record bank : 4 + 1%
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Newbie
- Contacteer:
record bank : 4 + 1%
Hallo,
ik zie dat Recordbank 4% + 1% aangroeipremie geeft.
Op hun site zie ik :
Uitzonderlijk spaaraanbod: van 16 juli 2008 tot 31 december 2008.
De nieuwe Topspaarrekening: 4% basisrente + 1% aangroeipremie, 6 maanden gegarandeerd!
Maar ik vind tussen de kleine lettertjes ook niet terug of je je geld dan na 6 maanden kan weghalen, of indien je 12 maand er moet blijven om dit te krijgen ? (zie bij tarieven voor topspaarrekening)
alvast bedankt voor de feedback
ik zie dat Recordbank 4% + 1% aangroeipremie geeft.
Op hun site zie ik :
Uitzonderlijk spaaraanbod: van 16 juli 2008 tot 31 december 2008.
De nieuwe Topspaarrekening: 4% basisrente + 1% aangroeipremie, 6 maanden gegarandeerd!
Maar ik vind tussen de kleine lettertjes ook niet terug of je je geld dan na 6 maanden kan weghalen, of indien je 12 maand er moet blijven om dit te krijgen ? (zie bij tarieven voor topspaarrekening)
alvast bedankt voor de feedback
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
Re: record bank : 4 + 1%
ja aangroeipremie is verworven na 6 maanden voor elk bedrag dat er ononderbroken blijven opstaan is.
Het afsluiten is geen probleem je kan je centen op een interne of externe zicht of andere rekening na 6 maanden laten storten en je zichtrekening bij Record en bankkaarten behouden.
Maar waarom niet kiezen voor een bank die hogere basisintrest en hogere AP geeft? Kijk hiervoor onder de tab spaarrentes (is de 2de van links, die naast Home)
Het afsluiten is geen probleem je kan je centen op een interne of externe zicht of andere rekening na 6 maanden laten storten en je zichtrekening bij Record en bankkaarten behouden.
Maar waarom niet kiezen voor een bank die hogere basisintrest en hogere AP geeft? Kijk hiervoor onder de tab spaarrentes (is de 2de van links, die naast Home)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: record bank : 4 + 1%
Dank je.
Kwestie van het geld te verdelen over verschillende banken, spreiding voor Voorheffing en voor veiligheid.
Kwestie van het geld te verdelen over verschillende banken, spreiding voor Voorheffing en voor veiligheid.