S&P verlaagt vooruitzichten NIBC
S&P verlaagt vooruitzichten NIBC
http://www.beurs.nl/nieuws/binnenland/3 ... ot-en-nibc" onclick="window.open(this.href);return false;
De analisten verwachten ondanks de bewolkte economische toestand dat NIBC over het algemeen stabiele kapitaal- en risicoposities kan handhaven.[/b]
De analisten verwachten ondanks de bewolkte economische toestand dat NIBC over het algemeen stabiele kapitaal- en risicoposities kan handhaven.[/b]
Re: S&P verlaagt vooruitzichten NIBC
beste cash, u kan niet zomaar nieuwsberichten kopieren van andere sites behalve indien u hiervoor toestemming heeft
en wat exact is uw vraag voor NBIC Direct?
en wat exact is uw vraag voor NBIC Direct?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De link van het bericht vermelden mag wel ipv het artikel te plaatsen?
Sorry, ik wist dit niet en zal er in de toekomst rekening mee houden.
Gelieve dan consequent ook de in het vet en in het groen vermelde tekst te verwijderen aub.
Mijn vraag aan NIBC is uiteraard wat hun reactie hierop is.
Zij staan dichter bij hun cijfers dan ikzelf of wie anders dus... wat is er van aan?
Sorry, ik wist dit niet en zal er in de toekomst rekening mee houden.
Gelieve dan consequent ook de in het vet en in het groen vermelde tekst te verwijderen aub.
Mijn vraag aan NIBC is uiteraard wat hun reactie hierop is.
Zij staan dichter bij hun cijfers dan ikzelf of wie anders dus... wat is er van aan?
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
S&P heeft inderdaad de outlook van NIBC aangepast (dit is dus niet de rating) Deze aanpassing kadert ons inziens in een grotere aanpassing die al een tijdje bezig is in de Nederlandse markt als gevolg van het minder presteren van de Nederlandse economie. De nationale econmie is immers een onderdeel dat mee in rekening wordt gebracht bij de evaluatie van de rating agencies.