BMPtop - getrouwheidspremie 11 maand binnen hetzelfde burgerlijk jaar
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
BMPtop - getrouwheidspremie 11 maand binnen hetzelfde burgerlijk jaar
Sorry voor deze vraag die waarschijnlijk reeds gesteld is ...
Volgens de website van Montepaschi - getrouwheidspremie:
"voor alle bedragen die gedurende elf opeenvolgende maanden van het burgelijk jaar op de rekening blijven staan, tevens 1%/jaar bedraagt"
Stel dat ik op 22/01/2008 gestort heb dan is de aangroeipremie nu verworven (6 maand).
Maar ga ik recht hebben op getrouwheidspremie voor dit jaar, aangezien deze pas ingaat na de aangroeipremie, en hierna slechts een goede 5 maand overblijft tot het einde van het jaar (dus geen 11).
Volgens de website van Montepaschi - getrouwheidspremie:
"voor alle bedragen die gedurende elf opeenvolgende maanden van het burgelijk jaar op de rekening blijven staan, tevens 1%/jaar bedraagt"
Stel dat ik op 22/01/2008 gestort heb dan is de aangroeipremie nu verworven (6 maand).
Maar ga ik recht hebben op getrouwheidspremie voor dit jaar, aangezien deze pas ingaat na de aangroeipremie, en hierna slechts een goede 5 maand overblijft tot het einde van het jaar (dus geen 11).
Re: BMPtop - getrouwheidspremie 11 maand binnen hetzelfde burgerlijk jaar
Neem eens een kijkje in deze thread:
StevenDS001 schreef: Indien je bij BMPB geld stort in januari 2008, heb je op 31.12 zowel aangroei- als getrouwheidspremie. Je krijgt gedurende 6 maand de 0,5 % aangroei en daarna gedurende de resterende periode de 0,5 % getrouwheidspremie. Beide premies zijn niet cumuleerbaar, maar de periode waarmee rekening gehouden wordt begint wel degelijk te lopen vanaf de dag van storting. En het geld moet inderdaad gedurende 11 maanden in 1 kalenderjaar op de rekening staan.
Indien je nu (februari) zou storten heb je enkel op het einde van dit jaar de aangroeipremie. Op je getrouwheidspremie zal je moeten wachten tot einde 2009 alvorens deze op de rekening komt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.