Credit Europe daling interest op termijnrekeningen
TIP
Credit Europe daling interest op termijnrekeningen
Zopas vernomen
Credit Europe Bank verlaagt de rente van enkele van haar termijnrekeningen vanaf 14 augustus 2012.
Hieronder vindt u een overzicht van de nieuwe rentevoeten.
•Termijnrekening op 2 jaar gaat van 3,00% naar 2,75%
•Termijnrekening op 3 jaar gaat van 3,25% naar 2,90%
•Termijnrekening op 4 jaar gaat van 3,50% naar 3,00%
•Termijnrekening op 5 jaar gaat van 3,75% naar 3,25%
•Termijnrekening op 7 jaar gaat van 4,00% naar 3,30%
•Termijnrekening op 10 jaar gaat van 4,25% naar 3,80%

Credit Europe Bank verlaagt de rente van enkele van haar termijnrekeningen vanaf 14 augustus 2012.
Hieronder vindt u een overzicht van de nieuwe rentevoeten.
•Termijnrekening op 2 jaar gaat van 3,00% naar 2,75%
•Termijnrekening op 3 jaar gaat van 3,25% naar 2,90%
•Termijnrekening op 4 jaar gaat van 3,50% naar 3,00%
•Termijnrekening op 5 jaar gaat van 3,75% naar 3,25%
•Termijnrekening op 7 jaar gaat van 4,00% naar 3,30%
•Termijnrekening op 10 jaar gaat van 4,25% naar 3,80%
Re: Credit Europe daling interest op termijnrekeningen
Tjah, die rentes zijn dan ook niet vol te houden...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Nog maar 3 banken boven de 4% op 10j
Allee, twee die momenteel al maar 4% aanbieden en NIBC Direct dat 4.15% aanbiedt. Ik vind dit toch allemaal stevige dalingen. Maar zoals je zegt Boogje, t was te verwachten.

Oeps ! Net op tijd mijn nieuwe termijnrekeningen geopend bij Credit Europe Bank 

Ik zal er morgen nog eentje openen bij NIBC, eentje op 10 jaar.
Een kasbon die afloopt bij Argenta van 8 jaar geleden van hou u vast: 4,15%. Argenta deed toen nog de moeite om bij de betere te behoren.
Dus gegeven de omstandigheden van lage renten is die rente van NIBC zo slecht nog niet.
En het ging allemaal zo goed worden met de Euro; als je op reis gaat moet je niet meer wisselen maakten ze ons wijs. Waaww, man heb ik daar al voordeel mee gedaan zeg.
En een geluk dat Europa er ook voor gezorgd heeft dat we goedkoper kunnen bellen met onze GSM vanuit Zimbabwe want anders ging het echt niet meer gaan.
Dat de economie slecht draait hebben we uiteindelijk aan onszelf te danken. We moeten verdorie maar niet zo lui zijn en wat minder ziek zijn.
..ik kon het weer niet laten....
Een kasbon die afloopt bij Argenta van 8 jaar geleden van hou u vast: 4,15%. Argenta deed toen nog de moeite om bij de betere te behoren.
Dus gegeven de omstandigheden van lage renten is die rente van NIBC zo slecht nog niet.
En het ging allemaal zo goed worden met de Euro; als je op reis gaat moet je niet meer wisselen maakten ze ons wijs. Waaww, man heb ik daar al voordeel mee gedaan zeg.
En een geluk dat Europa er ook voor gezorgd heeft dat we goedkoper kunnen bellen met onze GSM vanuit Zimbabwe want anders ging het echt niet meer gaan.
Dat de economie slecht draait hebben we uiteindelijk aan onszelf te danken. We moeten verdorie maar niet zo lui zijn en wat minder ziek zijn.
..ik kon het weer niet laten....

Is da echt nog de moeite om aan zo tarieven termijnrekeningen af te sluiten?
alternatieven graag.
tja, inderdaad, alternatieven ... maar bvb 10 jaar is wel heel lang.
ik heb er ook van nibc van voor hun 2 dalingen.
wat zijn uw inzichten?
ik heb er ook van nibc van voor hun 2 dalingen.
wat zijn uw inzichten?
Ooit 2 maal een fonds gekocht. Toen nog 2 maal 1 miljoen Belgische frank. de eerste met verlies verkocht na 5 jaar. De 2e verkocht met kapitaalbescherming.
Een termijnrekening brengt niet zo veel op maar je bent wel zeker.
Fondsen zijn uiteindelijk loterijbiljetten.
Een termijnrekening brengt niet zo veel op maar je bent wel zeker.
Fondsen zijn uiteindelijk loterijbiljetten.
Gezien mijn niet-meer-zo-jonge-leeftijd wil ik mijn spaargeld niet (meer) vastzetten voor lange termijnen maar max. voor 3 à 5 jaar en al zéker niet met risico's op kapitaalverlies.
Rekening houdend met de huidige RV van 21% brengen mijn pas geopende termijnrekeningen bij CE (nog net aan de vorige tarieven) toch nog meer op dan getrouwheidsspaarrekeningen.
Ik heb altijd enkele termijnrekeningen (bij 2 banken) in omloop met verschillende vervaldagen en geen te grote bedragen.
Voor de rest is het spaargeld, dat ik langer dan 1 jaar kan missen, verdeeld over een paar getrouwheidsspaarrekeningen, staatsbons Leterme op 3 en 5 jaar, en enkele coöperatieve aandelen.
Rekening houdend met de huidige RV van 21% brengen mijn pas geopende termijnrekeningen bij CE (nog net aan de vorige tarieven) toch nog meer op dan getrouwheidsspaarrekeningen.
Ik heb altijd enkele termijnrekeningen (bij 2 banken) in omloop met verschillende vervaldagen en geen te grote bedragen.
Voor de rest is het spaargeld, dat ik langer dan 1 jaar kan missen, verdeeld over een paar getrouwheidsspaarrekeningen, staatsbons Leterme op 3 en 5 jaar, en enkele coöperatieve aandelen.
Yaris schreef:Het verbaast me trouwens dat er blijkbaar nog zoveel die hard termijnrekeningbeleggers zijn ondanks de lage rentes en de verhoogde roerende voorheffing.
Als ik jullie een alternatief mag aanbieden: fondsen. Tenzij je een rommelfonds koopt zou het al erg moeten tegenslaan als je na 10 jaar geen rendement hebt gehaald van gemiddeld 4 à 5%, dus meer dan een termijnrekening op dezelfde periode.
Yaris, mensen die een termijnrekening openen willen zekerheid, noem me één fonds, ééntje maar, dat met 100 % zekerheid, het rendement van een termijnrekening geeft, maar, geen, als en misschien, en rendementen uit het verleden en veel bla bla, daat koop je niets mee, zekerheid en op papier gezet, ik kijk uit naar je antwoord, maar ik weet het al nada geen.