Waar gratis kredietkaarten?
Re: Waar gratis kredietkaarten?
Met "iets" bescheidener bedragen werkt het natuurlijk ook. Ik denk maar aan
die afhalingen tot 2500 euro per maand IN HET VERLEDEN per visa bij Argenta, waarbij sommigen toch ook een aantal keren per maand naar bancontact gingen.
Bij Carrefour zijn ze misschien al blij om van hun cash af te raken, dan moeten ze die dure geldophaalfirma niet betalen. Zou kunnen dat Carrefour best bereid is om een deal af te sluiten.
die afhalingen tot 2500 euro per maand IN HET VERLEDEN per visa bij Argenta, waarbij sommigen toch ook een aantal keren per maand naar bancontact gingen.
Bij Carrefour zijn ze misschien al blij om van hun cash af te raken, dan moeten ze die dure geldophaalfirma niet betalen. Zou kunnen dat Carrefour best bereid is om een deal af te sluiten.
De Europabank Visa interesseert mij wel, maar ik zie hier op de vergelijker van spaargids dat hun mastercard voordeliger is qua wisselkoersmarge: https://www.spaargids.be/sparen/betalen ... 5&card2=59" onclick="window.open(this.href);return false;
Is deze mastercard dan niet te verkiezen boven de Visa?
Is deze mastercard dan niet te verkiezen boven de Visa?
Ik heb een Mastercard van AXA . Daarmee mag je tot 2.500 Euro per maand afhalen . Als ik nu nog een kredietkaart bij Argenta aanvraag , mag je dan nogmaals tot 2.500 Euro per maand afhalen ? Dus dan zou ik met die twee kaarten samen tot 5.000 Euro kunnen afhalen ? Ik ga waarschijnlijk een paar maandjes weg , dus dan zou het kunnen dat ik over die limiet van 2.500 Euro ga .
-
- VIP member
- Contacteer:
Of je kan de uitgavenlimiet van je huidige kaart (tijdelijk) laten verhogen
Dat weet ik niet of dat kan ? Moet het eens gaan vragen ...
-
- VIP member
- Contacteer:
ja dat kan
Zo graaf je putten, waar je nooit meer uitgeraakt
Ze geven een gratis kaart, en rekenen 15 % of meer rente, sommige consumenten hebben zo verschillende 'gratis' kaarten, en geraken in de miserie.
Ik heb één kaart, een gold, daar krijg je gratis verschillende verzekeringen bij, een consumenten verzekering en een reis annulering verzekering, en voor de gold betaal ik niks extra, wel vragen, zelf piepen ze niet.
Let op, bij de ene bank krijg je bij de gold meer extra dan bij de andere, vergelijken blijft de boodschap, en vooral, durf je mond opendoen !
Ze geven een gratis kaart, en rekenen 15 % of meer rente, sommige consumenten hebben zo verschillende 'gratis' kaarten, en geraken in de miserie.
Ik heb één kaart, een gold, daar krijg je gratis verschillende verzekeringen bij, een consumenten verzekering en een reis annulering verzekering, en voor de gold betaal ik niks extra, wel vragen, zelf piepen ze niet.
Let op, bij de ene bank krijg je bij de gold meer extra dan bij de andere, vergelijken blijft de boodschap, en vooral, durf je mond opendoen !
En van welke bank heb je die ?patrick1 schreef: Ik heb één kaart, een gold, daar krijg je gratis verschillende verzekeringen bij. !
Coike schreef:En van welke bank heb je die ?patrick1 schreef: Ik heb één kaart, een gold, daar krijg je gratis verschillende verzekeringen bij. !
Bnp paribas fortis, bij kbc krijg je ook veel extra bij de gold, je moet kijken welke kaart voor jou persoonlijk het interessantste is, ben je goede klant bij de bank, durf te vragen, zelf piepen ze niet.
Ze bekijken hoeveel ze aan jou verdienen, hoe meer, hoe meer kans op een gratis kaart.
immers,
geld maakt geld
-
- VIP member
- Contacteer:
"gratis" verzekeringen?
Hoeveel betaal je per maand voor je rekening bij BNPP Fortis Patrick? Natuurlijk zal jij weer een gratis rekening hebben bij BNPP en gratis visakaarten en wat weet ik nog allemaal, jij als zondagskind nietwaar ...
Maar wat kost het je normaal per maand en per jaar?
Service Pack (incl Gold Visa): 6,55 euro/maand
Easy Pack: 2,60 euro/maand voor je rekening + opleg 3,88 euro per maand voor zo een gold Visa = 6,48 euro/maand
of ongeveer 75 euro per jaar.
Hoeveel betaal je per maand voor je rekening bij BNPP Fortis Patrick? Natuurlijk zal jij weer een gratis rekening hebben bij BNPP en gratis visakaarten en wat weet ik nog allemaal, jij als zondagskind nietwaar ...
Maar wat kost het je normaal per maand en per jaar?
Service Pack (incl Gold Visa): 6,55 euro/maand
Easy Pack: 2,60 euro/maand voor je rekening + opleg 3,88 euro per maand voor zo een gold Visa = 6,48 euro/maand
of ongeveer 75 euro per jaar.
U moogt gerust zijn , ik durf dat Bedankt !patrick1 schreef: goede klant bij de bank, durf te vragen, zelf piepen ze niet.
@ frisse freddy
Als een autoverkoper een grote limousine verkoopt, verdiend hij meer dan bij de verkoop van een kleine stadswagen !
Als een bank aan een klant goed verdiend, en die klant vraagt iets, dan zal iedere bank bekijken wat kan, niemand laat graag 'een vette vis' vertrekken.
Mijn redenering is altijd, vragen kost niets, maar vooral, mijn filiaaldirecteur weet dat ik durf vertrekken, en dan is een kaart peanuts voor de bank !
Ja, dat is het leven, Rockefeller zal meer gratis krijgen dan ik, maar ja, dat begrijp ik wel
Als een autoverkoper een grote limousine verkoopt, verdiend hij meer dan bij de verkoop van een kleine stadswagen !
Als een bank aan een klant goed verdiend, en die klant vraagt iets, dan zal iedere bank bekijken wat kan, niemand laat graag 'een vette vis' vertrekken.
Mijn redenering is altijd, vragen kost niets, maar vooral, mijn filiaaldirecteur weet dat ik durf vertrekken, en dan is een kaart peanuts voor de bank !
Ja, dat is het leven, Rockefeller zal meer gratis krijgen dan ik, maar ja, dat begrijp ik wel
-
- VIP member
- Contacteer:
In uw geval : ok.
In het geval van de frisse freddy's en de coikes van deze wereld zou het BNPP of KBC geen bal kunnen schelen dat we vertrekken en zouden ze ons de gratis kaart niet geven.
Maar vragen staat idd vrij!
Hou ons op de hoogte coike!
In het geval van de frisse freddy's en de coikes van deze wereld zou het BNPP of KBC geen bal kunnen schelen dat we vertrekken en zouden ze ons de gratis kaart niet geven.
Maar vragen staat idd vrij!
Hou ons op de hoogte coike!
Het klopt dat je met die 2 kredietkaarten samen over een totaal bedrag van 5000 euro per maand kunt beschikken.Coike schreef:Ik heb een Mastercard van AXA . Daarmee mag je tot 2.500 Euro per maand afhalen . Als ik nu nog een kredietkaart bij Argenta aanvraag , mag je dan nogmaals tot 2.500 Euro per maand afhalen ? Dus dan zou ik met die twee kaarten samen tot 5.000 Euro kunnen afhalen ? Ik ga waarschijnlijk een paar maandjes weg , dus dan zou het kunnen dat ik over die limiet van 2.500 Euro ga .
Maar : als het je bedoeling is om die te gebruiken tijdens een lange periode in het buitenland, zou ik aanraden dat je als 2de kaart bijvoorbeeld een Visakaart neemt.
Bij Argenta is de kredietkaart gratis, maar het ze hebben er alleen maar Mastercard.
Als je 2 Mastercards op zak hebt, zou het kunnen dat je ergens komt waar ze geen Mastercard aanvaarden, en dan sta je nergens.
Ik ben reeds op plaatsen geweest waar dat het geval was. Daar ik het op voorhand opgezocht had, heb ik mijn voorzorgen genomen.
En dus heb ik als aanvulling bij mijn Argenta Mastercard (die ik al had) nog een gratis Visakaart van Europabank aangevraagd.
Er zijn natuurlijk ook nog andere financiële instellingen die gratis kredietkaarten uitgeven en waar je kunt kiezen tussen verschillende types van kaarten.
Bij vele banken krijg je bij een kredietkaart, 'gratis' verzekeringen bij, meestal alleen bij de zogenaamde gold kaart, je betaald soms een habbekrats meer voor een gold kaart, maar kijk zelf eens bij verschillende banken, naar de extra voordelen van gold
Aan jou de keuze, maar weet dat het bestaat, en vergelijk !
Aan jou de keuze, maar weet dat het bestaat, en vergelijk !