Nog geen storting zichtbaar op mijn rekening
Re: Nog geen storting zichtbaar op mijn rekening
Ik heb mijn eerste storting van mijn gekozen tegenrekening naar de spaarrekening bij NIBC Direct uitgevoerd op 10/05.
Het bedrag is al van mijn zichtrekening gegaan bij BNP Paribas Fortis op valutadatum 10/05.
Zopas mijn spaarrekening bij NIBC Direct nog eens geopend en van mijn storting is nog niets te zien.
Het bedrag is al van mijn zichtrekening gegaan bij BNP Paribas Fortis op valutadatum 10/05.
Zopas mijn spaarrekening bij NIBC Direct nog eens geopend en van mijn storting is nog niets te zien.
Uiteraard is er nog niets te zien: dat geld komt pas vandaag aan bij NIBC. Dat moet, indien nodig, nog manueel geverifieerd worden. U denkt toch niet dat geld van BNP naar NIBC dezelfde dag aankomt... Omgekeerd is een ander verhaal (indien overgeschreven voor 12u).
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Geduld aub: Eénmaal enkele weken klant zijn alle problemen verdwenen.... geduld is een mooie deugd....
Die mensen bij NIBC direct zijn ook maar mensen hé.... (niettegenstaande ze bij een bank werken...
)
Die mensen bij NIBC direct zijn ook maar mensen hé.... (niettegenstaande ze bij een bank werken...
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
@Luc B, spreek je uit eigen ervaring? ![Tongue :P](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/tongue.gif)
![Tongue :P](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/tongue.gif)
Gebruik mijn spaarrekening bij NIBC met hoge basisrente als parkeerrekening waarvan ik geregeld bedragen overboek naar de tegenrekening. Tot hiertoe zijn alle overboekingen (met memoriedatum) altijd op dezelfde bankdag ontvangen op mijn tegenrekening bij Keytradebank. Dus wat mij betreft ben ik tevreden over de service van NIBC.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Je zal wel gelijk hebben, maareuhm, tot op heden nog altijd niets te zien van mijn storting naar NIBC (memodatum bij BNP 10/05)Vaganzza schreef:Uiteraard is er nog niets te zien: dat geld komt pas vandaag aan bij NIBC. Dat moet, indien nodig, nog manueel geverifieerd worden. U denkt toch niet dat geld van BNP naar NIBC dezelfde dag aankomt... Omgekeerd is een ander verhaal (indien overgeschreven voor 12u).
De rekeningnummers zijn zeker juist, zopas nog eens gecontroleerd...
De naam dient bvb manueel gecontroleerd bij de eerste storting indien bvb de volgorde naam, voornaam verschillend is of voorafgegaan door Dhr ofzo. De nieuwe rekening en de tegenrekening moeten op dezelfde naam staan, dus gezamelijke rekening en een persoonlijke rekening kunnen ook niet gekoppeld, in dat geval zal het bedrag zelfs niet geboekt worden maar teruggestort dacht ik.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Het controleren van die info kan enkele werkdagen duren, je zal binnenkort wel bericht krijgen of het geld terug op je rekening zien verschijnen indien er iets mis is. Als het op je NIBC rekening komt, zal het met de valutadatum van aankomst geld zijn (in uw geval dus vrijdag). Dat is toch hoe het hier al meermaals gemeld is op het forum.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Vandaag alles in orde gekomen; tmag ook gezegd zijn als het in orde gekomen is hé ![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
-
- Newbie
- Contacteer:
Een overschrijving van Rabo naar Nibc 3 dagen geleden.Nog steeds niet aangekomen.Wat is hier aan de hand ,Nibc?
Ik heb sterk de indruk dat hoger het bedrag,hoe meer er eerst mee gespeeld wordt.Geeft wel een negatieve indruk over die banken
Ik heb sterk de indruk dat hoger het bedrag,hoe meer er eerst mee gespeeld wordt.Geeft wel een negatieve indruk over die banken
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
We zijn sinds gisteren op de hoogte dat er zich een kleine storing heeft voorgedaan in het binnenkomend betalingsverkeer van 05/09. Er wordt nu voor gezorgd dat alle getroffen stortingen alsnog op de juiste rekeningen terechtkomen met de juiste valutadatum.
Dus je geld zal gewoon interest verwerven alsof er nooit iets gebeurd is. Sowieso maakt NIBC Direct geen onderscheid tussen de grootte van bedragen.
Dus je geld zal gewoon interest verwerven alsof er nooit iets gebeurd is. Sowieso maakt NIBC Direct geen onderscheid tussen de grootte van bedragen.