goedkoop huren dvd films
goedkoop huren dvd films
@mouche: goed voorstel... dan kan iedereen de topics die hem/haar interesseren lezen zonder de volledige thread te moeten doorworstelen...
Ik zal nog even het voorbeeld geven qua van hak op de tak springen:
bij de videoverhuurketen MovieMax kan je een pak besparen op het huren van dvd films. Je kan er immers 7 weekfilms huren voor 8 tot 10 euro, afhankelijk van de vestiging. Dat komt uit op iets meer dan een euro per film... Bij MovieMax zijn nieuwe films meestal na 1,5 tot 2 maand weekfilms, soms zelfs al na een maand (zeer snel dus in vergelijking met andere videotheken).
Als ik films huur, huur ik er altijd 7 per keer. Als ik ze niet allemaal kan zien binnen de week zet ik diegene die ik nog niet gezien heb op mijn pc, dan kan ik er nadien wanneer ik wel tijd heb naar kijken.
Ik zal nog even het voorbeeld geven qua van hak op de tak springen:
bij de videoverhuurketen MovieMax kan je een pak besparen op het huren van dvd films. Je kan er immers 7 weekfilms huren voor 8 tot 10 euro, afhankelijk van de vestiging. Dat komt uit op iets meer dan een euro per film... Bij MovieMax zijn nieuwe films meestal na 1,5 tot 2 maand weekfilms, soms zelfs al na een maand (zeer snel dus in vergelijking met andere videotheken).
Als ik films huur, huur ik er altijd 7 per keer. Als ik ze niet allemaal kan zien binnen de week zet ik diegene die ik nog niet gezien heb op mijn pc, dan kan ik er nadien wanneer ik wel tijd heb naar kijken.
Laatst gewijzigd door Anonymous op 9 augustus 2008, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: goedkoop huren dvd films
Je weet toch dat dit niet toegelaten is... wat betreft auteursrechten staat dit gelijk aan het illegaal downloaden van films. Wat uiteraard nog goedkoper isJay schreef: Als ik films huur, huur ik er altijd 7 per keer. Als ik ze niet allemaal kan zien binnen de week zet ik diegene die ik nog niet gezien heb op mijn pc, dan kan ik er nadien wanneer ik wel tijd heb naar kijken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik zie niet in wat daar mis mee is. Ik heb auteursrechten betaald aan de videotheek om die film te mogen zien. Of ik hem nu vanaf dat schijfje of vanaf harde schijf kijk en daarna wis, wat is het verschil?
Ik vind dit nog iets heel anders dan films gratis downloaden, want dan betaal je helemaal geen auteursrechten.
Ik vind dit nog iets heel anders dan films gratis downloaden, want dan betaal je helemaal geen auteursrechten.
TIP : bij DVDPOST kan je 2 DVD's gratis lenen als test.
Na de test : getest en te duur bevonden
Na de test : getest en te duur bevonden
Bij de videotheek Movieworld in Leuven kan je bonnetjes kopen.
Hoe meer hoe goedkoper. Heb destijds 100 euro betaald voor 100 bonnetjes, en als je dan 4 films huurt is de 4e gratis (dus 3 bonnetjes = 3 euro voor 4 films)
Hoe meer hoe goedkoper. Heb destijds 100 euro betaald voor 100 bonnetjes, en als je dan 4 films huurt is de 4e gratis (dus 3 bonnetjes = 3 euro voor 4 films)
ik huur dvd's bij de bibliotheek.
0.5€ voor 2 weken...
(en toevallig volgt de bib goed de nieuwe interssante films)
0.5€ voor 2 weken...
(en toevallig volgt de bib goed de nieuwe interssante films)
Een dikke week geleden kreeg ik een mailtje van dvdpost in mijn mailbox (had me ingeschreven op de nieuwsletter). Ik was al geinteresseerd in 2 dvds/maand. Hier moest je 7.95 euro voor betalen, 4eur/film, hoe meer films per maand hoe minder je moet betalen per film.. Je mag die films houden zolang je wilt, maar je krijgt je nieuwe dvs pas als je ze terugstuurt. Maar aangezien je er maar 2 per maand krijgt houd je ze dus best een maand
Maar dus in die e-mail stond dat ze de prijzen even hadden laten dalen om te kijken als er meer abonnmenten zouden zijn bij een prijsdaling, hierna zouden ze het laten als het een succes was. Indien ze de prijzen niet lieten laten mocht jij de prijs alitjd houden, ook als je naar een ander abonnement ging. Zo heb ik nu 2 dvds per maand voor 2.5euro de dvd opgestuurd en al zonder dat ik een boete moet betalen Maar de prijzen zijn nu terug 4euro de dvd voor 2dvds per maand.
Maar dus in die e-mail stond dat ze de prijzen even hadden laten dalen om te kijken als er meer abonnmenten zouden zijn bij een prijsdaling, hierna zouden ze het laten als het een succes was. Indien ze de prijzen niet lieten laten mocht jij de prijs alitjd houden, ook als je naar een ander abonnement ging. Zo heb ik nu 2 dvds per maand voor 2.5euro de dvd opgestuurd en al zonder dat ik een boete moet betalen Maar de prijzen zijn nu terug 4euro de dvd voor 2dvds per maand.