Deutsche Bank Mastercard fraudeafhandeling bedroevend
Deutsche Bank Mastercard fraudeafhandeling bedroevend
Een waarschuwing voor de mensen die gebruik maken van de Mastercard van Deutsche Bank: verhuis!
Ik ben slachtoffer geworden van internetfraude en de service van Deutsche Bank is bedroevend. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en omgekeerd. Bij andere banken bieden ze de service aan om het bedrag dat betwistbaar is even te bevriezen tot het dossier van Card Stop is afgehandeld. Maar bij Deutsche Bank kennen ze die service niet en willen ze die ook niet geven.
De uitleg die ze geven is dat hun Mastercard geen limiet heeft waardoor ze de uitgaven van de Mastercard niet beschouwen als factuur en daardoor niet kunnen bevriezen. Wat natuurlijk onzin is. De enige oplossing die ze geven is dat je je zichtrekening moet aanzuiveren met je spaargeld. Als je dat niet kunt doen; dan moet je maar op je kin kloppen. Ook al kan je geen betalingen meer doen of geld kan afhalen tot het dossier is afgehandeld.
Leuke service
Ik weet wat ik ga doen als mijn dossier is afgehandeld: verhuizen.
Ik ben slachtoffer geworden van internetfraude en de service van Deutsche Bank is bedroevend. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en omgekeerd. Bij andere banken bieden ze de service aan om het bedrag dat betwistbaar is even te bevriezen tot het dossier van Card Stop is afgehandeld. Maar bij Deutsche Bank kennen ze die service niet en willen ze die ook niet geven.
De uitleg die ze geven is dat hun Mastercard geen limiet heeft waardoor ze de uitgaven van de Mastercard niet beschouwen als factuur en daardoor niet kunnen bevriezen. Wat natuurlijk onzin is. De enige oplossing die ze geven is dat je je zichtrekening moet aanzuiveren met je spaargeld. Als je dat niet kunt doen; dan moet je maar op je kin kloppen. Ook al kan je geen betalingen meer doen of geld kan afhalen tot het dossier is afgehandeld.
Leuke service

Ik weet wat ik ga doen als mijn dossier is afgehandeld: verhuizen.
Re: Deutsche Bank Mastercard fraudeafhandeling bedroevend
heb net hetzelfde ondervonden, stel fraude vast voor meer dan 2800€, uitgaven van 20 tot 23 juli die dus al geboekt maar nog niet betaald zijn.
bel naar DB, die kunnen/willen niets blokkeren of crediteren, dan naar cardstop, dan naar atos moeten bellen voor schadedossier,
terug crediteren is onmogelijk volgens iedereen , er is nog niets afgegaan, is voor volgende uitgavenstaat, blokkeer die dan toch gewoon.
En bellen naar atos is een dagvullend programma, meer dan 20 minuten wachtmuziekjes elke keer
Zeer triestige service bij DB, zal ook mijn conclusies trekken en ben er een goede klant.
nog iemand ervaring met internetfraude met kredietkaart?
bel naar DB, die kunnen/willen niets blokkeren of crediteren, dan naar cardstop, dan naar atos moeten bellen voor schadedossier,
terug crediteren is onmogelijk volgens iedereen , er is nog niets afgegaan, is voor volgende uitgavenstaat, blokkeer die dan toch gewoon.
En bellen naar atos is een dagvullend programma, meer dan 20 minuten wachtmuziekjes elke keer
Zeer triestige service bij DB, zal ook mijn conclusies trekken en ben er een goede klant.
nog iemand ervaring met internetfraude met kredietkaart?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
wat ik niet begrijp is dat met een credietcard ( visa - mastercard ) er geen beter beveiliging is (pincode ) vooralleer het te kunnen gebruiken en een betaling goed te keuren.
Met enkel de gegevens vooraan op de kaart en het nummer achteraan op de kaart, is fraude zo gepleegd.
Ik denk maar aan benzinestations,restaurants,winkels enz. die je kaart gemakkelijk kunnen overschrijven en de gegevens kunnen doorverkopen.
Met enkel de gegevens vooraan op de kaart en het nummer achteraan op de kaart, is fraude zo gepleegd.
Ik denk maar aan benzinestations,restaurants,winkels enz. die je kaart gemakkelijk kunnen overschrijven en de gegevens kunnen doorverkopen.
Waarom bellen ?kingsfan schreef: En bellen naar atos is een dagvullend programma, meer dan 20 minuten wachtmuziekjes elke keer
http://www.mijnkaart.be/index/nl_BE/563 ... tingen.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Het helpt niet: als je de wizard volgt kom je dit tegen:
toch bellen dus!Indien u toch verder wil gaan met de betwisting, bent u verplicht de desbetreffende kaart eerst te laten blokkeren via de diensten van Cardstop op het nummer 070 / 344 344 (24h/7j). De blokkeringsreferentie, die u nodig heeft, zal u tijdens deze oproep gecommuniceerd worden.
inderdaad, als je dan de lange wachttijd erbij neemt kunnen ze tenminste zien of er transacties zijn die nog niet in beeld verschenen bij de bank en die je dus toch nadien zelf moet vermelden op je schadeclaim en digitaal opsturen via mijnkaart.be.
vandaag dossierbeheerder aan de lijn gehad van atos, ze zijn ermee bezig, dat is veel sneller dan hun telefonische hulpverlening deed vermoeden.
vandaag dossierbeheerder aan de lijn gehad van atos, ze zijn ermee bezig, dat is veel sneller dan hun telefonische hulpverlening deed vermoeden.