan zonder probleem.
Hm. Gisteren probleemloos kunnen inloggen op nibcdirect via chrome.
Vandaag geraak ik via chrome zelfs niet op hun website.
Via IE wel.
Effe verder testen.
Naar https://www.nibcdirect.be/nl/ gesurft en probleem lijkt opgelost.
Vandaag geraak ik via chrome zelfs niet op hun website.
Via IE wel.
Effe verder testen.
Naar https://www.nibcdirect.be/nl/ gesurft en probleem lijkt opgelost.
Re: Website niet bereikbaar via Google Chrome
Heb 2 topics ivm Chrome veranderd. Gingen volgens mij over hetzelfde probleem. Heb de titel wel veranderd zodat deze duidelijker is.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Het lijkt er inderdaad op dat er zich een aantal problemen voordoen met Chrome. Deze zijn nieuw want Chrome zit steeds mee in onze testen. Onze technische mensen bekijken het probleem en we komen zo snel mogelijk met een oplossing. Belangrijk om weten is dat het enkel de publieke website betreft. Er is geen enkel probleem om het banking gedeelte te bereiken.
niet alleen met crome problemen ! Ook met internet explorer zijn er soms problemen ! Na het inloggen wordt ik terug afgemeld enz...
Een bank moet goed bereikbaar zijn ! Wat als ik aan mijn rekeningen moet zijn en niet kan inloggen ?
Een bank moet goed bereikbaar zijn ! Wat als ik aan mijn rekeningen moet zijn en niet kan inloggen ?
Nu lukt het weer om in te loggen via crome ook jullie website is weer bereikbaar. Zonder problemen alle rekeningen kunnen raadplegen. Hopelijk is het nu definitief opgelost .
Sinds gisterenavond geen probleem meer gehad om de site via Chrome te laden. Redelijk snel opgelost dus 

Een bank moet ook veilig zijn. Een internet bank is nooit veiliger dan de onveiligste schakel. In dat opzicht zou ik je willen adviseren om geen Internet Explorer te gebruiken. Praktisch alle mensen die via internet banking geld zijn kwijtgespeeld zijn gebruikers van Internet Explorer. Gebruik Mozilla Firefox of Google Chrome. Beiden zijn gratis.lop schreef:niet alleen met crome problemen ! Ook met internet explorer zijn er soms problemen ! Na het inloggen wordt ik terug afgemeld enz...
Gebruik altijd Google crome daarom dat ik dit topic starte.
Het is aan NIBC die moet maken dat hun site en banking gedeelte bereikbaar is met google crome.
Het is aan NIBC die moet maken dat hun site en banking gedeelte bereikbaar is met google crome.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Het probleem met Chrome zou ondertussen moeten zijn opgelost.