SMS systeem probleem
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: SMS systeem probleem
Leuke service! Ze erkenen het probleem en ze beloven eerst dat je maandag het geld hebt, maandagavond beloven ze hier dat alles al OK is en dan moeten ze dinsdag nog manueel je overschijving doen.

- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
@spruitekop
ik denk niet dat het dat is wat Tellango bedoelt. Wij hebben de mensen die geconfronteerd werden met het probleem maandagavond opgebeld om hen te melden dat het probleem is opgelost, op hetzelfde moment als wij dat hier gemeld hebben.
ik denk niet dat het dat is wat Tellango bedoelt. Wij hebben de mensen die geconfronteerd werden met het probleem maandagavond opgebeld om hen te melden dat het probleem is opgelost, op hetzelfde moment als wij dat hier gemeld hebben.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Wat ik wil aangeven is dat er op vrijdag telefonisch beloofd werd aan de klant dat deze z'n geld ging hebben op maandag, de klant op maandag weer geen geld zag, maandagavond werd gebeld dat alles al OK was en dat op dinsdag de overboeking nog door NIBC manueel worden overgeboekt.
Ik wijs jou niet met de vinger, ik wijs naar het feit dat de NIBC-klantendienst de klant op vrijdag beloofd heeft dat het geld op maandag op z'n rekening ging staan, het staat er zelfs dinsdag niet op want dan moest NIBC zelfs nog manueel de overboeking doen.
Ik neem aan dat niet al de NIBC-klanten Spaargids moeten raadplegen om hun problemen opgelost te krijgen of om enkel maar juiste informatie te krijgen maar dat dit ook correct kan gebeuren via een klantendienst, zonder valse beloftes.
Pas op: Ik ben geen klant van jullie, het gaat hem niet om mijn centen, ik ga mij d'er dan ook niet verder druk over maken. Ik geef enkel aan dat een 'n klantendienst eigenlijk 'n gewoon callcenter is dat de problemen gewoon doorgeeft en er vanuit gaat dat tegen de volgende werkdag de problemen gewoon opgelost zijn en al beloftes maakt van gebakken lucht.
Ik wijs jou niet met de vinger, ik wijs naar het feit dat de NIBC-klantendienst de klant op vrijdag beloofd heeft dat het geld op maandag op z'n rekening ging staan, het staat er zelfs dinsdag niet op want dan moest NIBC zelfs nog manueel de overboeking doen.
Ik neem aan dat niet al de NIBC-klanten Spaargids moeten raadplegen om hun problemen opgelost te krijgen of om enkel maar juiste informatie te krijgen maar dat dit ook correct kan gebeuren via een klantendienst, zonder valse beloftes.
Pas op: Ik ben geen klant van jullie, het gaat hem niet om mijn centen, ik ga mij d'er dan ook niet verder druk over maken. Ik geef enkel aan dat een 'n klantendienst eigenlijk 'n gewoon callcenter is dat de problemen gewoon doorgeeft en er vanuit gaat dat tegen de volgende werkdag de problemen gewoon opgelost zijn en al beloftes maakt van gebakken lucht.
Dat heb je volgens mij bij alle internetbanken ?Spruitekop schreef:Ik geef enkel aan dat een 'n klantendienst eigenlijk 'n gewoon callcenter is dat de problemen gewoon doorgeeft
Reden dat ik ook klant ben bij een bank waar je in geval van nood het kantoor kan binnenstappen en het personeel daar direct een overschrijving kan doen.
Ik ga er van uit dat je nooit zeker kan zijn dat bij een overschrijving in de namiddag van bank X, het geld de volgende (werk)dag al op de rekening van bank Y zal staan.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Klopt, en daarom ook dat je 'n internetbank eigenlijk niet moet gebruiken voor geld dat je mogelijk eens dringend (binnen de 2 dagen) nodig hebt en ik wil hiervoor niet alleen NIBC met de vinger wijzen.J Lawieck schreef:Dat heb je volgens mij bij alle internetbanken ?
-
- VIP member
- Contacteer:
Ligt het nu aan mij, maar ik heb het echt nog nooit meegemaakt dat ik van dag op dag ineens veel geld nodig had en dat het er echt moet zijn de dag nadien?
Wat niet wegneemt dat bovenstaande problemen toch niet zouden mogen, maar ja de techniek is prachtig zolang het werkt.
Wat niet wegneemt dat bovenstaande problemen toch niet zouden mogen, maar ja de techniek is prachtig zolang het werkt.
met een online-rekening kan je in je kantoor ook niet veel uitrichten. Met een online-rekening kan je geen loket verrichtingen doen. Het zal sowieso via computer moeten, ligt het systeem plat, heb je pech...