Nibc vs Moneyou
Re: Nibc vs Moneyou
De zaken die scheeflopen met behulp van hun klantendienst rechttrekken> Eenmaal dat in orde zal alles smoothly verlopen! Ik ben o.m. klant bij zowel Moneyou als NIBC. Eerlijk is eerlijk, bij NIBC verloopt ALLES doorgaans vlotter.kingsfan schreef:ben dus klant bij NIBC geworden,
eerste storting op de 19e okt gedaan, nog steeds niets op rekening verschenen,
na kontakt gehoord dat tegenrekening niet op zelfde namen zou staan en via inscannen uitreksels van deze rekening bewezen dat dit wel zo is, vreemd.
vriendelijke klantendienst aan de telefoon en snelle reactie op mails maar mijn eerste proefstorting van een luttele 10 € zit nog steeds ergens rond te zweven in de ether
vertrouw ik deze bank met meer geld kan je je afvragen?? Zelfde problemen als moneyou lijkt het mij.
Wat zouden jullie doen?
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
laat het ons hopen
uiteindelijk op 31/10, 12 dagen na initiële storting is geld aangekomen bij NIBC, heb daarvoor 5 dagen geleden een nieuwe storting moeten uitvoeren van mijn tegenrekening nadat oorspronkelijk bedrag was teruggestort
hopelijk nu alles vlotjes want heb grote bedragen doorgestort,
nu lees ik in andere post dat geld bij telenetklanten soms niet naar tegenrekening terug geraakt???
Wat is dat allemaal?
hopelijk nu alles vlotjes want heb grote bedragen doorgestort,
nu lees ik in andere post dat geld bij telenetklanten soms niet naar tegenrekening terug geraakt???
Wat is dat allemaal?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Bij telenetklanten
Waarom Telenet?

Ik heb een ander probleem ook met Telenet bij Moneyou. Ik kan geen 2de spaarrekening openen omwile van die Tan-code (GSM code) die ik niet kan ontvangen. Dit begrijp ik helemaal niet waarom dit met een GSM code moet gebeuren.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Voor het openen van een 2de spaarrekening is geen sms-code vereist. Hiervoor moet u gewoon de rekening-openen procedure doorlopen en de papieren via email of (gratis) post aan ons bezorgen.
Voor het openen van een termijnrekening is wel een sms-code vereist. Wij hebben sinds maandag een aantal reacties van klanten gekregen dat er met de sms-en die via het telenet netwek moeten lopen problemen waren. Telenet heeft deze problemen bevestigd en wij zijn, in samenwerking met hen volop bezig met het uitwerken van een oplossing. Voor individuel en specifieke vragne (bijvoorbeeld het openen van een termijnrekening) raden wij u aan contact op te nemen met ons contactcenter (0800 63 500) zij kunnen u verder helpen. Ik zal op het forum laten weten wanneer he probleem is verholpen.
Voor het openen van een termijnrekening is wel een sms-code vereist. Wij hebben sinds maandag een aantal reacties van klanten gekregen dat er met de sms-en die via het telenet netwek moeten lopen problemen waren. Telenet heeft deze problemen bevestigd en wij zijn, in samenwerking met hen volop bezig met het uitwerken van een oplossing. Voor individuel en specifieke vragne (bijvoorbeeld het openen van een termijnrekening) raden wij u aan contact op te nemen met ons contactcenter (0800 63 500) zij kunnen u verder helpen. Ik zal op het forum laten weten wanneer he probleem is verholpen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Kan men bij NIBC alleen inloggen met sms-code of is er ook een alternatief (digipass of iets dergelijks) voor
wie dat wil? Ik werk namelijk liever niet met een sms'je om mijn geldzaken te beheren.
wie dat wil? Ik werk namelijk liever niet met een sms'je om mijn geldzaken te beheren.
-
- Full Member
- Contacteer:
Je kan gewoon inloggen met een gebruikersnaam en een wachtwoord.
De beveiliging zit in het feit dat je enkel geld kan overschrijven naar je tegenrekening.
De beveiliging zit in het feit dat je enkel geld kan overschrijven naar je tegenrekening.
Ik vrees voor jou dat je hierin geen keuze krijgt.
Bovendien vind ik dit persoonlijk een redelijk safe systeem. In sommige buitenlanden werken banken enkel met OTP via uw gsm.
Bovendien vind ik dit persoonlijk een redelijk safe systeem. In sommige buitenlanden werken banken enkel met OTP via uw gsm.
Ooit was "Europa" een mooi project!
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Oh, sorry, dan ben ik niet goed geïnformeerd. Bij moneyou heb je bij elke inlog een sms-code nodig.
Als ik het goed begrepen heb, werkt NIBC niet op deze manier, maar volstaat een wachtwoord om je
rekening te consulteren en verrichtingen uit te voeren?
Als ik het goed begrepen heb, werkt NIBC niet op deze manier, maar volstaat een wachtwoord om je
rekening te consulteren en verrichtingen uit te voeren?
Bij MY heb je geen SMS nodig om in te loggen.jawadde001 schreef:Oh, sorry, dan ben ik niet goed geïnformeerd. Bij moneyou heb je bij elke inlog een sms-code nodig.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Bij NIBC Direct log je in met een zelfgekozen gebruikersnaam en paswoord. Voor bepaalde bewerkingen zoals het wegschrijven van geld naar de vaste tegenrekening en het openen van een nieuwe termijnrekening, dien je te bevestigen met een SMS code die je ontvangt op de GSM. Hier zijn geen alternatieven voor.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Ondertussen zou het probleem met de Telenet sms-en verholpen zijn. Mocht iemand toch nog een probleem vasstellen is het best om contact te nemen met ons contactcenter (0800 63 500)