cooperatieve aandelen
TIP
Re: cooperatieve aandelen
Geen idee ; maar feit is dat ik geen effecten- of andere -rekeningen meer heb bij KBC.
Alles wat ik er als ex-klant nog heb zijn mijn Cera-coöperatieve aandelen, en mijn pensioensparen (ex-Cera dat later KBC werd).
Voor beide werd mij indertijd bij KBC bevestigd dat deze uitbetaalbaar zijn op een rekening bij een andere financiële instelling.
Alles wat ik er als ex-klant nog heb zijn mijn Cera-coöperatieve aandelen, en mijn pensioensparen (ex-Cera dat later KBC werd).
Voor beide werd mij indertijd bij KBC bevestigd dat deze uitbetaalbaar zijn op een rekening bij een andere financiële instelling.
Er is een nieuwe aandelenuitgifte bij Beauvent voor de geïnteresseerden. Bestaande aandeelhouders kunnen max 5 aandelen kopen, nieuwe aandeelhouders kunnen er 6 kopen.
Bedankt om dit te melden Maarten!Maarten schreef:Er is een nieuwe aandelenuitgifte bij Beauvent voor de geïnteresseerden. Bestaande aandeelhouders kunnen max 5 aandelen kopen, nieuwe aandeelhouders kunnen er 6 kopen.
Groenkracht heeft bekendgemaakt dat ze 6% geven voor het voorbije jaar.
Nu zag ik dat ze maar 129,29 euro gestort hebben op mijn belegging van 2750 euro.
Hoe kan dat ?
Nu zag ik dat ze maar 129,29 euro gestort hebben op mijn belegging van 2750 euro.
Hoe kan dat ?
Betreft arcopar; is er hier iemand die al een officieel schrijven heeft gekrgen betreffende de vereffening van arcopar?
Ik weet officieel nog altijd van niks.
Ik zal één dezer dagen gaan naar een Dexia eeuh...Belfius kantoor om ze te verkopen en van krommen haas spelen.
Ik weet officieel nog altijd van niks.
Ik zal één dezer dagen gaan naar een Dexia eeuh...Belfius kantoor om ze te verkopen en van krommen haas spelen.
Het zal geen volledig jaar geweest zijn!karine schreef:Groenkracht heeft bekendgemaakt dat ze 6% geven voor het voorbije jaar.
Hoe kan dat ?
Aankoop was op 21/03/2011.Jhn schreef:Het zal geen volledig jaar geweest zijn!karine schreef:Groenkracht heeft bekendgemaakt dat ze 6% geven voor het voorbije jaar.
Hoe kan dat ?
Dat klopt dus: 2.750 euro x 6% /365 x 286 dagen = 129,29 euro.
-
- Full Member
- Contacteer:
Groenkracht en Triodos hebben dit jaar al betaald. Van Ecopower heb ik nog niets gezien. Nog iemand in het geval?
Heb ook niets van Emissions-zéro gehoord of gezien...
Ik heb ook 6% rente gehad bij Groenkracht. Dit bedrag lag boven de 180€ (of is het 190€). Moet ik dit nu opgeven voor inkomsten 2011, of pas volgend jaar voor inkomsten 2012?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
volgens website betaling eind junideenigekeuze schreef:Groenkracht en Triodos hebben dit jaar al betaald. Van Ecopower heb ik nog niets gezien. Nog iemand in het geval?
Estate Guru believer.
Pas volgend jaar.jnn1 schreef:Ik heb ook 6% rente gehad bij Groenkracht. Dit bedrag lag boven de 180€ (of is het 190€). Moet ik dit nu opgeven voor inkomsten 2011, of pas volgend jaar voor inkomsten 2012?
Enig idee welke code da is in TOW? Waar je dit zou moeten ingeven?jnn1 schreef:Ik heb ook 6% rente gehad bij Groenkracht. Dit bedrag lag boven de 180€ (of is het 190€). Moet ik dit nu opgeven voor inkomsten 2011, of pas volgend jaar voor inkomsten 2012?
Alvast bedankt.
Als je enkel van 1 cooperatieve dividend gekregen hebt, dan is er al roerende voorheffing afgehouden op het stuk boven de 180 euro. Dat moet je dan niet meer aangeven.
Een ander verhaal is het als je van meerdere cooperatieven in totaal meer dan 180 gekregen hebt. Dan moet je in principe het stuk boven de 180 aangeven, net zoals je dat moet doen met meerdere spaarboekjes...
Een ander verhaal is het als je van meerdere cooperatieven in totaal meer dan 180 gekregen hebt. Dan moet je in principe het stuk boven de 180 aangeven, net zoals je dat moet doen met meerdere spaarboekjes...