Nieuwe forumsoftware
Re: Nieuwe forumsoftware
3 verschillende pc's op 3 verschillende locaties, allemaal met de recentste Firefox, geen enkel probleem gemerkt de laatste dagen.
Hier ook nog geen problemen ondervonden. Dit met FF 3.6.13
Webmaster,
Kan het zijn dat het niet mogelijk is om een review van een bank/spaarbank te herzien?
Ik denk wel dat dit interessant kan zijn.
Ik zou er één willen wijzigen. Zo heb ik als negatief punt dat ze niet veel rente gaven, maar die bank biedt nu sinds kort wel enkele interessante formules aan.
Mvg,
Bart
Kan het zijn dat het niet mogelijk is om een review van een bank/spaarbank te herzien?
Ik denk wel dat dit interessant kan zijn.
Ik zou er één willen wijzigen. Zo heb ik als negatief punt dat ze niet veel rente gaven, maar die bank biedt nu sinds kort wel enkele interessante formules aan.
Mvg,
Bart
Wanneer ik bij een gebruiker (ook mezelf) op de optie "bekijk commentaar" of "bekijk beoordelingen" klik, krijg ik de boodschap "Meld u aan of registreer om de gebruikersprofielen te zien". Ik ben nochtans aangemeld...
hallo maarten,
bedankt voor je feedback. Waar ben je aangemeld? Op het forum? Ben je ook aangemeld rechtsboven (onder 'visiitez notre site web en francais')
eens uitloggen en daarna terug inloggen lost het meestal op
Heel af en toe gebeurt het dat de login/loguit procedure foutloopt. We kunnen nog niet reproduceren hoe dit komt. Dus als je er een systematiek in terugvindt mag je zeker doorgeven.
bedankt voor je feedback. Waar ben je aangemeld? Op het forum? Ben je ook aangemeld rechtsboven (onder 'visiitez notre site web en francais')
Heel af en toe gebeurt het dat de login/loguit procedure foutloopt. We kunnen nog niet reproduceren hoe dit komt. Dus als je er een systematiek in terugvindt mag je zeker doorgeven.
ik was niet aangemeld rechtsboven, enkel in het forum. Dat valt mij nu pas op dat je je op 2 plaatsen moet aanmelden. Wanneer ik me rechtsboven aanmeld, lukt het wel.webmaster schreef:hallo maarten,
normaal zouden beiden moeten gesynchroniseerd zijn, maar af en toe gebeurt dat niet. Waarom dit is zijn we nog aan het onderzoeken.
Als ik niet ben aangemeld, en ik doe dan een vergelijking van de termijnrekeningen en ik kies voor een termijn van 5 jaar dan krijg ik 3 pagina's, echter als ik naar de 2de pagina ga dan ben ik de termijn van 5 jaar kwijt en krijg ik alles door elkaar te zien.
Als ik ben aangemeld werkt de vergelijking wel goed.
Als ik ben aangemeld werkt de vergelijking wel goed.
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
als je naar tweede pagina gaat, terug filter op 5 jaar instellen, of je kan ook helemaal links onder " toon 100 per pagina instellen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik kan niet meer inloggen op dit forum via tapatalk, is dit normaal of ligt er bij mij iets aan mijn instellingen?
Mvg
Christofgh
Mvg
Christofgh
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Tapatalk zou deze week nog in orde moeten komen.
zie spaargids-forum-op-iphone-android-black ... ml#p124493
zie spaargids-forum-op-iphone-android-black ... ml#p124493
ik krijg nog af en toe het probleem van aanmelden.
Normaal blijf ik altijd aangemeld, indien je dan direct naar het forum gaat, kan je direct zien welke berichten je nog niet hebt bekeken. Soms lukt dit niet. Op het forum sta ik dan als afgemeld. Dan ga ik terug naar "aanmelden" (op het forum, niet rechtsboven) maar daar sta ik aangemeld. Soms lukt het om dan gewoon terug naar het forum te gaan. Indien niet, dan moet ik mij afmelden en terug aanmelden, waarbij het soms nog niet opgelost is. Toch wel vervelend zenne. Rechtsboven log ik mij eigenlijk niet of zelden aan.
Normaal blijf ik altijd aangemeld, indien je dan direct naar het forum gaat, kan je direct zien welke berichten je nog niet hebt bekeken. Soms lukt dit niet. Op het forum sta ik dan als afgemeld. Dan ga ik terug naar "aanmelden" (op het forum, niet rechtsboven) maar daar sta ik aangemeld. Soms lukt het om dan gewoon terug naar het forum te gaan. Indien niet, dan moet ik mij afmelden en terug aanmelden, waarbij het soms nog niet opgelost is. Toch wel vervelend zenne. Rechtsboven log ik mij eigenlijk niet of zelden aan.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik krijg er nog iedere dag mee te maken. Als je je dan moet aanmelsen moet je ge eigenlijk afmelden om je erna weer aan te melden.
Dit is nogal irritant, vooral dat dit nu al een paar maand duurt.
Dit is nogal irritant, vooral dat dit nu al een paar maand duurt.
Ik heb geen probleem, log me één keer in. Als ik de site verlaat, moet ik mij niet terug aanmelden. Zal dus waarschijnlijk aan je persoonlijke instellingen liggen..
Volgens mij ligt het aan de instellingen van de computer en het al of niet onthouden van de login en paswoord.
Ik heb het nu stap voor stap gecontroleerd en ik krijg hetvolgende:
Normaal log ik nooit uit. Nu krijg ik per email een link doorgestuurd. Als ik op die link klik, dan kom ik in het draadje terecht waar ik natuurlijk alles kan lezen. Ga ik echter, alvorens enige bewerking te hebben gedaan, bovenaan kijken dan blijk ik daar niet ingelogd te zijn. Klik ik dan ( weer onderaan bij het draadje ) op de toets "reageren" dan kom ik op een nieuwe pagina waar bovenaan links in grote blauwe letters staat "Aanmelden" - in het midden staat er dan een rode knop "afmelden" en blijkbaar staat er dan in de vermelding ( bovenaan rechts ) dat ik aangelogd ben. Als ik nu via de knop Forum naar dat forum(overzicht ) ga, dan kan ik nu zonder problemen reageren op alle artikels en commentaren.
Het lijkt of de computer pas beseft als ik op de knop reageren druk, dat hij toch best automatisch ingelogd had ?
Ik heb het nu stap voor stap gecontroleerd en ik krijg hetvolgende:
Normaal log ik nooit uit. Nu krijg ik per email een link doorgestuurd. Als ik op die link klik, dan kom ik in het draadje terecht waar ik natuurlijk alles kan lezen. Ga ik echter, alvorens enige bewerking te hebben gedaan, bovenaan kijken dan blijk ik daar niet ingelogd te zijn. Klik ik dan ( weer onderaan bij het draadje ) op de toets "reageren" dan kom ik op een nieuwe pagina waar bovenaan links in grote blauwe letters staat "Aanmelden" - in het midden staat er dan een rode knop "afmelden" en blijkbaar staat er dan in de vermelding ( bovenaan rechts ) dat ik aangelogd ben. Als ik nu via de knop Forum naar dat forum(overzicht ) ga, dan kan ik nu zonder problemen reageren op alle artikels en commentaren.
Het lijkt of de computer pas beseft als ik op de knop reageren druk, dat hij toch best automatisch ingelogd had ?