Obligatie Arseus
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Obligatie Arseus
Arseus NV, een multidisciplinaire groep die producten, diensten en totaaloplossingen levert aan professionals en instellingen in de gezondheidszorg, geeft nieuwe obligaties in euro uit op 5 jaar en eindvervaldag 2 juli 2017.
•Publiek aanbod van obligaties in België en in Luxemburg
•Bruto interestvoet: 4,75%
•Looptijd: 5 jaar
•Uitgifteprijs: 101,875%
•Bruto actuarieel rendement: 4,325%
Interessant ?
•Publiek aanbod van obligaties in België en in Luxemburg
•Bruto interestvoet: 4,75%
•Looptijd: 5 jaar
•Uitgifteprijs: 101,875%
•Bruto actuarieel rendement: 4,325%
Interessant ?
Re: Obligatie Arseus
Arseus is nogal nauw verbonden met Omega Pharma. Heb je enkele weken geleden Omega Pharma obligaties gekocht, dan is dit bij manier van spreken meer van hetzelfde
Kreeg je toen minder toegewezen dan je gehoopt had, dan is dit misschien een kans...

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wie niet weet wat gedaan met de opbrengst van zijn/haar Leterme staatsbons na verkoop, kan ook eens aan deze obligatie denken... 

Niet akkoord, op een Leterme staatsbon heb je staatsgarantie, gaat deze firma op de fles, ben je het geld kwijt.robokat schreef:Wie niet weet wat gedaan met de opbrengst van zijn/haar Leterme staatsbons na verkoop, kan ook eens aan deze obligatie denken...
Dus, mijn waarde, dat is appelen met peren vergelijken.
@patrick1: ik vergelijk die toch niet met elkaar? Maar mensen die hun staatsbon recent verkocht hebben, stellen vervolgens de vraag wat ze met het geld kunnen doen. Door hier en daar een klein bedrag in zo'n obligatie te stoppen, kan je op de lange duur een goed gespreide obligatieportefeuille opbouwen.
Als je dus een obligatie verkoopt, dan moet je niet per se onmiddellijk willen herbeleggen, maar je kan afwachten tot er nieuwe uitgiftes zijn.
Als je dus een obligatie verkoopt, dan moet je niet per se onmiddellijk willen herbeleggen, maar je kan afwachten tot er nieuwe uitgiftes zijn.
@ robokat
dit had ik gedaan met de CFE uitgifte, ik krijg jammer genoeg maar 20% van mijn gevraagde inzet.
blijft er natuurlijk nog wat over om hier op in te tekenen
dit had ik gedaan met de CFE uitgifte, ik krijg jammer genoeg maar 20% van mijn gevraagde inzet.
blijft er natuurlijk nog wat over om hier op in te tekenen

Ik heb vanmorgen toch nog voor een (goed) bedrag kunnen intekenen via Rabobank.be, alhoewel vorige zaterdag deze nieuwe uitgifte reeds "uitverkocht" was bij de "begeleidende" banken.
Ben eens curieus hoeveel ik ervan ga krijgen ...
Bij Rabo is het wel "zeer vervelend" dat je het geld bij moment van inschrijving reeds op de rekening moet hebben staan, ipv op de betaaldag!
Je moet op voorhand uw Raborekening aanzuiveren (van een andere bankrekening), zonder garantie dat je het gevraagde aantal verkrijgt, en ondertussen ben je dan weer uw getrouwheid kwijt op de andere rekening !
Ben eens curieus hoeveel ik ervan ga krijgen ...
Bij Rabo is het wel "zeer vervelend" dat je het geld bij moment van inschrijving reeds op de rekening moet hebben staan, ipv op de betaaldag!
Je moet op voorhand uw Raborekening aanzuiveren (van een andere bankrekening), zonder garantie dat je het gevraagde aantal verkrijgt, en ondertussen ben je dan weer uw getrouwheid kwijt op de andere rekening !
je kan het altijd van uw rabo spaarrekening laten afhalen?
kijk zeker uw getrouwheidstabel eens na, om te zien wat je aan het opbouwen bent, of mogelijk afbreekt!
kijk zeker uw getrouwheidstabel eens na, om te zien wat je aan het opbouwen bent, of mogelijk afbreekt!
Ik heb bij de obligatie van Omega Pharma bij de Rabobank gekregen waarop ik ingetekend had !
Ik hoop dat dit nu bij de obligatie van Arseus ook zo is ! Ik vind dat als dit niet zo is Rabobank dit zou moeten vermelden !
Ik hoop dat dit nu bij de obligatie van Arseus ook zo is ! Ik vind dat als dit niet zo is Rabobank dit zou moeten vermelden !
Bij Rabobank is het volgens mij: op is op!
Bij de omega’s viel er op een bepaald moment eentje weg.
De 5 jaar heeft het toen langer uitgehouden …
Zolang de obligatie er staat kan je ten volle intekenen.
Is de reserve op, dan kan je niet meer intekenen ... mijn gedacht althans
Bij de omega’s viel er op een bepaald moment eentje weg.
De 5 jaar heeft het toen langer uitgehouden …
Zolang de obligatie er staat kan je ten volle intekenen.
Is de reserve op, dan kan je niet meer intekenen ... mijn gedacht althans

bij andere banken snel uitverkocht maar momenteel nog altijd te koop bij rabobank 

Iedere joint lead manager mag 50 miljoen euro op de markt zetten, de co-lead manager mag 25 miljoen euro op de markt zetten. Ten slotte is er 50 miljoen euro voorzien voor verkoop door andere banken. !
Bij die andere banken behoort blijkbaar de Rabobank !
Bij die andere banken behoort blijkbaar de Rabobank !
Argenta heeft blijkbaar ook zijn deel gehad
Gisteren nog kunnen inschrijven via DB nadat ze me zelf hadden gecontacteerd .
Persoonlijk komen de obligaties zowat als verrassingen uit de lucht vallen.
Is er ergens een plaats waar die obligaties eerder worden aangekondigd?
Of wordt hier altijd kort op de bal gespeeld?
Soms kan het beter zijn iets te laten schieten omdat er iets beters aankomt?
Is er ergens een plaats waar die obligaties eerder worden aangekondigd?
Of wordt hier altijd kort op de bal gespeeld?
Soms kan het beter zijn iets te laten schieten omdat er iets beters aankomt?