promocontrol.com - aankoop terugbetaald
Op de site www.promocontrol.com kan je nagaan welke producten 100% terugbetaald worden.
Lees de voorwaarden, meestal betekent dit dat je het originele kassaticket met je gegevens voor een bepaalde datum naar promocontrol moet sturen. Binnen de zes weken staat je geld op je rekening.
Wij doen dit hier systematisch, al veel geld mee uitgespaard. De portkosten zitten vaak in het terugbetaalde bedrag inbegrepen.
Lees de voorwaarden, meestal betekent dit dat je het originele kassaticket met je gegevens voor een bepaalde datum naar promocontrol moet sturen. Binnen de zes weken staat je geld op je rekening.
Wij doen dit hier systematisch, al veel geld mee uitgespaard. De portkosten zitten vaak in het terugbetaalde bedrag inbegrepen.
Laatst gewijzigd door wim74 op 5 augustus 2008, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
is toch enkel voor winkels? Kan je als particulier bonnen insturen? Kvind die voorwaarden niet direct terug.wim74 schreef: Op de site www.promocontrol.com kan je nagaan welke producten 100% terugbetaald worden.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Doorklikken naar consumer area. Je kan hier zien voor welke producten je je geld kan terugvragen door het kassaticket terug te sturen.BartVanwijnsberghe schreef:is toch enkel voor winkels? Kan je als particulier bonnen insturen? Kvind die voorwaarden niet direct terug.wim74 schreef: Op de site www.promocontrol.com kan je nagaan welke producten 100% terugbetaald worden.
thanks. heb ze gevonden.wim74 schreef:Doorklikken naar consumer area. Je kan hier zien voor welke producten je je geld kan terugvragen door het kassaticket terug te sturen.BartVanwijnsberghe schreef:
is toch enkel voor winkels? Kan je als particulier bonnen insturen? Kvind die voorwaarden niet direct terug.
Re: promocontrol.com - aankoop terugbetaald
Ik doe dit ook regelmatig: nu pas in de Delhaize 5 euro voor wasverzachter...
Maar 1 vraag: moet je er een postzegel van 0.52c opplakken?
(om heel zuinig te zijn
)
(om heel zuinig te zijn
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
Dit kan dus enkel met merkproducten. Is het niet zuiniger om gelijkwaardige producten te kopen van het huismerk? Hier boet je niet per se in op de kwaliteit of comfort of zo. Ik koop zo goed als nooit merkproducten. Maak zelf eens een vergelijk tussen de verschillende producten op een schap.xyper schreef: Ik doe dit ook regelmatig: nu pas in de Delhaize 5 euro voor wasverzachter...
(om heel zuinig te zijn)
Ik zag onlangs voor tonijn in blik een prijsverschil x 3 tussen huismerk en Imperial. Moeilijk aan te nemen dat hier gigantische verschillen in kunnen zitten. Ik ben vegetariër en heb dus géén van beide van doen wat een nog grotere besparing is.
Laatst gewijzigd door centenkliever op 10 augustus 2008, 08:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Je krijgt de verzendingskosten toch ook terug?xyper schreef: Ik doe dit ook regelmatig: nu pas in de Delhaize 5 euro voor wasverzachter...
(om heel zuinig te zijn)
Ik koop ook zelden merkproducten, behalve bij deze acties. Wat kan nu voordeliger zijn dan 100% gratis?centenkliever schreef:Dit kan dus enkel met merkproducten. Is het niet zuiniger om gelijkwaardige producten te kopen van het huismerk? Hier boet je niet per se in op de kwaliteit of comfort of zo. Ik koop zo goed als nooit merkproducten. Maak zelf eens een vergelijk tussen de verschillende producten op een schap.xyper schreef: Ik doe dit ook regelmatig: nu pas in de Delhaize 5 euro voor wasverzachter...
(om heel zuinig te zijn)
Ik zag onlangs voor tonijn in blik een prijsverschil x 3 tussen huismerk en Imperial. Moeilijk aan te nemen dat hier gigantische verschillen in kunnen zitten. Ik ben vegetariër en heb dus géén van beide van doen wat een nog grotere besparing is.
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Trouwens ben zelf al vegetariër sinds 1995. Veel goedkoper, niks zo duur als vlees van een goeie kwaliteit denk ik en je bespaart ook uit op de energiekosten om je eten klaar te maken.
Ik heb er nog nooit op gelet of verzendkosten ook terugbetaald worden.
Merkproducten: ik vind toch wel dat bv. wasverzachter langer en beter ruikt dan een huismerk... Maar dat is misschien een idee van mij.
Qua voeding vind ik het ook niet echt nodig om een merk te kopen.
Merkproducten: ik vind toch wel dat bv. wasverzachter langer en beter ruikt dan een huismerk... Maar dat is misschien een idee van mij.
Qua voeding vind ik het ook niet echt nodig om een merk te kopen.
Galaxi magere yoghourt (colruyt) of Danone is toch serieus verschil.xyper schreef: Qua voeding vind ik het ook niet echt nodig om een merk te kopen.
Ik koop ook huismerken. vb. yoghourt Auchan is +/- gelijkwaardig met Danone + 5% extra korting huismerk.
fruityoghourt Galaxi of Danone Fruix vind ik de Galaxi toch iets chemischer van samenstelling (geen natuurlijke smaak)
melk ook graag merken..ik koop ze dan in bulk bij lage prijs..vb campina actie 9+3 gratis en dan per 36 stuks, komt op 0,62 € voor halfvolle melk.....denk dat huismerken nog duurder uitkomen
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Vooral in Colruyt koop ik merkproducten....promo bij concurrentie...makro, carrefour, alvo, delhaize....zij nemen de prijs over.....en dan soms nog een colruytbon bovenop en dan quantumkorting en soms nog bon leverancier op verpakking :-)
Auchan (fr.) geeft ook regelmatig acties: 1 product kopen, 2de product volledig terugbetaald op waaow kaart (dit kan je direct bij volgende aankoop, vb. 10 min. later inwisselen)
Ben je zeker... Ik dacht dat huismerk melk ergens rond de 0,55 cent zit. In ieder geval is melk een merkonafhankelijk product. De melk van Galaxi, Everyday, de lidl of den Aldi is even lekker dan die van Campina.melk ook graag merken..ik koop ze dan in bulk bij lage prijs..vb campina actie 9+3 gratis en dan per 36 stuks, komt op 0,62 € voor halfvolle melk.....denk dat huismerken nog duurder uitkomen
Voor merkafhankelijke producten zit de zone iets grijzer. Ik reken daar een beetje op de prijs/kwaliteitsverhouding in plaats van af te gaan op merken. Een voorbeeld (fictief):
- Echte koekskes van een merk: 3 Euro per doosje
- Koekskes Aldi van een redelijke kwaliteit: 1,5 Euro per doosje
- Koekskes van Jempy waarmee ge iemand kunt doodkloppen: 1,2 Euro per doosje
De Colruyt wil dan soms goedkoper zijn dan den aldi, maar de kwaliteit valt dan tegen. Mensen grijpen dan soms terug naar een merkproduct waarop terug meer winst gemaakt wordt (ook de Lidl zondigt hieraan)
Soms heb je zelfs producten die identiek zijn (of gelijkaardige kwaliteit) met een serieus prijsverschil. Voorbeeld zijn de OLE/LEO koeken en de Soja boter van den Aldi (Alpro).
Heb even naar die 100% terugbetaald-artikelen gesurft en gecheckt in de winkel, maar slechts 1 op 5 artikels was nog met die aanbieding aangeprijsd. Blijkbaar zijn de andere 4 reeds niet zo nieuw meer...
Ik veronderstel dat er nog zo'n etiket moet aanhangen om te kunnen profiteren van die terugbetaalactie.
Wordt die site "up to date" gehouden?
Ik veronderstel dat er nog zo'n etiket moet aanhangen om te kunnen profiteren van die terugbetaalactie.
Wordt die site "up to date" gehouden?
Wie zit er eigenlijk achter die site?
Als je de 100% terugbetaald producten wil opvolgen, neem dan ook eens een kijkje op volgende site:
www.gratiz.be/forum bij spullen
Er is een speciale rubriek.
Als het franstalig mag zijn, als je je registreert bij volgend forum dan kan je zelf een xls-lijst raadplegen met de actuele aanbiedingen.
www.foudeconcours.be/forum bij bon plans
Zo bestaan er nog wel een aantal sites.
De site van promocontrol is onvolledig.
www.gratiz.be/forum bij spullen
Er is een speciale rubriek.
Als het franstalig mag zijn, als je je registreert bij volgend forum dan kan je zelf een xls-lijst raadplegen met de actuele aanbiedingen.
www.foudeconcours.be/forum bij bon plans
Zo bestaan er nog wel een aantal sites.
De site van promocontrol is onvolledig.
alle acties probeer ik te coordineren op
www.leefgratis.tk
www.leefgratis.tk