Obligatie Omega-Pharma
Obligatie Omega-Pharma
Doen jullie mee aan deze uitgave?
http://www.omegapharmainvest.com/upload ... 202012.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.omegapharmainvest.com/upload ... 202012.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Obligatie Omega-Pharma
Ik lees graag eens mee naar jullie reacties ; ben er ook wel in geïnteresseerd!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik hoop dat ik via Rabobank kan intekenen op deze obligatie.... Ben er wel in geïnteresseerd...
Ik citeer even uit de uitgifteprospectus:
Risico's verbonden aan de Emittent en de Groep: puntje drie (en er zijn er vele):
Omega Pharma en haar dochtervennootschappen hebben een aanzienlijke uitstaande financiele schuld.
Ik raad bijgevolg alle geintereseerden van harte aan de hele prospectus eens door te nemen en hun eventuele euforie eventjes op te zouten.
Ik beweer zeker niet dat dit een te mijden risico zou zijn maar informeer Uzelf en besluit nadien.
Achteraf komen bleiten zoals de Arco-aandeelhouders <wir haben es nicht gewusst> zou in geval van slechte afloop, hier niets uithalen.
Risico's verbonden aan de Emittent en de Groep: puntje drie (en er zijn er vele):
Omega Pharma en haar dochtervennootschappen hebben een aanzienlijke uitstaande financiele schuld.
Ik raad bijgevolg alle geintereseerden van harte aan de hele prospectus eens door te nemen en hun eventuele euforie eventjes op te zouten.
Ik beweer zeker niet dat dit een te mijden risico zou zijn maar informeer Uzelf en besluit nadien.
Achteraf komen bleiten zoals de Arco-aandeelhouders <wir haben es nicht gewusst> zou in geval van slechte afloop, hier niets uithalen.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Dank u vlo, voor wat hoort wat, ik zal hier niet komen blijten ik ken de regels.
Niks voor mij. Te veel risico en schulden. Info
Ik koop liever een indexfonds in bedrijfsobligaties, dan is het risico verspreid, zoals SSGA euro corporate industrials bond index.
Toch opletten met die fondsen met bedrijfsobligaties. Als de rente weer stijgt dan zullen hun koersen snel kelderen.
Dan heb ik liever een obligatie die ik tot vervaldag kan bijhouden en waarvan ik op het eind mijn geld volledig terug zie.
Maar de initiele vraag is nog niet beantwoord: Kunnen we de nieuwe Omege Pharma obligaties aankopen bij Rabo ?
Dan heb ik liever een obligatie die ik tot vervaldag kan bijhouden en waarvan ik op het eind mijn geld volledig terug zie.
Maar de initiele vraag is nog niet beantwoord: Kunnen we de nieuwe Omege Pharma obligaties aankopen bij Rabo ?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Rabobank.be heeft de intentie deze obligatie aan te bieden. Inschrijvingen zouden openen vanaf vrijdag. Om te vermijden dat, zoals bij een aantal eerdere uitgiftes, de obligatie al na enkele minuten uitverkocht is zal er deze keer opnieuw gekozen worden voor het systeem van eventuele herverdeling bij over-intekening. Daardoor is de kans aanzienlijk dat niet 100% van de stukken waarvoor ingetekend werd, geleverd zullen worden door de herverdeling.
Wij voorzien eveneens een e-mail communicatie naar geïnteresseerde klanten die vandaag nog verstuurd zal worden.
Zoals eerder volledig terecht aangegeven: een obligatie brengt altijd een zeker risico met zich mee. Raadpleeg daarom altijd goed het prospectus en teken enkel in als u vindt dat het risico aanvaardbaar is en in balans is met het beloofde rendement.
Wij voorzien eveneens een e-mail communicatie naar geïnteresseerde klanten die vandaag nog verstuurd zal worden.
Zoals eerder volledig terecht aangegeven: een obligatie brengt altijd een zeker risico met zich mee. Raadpleeg daarom altijd goed het prospectus en teken enkel in als u vindt dat het risico aanvaardbaar is en in balans is met het beloofde rendement.
Doen of niet doen ?Rabobank.be schreef:Rabobank.be heeft de intentie deze obligatie aan te bieden. Inschrijvingen zouden openen vanaf vrijdag. Om te vermijden dat, zoals bij een aantal eerdere uitgiftes, de obligatie al na enkele minuten uitverkocht is zal er deze keer opnieuw gekozen worden voor het systeem van eventuele herverdeling bij over-intekening. Daardoor is de kans aanzienlijk dat niet 100% van de stukken waarvoor ingetekend werd, geleverd zullen worden door de herverdeling.
Jullie advies ?
vg,
Pol
ik pas, heb op hun vorige uitgifte ingetekend in april. Ik wacht liever op de obligatie van DEME binnenkort ![Cool 8)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cool.gif)
![Cool 8)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cool.gif)
Ik teken alvast NIET in.
Zie ook mijn vorige posting.
Omega Pharma is naar mijn gevoel reeds zwaar gefinancierd. Deze nieuwe kapitaalsinjectie kan het alleen maar verergeren.
This is my humble opinion. Elk beslist voor zichzelf. Lees dus vooral eerst de prospectus.
Zie ook mijn vorige posting.
Omega Pharma is naar mijn gevoel reeds zwaar gefinancierd. Deze nieuwe kapitaalsinjectie kan het alleen maar verergeren.
This is my humble opinion. Elk beslist voor zichzelf. Lees dus vooral eerst de prospectus.
Ik pas ook, heb er al eentje van in april.Ief schreef:ik pas, heb op hun vorige uitgifte ingetekend in april. Ik wacht liever op de obligatie van DEME binnenkort
Er komen er nog, wachten dus.
Als ik de commentaren hier zo lees dan wordt dit de eerste uitgifte dit jaar die niet op 1 dag uitverkocht gaat zijn.
Er moet voor alles een eerste keer zijn he...
Er moet voor alles een eerste keer zijn he...
Nog even de technische fiche doorbladerd:
Productrisico (dixit KBC) : 6 op een schaal van 1 tot 7 waarbij 1=laag, 7=hoog.
Productrisico (dixit KBC) : 6 op een schaal van 1 tot 7 waarbij 1=laag, 7=hoog.