wat na 31/12/2008?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Newbie
- Contacteer:
wat na 31/12/2008?
stel je opent op (05/08/08) een spaarrekening bij kaupting edge met de bedoeling 6 maanden (dus 05/02/09) van de gunstige basis+aangroeipremie te genieten => je loopt kans om 1 maand aan lagere basisrente te krijgen (vb 2% ipv 4 of 4,25%)
is overstappen dan wel nog zo gunstig?
is overstappen dan wel nog zo gunstig?
Re: wat na 31/12/2008?
De kans dat dat gebeurt is zéér klein. Immers, je zou meteen een grote exodus van spaargeld zien op gang komen naar andere banken.
Dus als ze zichzelf een nekschot willen geven kunnen ze dat doen, maar ik zie het niet gebeuren
Er is trouwens zo'n bank die goed bezig is met zichzelf uit de markt te werken
Dus als ze zichzelf een nekschot willen geven kunnen ze dat doen, maar ik zie het niet gebeuren
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
hèhèJay schreef: De kans dat dat gebeurt is zéér klein. Immers, je zou meteen een grote exodus van spaargeld zien op gang komen naar andere banken.
The Bank-who-must-not-be-named
laten we afspreken dat we vanaf nu altijd verwijzen naar die bank met "RB"
de afkorting kan je zelf invullen
RB = RaboBank ofte RotBank
Laatst gewijzigd door Roeland op 3 augustus 2008, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Waiting for the financial meltdown...
KE schrijft dat ze en lange termijn relatie willen opbouwen met hun klanten, daarom denk ik niet dat hun rentes zullen dalen, al moet de marktsituatie in de gaten gehouden worden...
Ik vermoed dat er toch na 6 maand een soort exodus komt als ze dan de beste niet meer zijn op de markt.
Ik vermoed dat er toch na 6 maand een soort exodus komt als ze dan de beste niet meer zijn op de markt.
en als dat gebeurt...wat dan nog ? Kaupting geeft 4.25 % ...is zoveel of meer als al de anderen...de 2% groei is extra. Dus indien op 31 dec de basis zakt dan heb je nog de 4.25 gehad en verhuis je naar betere oorden !
-
- Newbie
- Contacteer:
4,25 zoveel meer? Er zijn nog banken (Keytrade, Argenta, Deutche Bank, ING) die dit doen. Dit is pas vanaf 5 augustus. Is natuurlijk morgen al maar veel banken volgen snel met 4,25 volgens mij.leoniboss schreef: en als dat gebeurt...wat dan nog ? Kaupting geeft 4.25 % ...is zoveel of meer als al de anderen...de 2% groei is extra. Dus indien op 31 dec de basis zakt dan heb je nog de 4.25 gehad en verhuis je naar betere oorden !
Op dit moment geeft bijvoorbeeld Credit Europe 4 + 1,75 => 2,88% effectief na 6 maanden. Bij kaupting is dit 2,67% effectief (bij basisrente van 0% na 31/12/08) of 2,84% (bij basisrente van 2% na 31/12/08)
kaupthing geeft toch momenteel 4+2, dus over 6 maanden 3%, wat nog altijd beter is dan CE.
De voorwaarden gelden toch ook maar tot eind dit jaar bij CE volgens spaargids en tot nader order volgens hun eigen site.
Laatst gewijzigd door steelke op 4 augustus 2008, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Newbie
- Contacteer:
kaupthing geeft idd 4+2, maar dit is maar gegarandeerd tot 31/12/08, wat neer zou komen op 2,84 effectief moesten ze vanaf 01/01/09 naar 2% overgaan. Voorwaarden van CE bieden ook geen garantie na 31/12/08. Het is allemaal puur hypothetisch. De bank die de beste is over 6 maanden (gegarandeerd) zullen we volgens mij eerstdaags (als ook andere banken 4,25 basis geven) te weten komen.
Dat zal volgens mij kaupthing blijven.