dhb- maxispaarrekening 5,35% 1 jaar
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
dhb- maxispaarrekening 5,35% 1 jaar
Heeft iemand ervaring met die nieuwe MAXI-spaarrekening bij DHB : 5,35% als het een jaar blijft staan??
Wordt op de rente automatisch de 15% roer. voorheff. afgehouden? Weet iemand dat? Ik kon dat niet vinden in de voorwaarden.
Is dat een gewone online-spaarrekening zoals bij kaupthing, of amro of crédit europe???
5,35% op een jaar is toch niet slecht? Is eigenlijk zoals de andere banken : 4,25% + 1% getrouwheidspremie.
TER INFORMATIE: DHB beslist volg. weekend 8-9 aug. of ze hun Save@online ook naar 4,25% basis optrekken (zei de dame aan de telefoon gisteren)
Wordt op de rente automatisch de 15% roer. voorheff. afgehouden? Weet iemand dat? Ik kon dat niet vinden in de voorwaarden.
Is dat een gewone online-spaarrekening zoals bij kaupthing, of amro of crédit europe???
5,35% op een jaar is toch niet slecht? Is eigenlijk zoals de andere banken : 4,25% + 1% getrouwheidspremie.
TER INFORMATIE: DHB beslist volg. weekend 8-9 aug. of ze hun Save@online ook naar 4,25% basis optrekken (zei de dame aan de telefoon gisteren)
Re: dhb- maxispaarrekening 5,35% 1 jaar
Dat is niet voor België maar voor Nederland.
Spijtig genoeg
Spijtig genoeg
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
MERCI!!!. IK had NIETS door, want de info stond op vanmorgen om half zes op deze website. Nu is hij ondertussen - 4 uur later - verdwenen. En als ik op de Belg. website van DHB kijk zie ik inderdaad nergens onder "sparen" die MAXIspaarrekening van 5,35%. Raar...Yannic schreef: Dat is niet voor België >:( maar voor Nederland.
Spijtig genoeg
Als ze de basis naar 4.25 optrekken ben ik al een tevreden man.
4.25%+0.75% = ook 5% met het verschil dat je deze al na 6 maand krijgt en niet na 12 maanden zoals de meeste banken,dus zeer goed systeem voor de spaarder.
4.25%+0.75% = ook 5% met het verschil dat je deze al na 6 maand krijgt en niet na 12 maanden zoals de meeste banken,dus zeer goed systeem voor de spaarder.
EN met dat verschil dat de aangroeipremie na die 6 maanden verworven wordt van dag tot dag. Zo heb je na die 6 maanden steeds recht op de doorlopende aangroeipremie. bv: Ook wanneer je je geld na 11 maanden opvraagt.peter schreef: 4.25%+0.75% = ook 5% met het verschil dat je deze al na 6 maand krijgt en niet na 12 maanden zoals de meeste banken
HET bewijs dat werken met aangroei/getrouwheidspremies weldegelijk op een zéér transparante manier kan verworven worden. Iets wat sommige banken niet kunnen/willen begrijpen!
Tip voor bank wiens letter begint met een R en eindigd met een K ?
De "Rijke-mensen-die-geen-deftige-interest-nodig-hebben-bank"