Lange termijnsparen 786fiscaal bij integrale: verder sparen
TIP
Kies voor het hoogste rendement vergelijk alle langetermijnsparen aanbieders
Lange termijnsparen 786fiscaal bij integrale: verder sparen
Lange termijnsparen 786fiscaal bij integrale: verder sparen of niet???
Ik ben dus gestart in 2010.
Momenteel twijfel ik om een derde storting te doen...
Wat denken jullie..?
Bijkomende vraagjes:
Kan ik overschakelen naar een alternatief, maw kan ik stoppen bij integrale?
(Bij pensioensparen bvb weet ik dat je 5 keer moet gespaard hebben vooraleer je kan veranderen..)
Kan je de spaarsom bij integrale ook laten overzetten bij een andere langetermijn verzekering?
of is er ergens een complete tutorial?
Ik ben dus gestart in 2010.
Momenteel twijfel ik om een derde storting te doen...
Wat denken jullie..?
Bijkomende vraagjes:
Kan ik overschakelen naar een alternatief, maw kan ik stoppen bij integrale?
(Bij pensioensparen bvb weet ik dat je 5 keer moet gespaard hebben vooraleer je kan veranderen..)
Kan je de spaarsom bij integrale ook laten overzetten bij een andere langetermijn verzekering?
of is er ergens een complete tutorial?
Re: Lange termijnsparen 786fiscaal bij integrale: verder spa
Ik zit met hetzelfde probleem als met Ethias first.
Jij hebt het voordeel dat er geen beheersvergoeding meer wordt afgetrokken, bij ethias gaat er ieder jaar 0,5% er van af (max 12,xx Euro)
En overzetten, helaas dat kan niet. Dat wordt aanzien als een afkoop. Dwz, eventuele verbrekingsvergoeding + 33% voor Elio.
Winstdeelname, bij Ethias dat zal zeker nul zijn; bij integrale zal dat nog moeten blijken.
Dat is het probleem met die langetermijncontracten: na X aantal jaar wordt ereen nieuw product gelanceerd en worden de oude verwaarloosd en jij zit er mee.
En een antwoord op uw vraag. Niet meer betalen is bij Integrale geen enkel probleem.
Jij hebt het voordeel dat er geen beheersvergoeding meer wordt afgetrokken, bij ethias gaat er ieder jaar 0,5% er van af (max 12,xx Euro)
En overzetten, helaas dat kan niet. Dat wordt aanzien als een afkoop. Dwz, eventuele verbrekingsvergoeding + 33% voor Elio.
Winstdeelname, bij Ethias dat zal zeker nul zijn; bij integrale zal dat nog moeten blijken.
Dat is het probleem met die langetermijncontracten: na X aantal jaar wordt ereen nieuw product gelanceerd en worden de oude verwaarloosd en jij zit er mee.
En een antwoord op uw vraag. Niet meer betalen is bij Integrale geen enkel probleem.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
- Contacteer:
En wat is de gegarandeerde opbrengst van de bijstortingen in 786 fiscaal? Daar is echt niets over te vinden op de website. Een jaar geleden was dat nog 3.25% (in mijn geval). Blijft dit zo tot het einde van het contract, ook voor nieuwe gelden.
En het blijft ook wachten op uittreksels van vorig jaar. Ik vermoed dat we die niet voor het einde van de maand juni moeten verwachten.
Ik heb eigenlijk dezelfde vragen voor de gewone 786.
Wie weet meer
En het blijft ook wachten op uittreksels van vorig jaar. Ik vermoed dat we die niet voor het einde van de maand juni moeten verwachten.
Ik heb eigenlijk dezelfde vragen voor de gewone 786.
Wie weet meer
Betalingsattest 2011Integrale 786fiscaal samen met begeleidende brief en andere uittreksel ontvangen 20 april 2012
onze contactpersoon --- naam verwijderd door webmaster ---
onze contactpersoon --- naam verwijderd door webmaster ---