Nieuwe klant van Banca Monte Paschi
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Nieuwe klant van Banca Monte Paschi
Hallo iedereen,
Ik heb daarnet een BMPBTop rekening aangevraagd op de site van BMPB en de papieren en kopieën liggen klaar om opgestuurd te worden.
Kwestie van 100% zeker te zijn: Zijn deze rekeningen (BMPBTop en de daaraan gekoppelde Paschi Easy) volledig gratis ?
Alhoewel er op het afgedrukte papier staat dat de Digipass gratis is, staat op diverse plaatsen op hun site dat de Digipass 40€ kost. En zijn er ook geen beheerkosten of andere kosten gekoppeld aan deze rekeningen?
Alvast bedankt voor de reacties,
JackPot.
Ik heb daarnet een BMPBTop rekening aangevraagd op de site van BMPB en de papieren en kopieën liggen klaar om opgestuurd te worden.
Kwestie van 100% zeker te zijn: Zijn deze rekeningen (BMPBTop en de daaraan gekoppelde Paschi Easy) volledig gratis ?
Alhoewel er op het afgedrukte papier staat dat de Digipass gratis is, staat op diverse plaatsen op hun site dat de Digipass 40€ kost. En zijn er ook geen beheerkosten of andere kosten gekoppeld aan deze rekeningen?
Alvast bedankt voor de reacties,
JackPot.
Re: Nieuwe klant van Banca Monte Paschi
Inderdaad, helemaal geen kosten voor BMPBtop rekening annex zichtrekening!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Die kosten van Digipass ed. zijn niet van toepassing op de internet-spaarrekening van BMP. Die is inderdaad kosteloos.JackPot schreef: Alhoewel er op het afgedrukte papier staat dat de Digipass gratis is, staat op diverse plaatsen op hun site dat de Digipass 40€ kost. En zijn er ook geen beheerkosten of andere kosten gekoppeld aan deze rekeningen?
Gentoo
Ok, bedankt voor de snelle reacties, m'n brief is gepost ondertussen
Geachte,
Echt geen kosten? Ik kan me vaag herrineneren dat men de zichtrekening actief moet beheren ofwel moet men € 10 beheerkosten betalen. Klopt dit?
Mvg
nepster
Echt geen kosten? Ik kan me vaag herrineneren dat men de zichtrekening actief moet beheren ofwel moet men € 10 beheerkosten betalen. Klopt dit?
Mvg
nepster
Al ruim een jaar klant en nog geen euro moeten betalen. Doe maximaal 5 verrichtingen per jaar en is volgens mij geen minimum voor nodig.
Ook helemaal geen opdringerige bank, contact verloopt snel en correct. Lijkt me qua service te vergelijken met rabo als je geen fondsen wilt.
Ook helemaal geen opdringerige bank, contact verloopt snel en correct. Lijkt me qua service te vergelijken met rabo als je geen fondsen wilt.