Tijd voor aankoop Bel20 fonds ?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Tijd voor aankoop Bel20 fonds ?
Is het geen aantrekkelijk moment om in te stappen voor de LT in een bv Argenta Bel20 fonds of Petercam Belgium fonds ?
Re: Tijd voor aankoop Bel20 fonds ?
Moet men nu al de financials kopen? dat is volgens mij dezelfde vraag. Ik denk dat het 3de en 4de kwartaal nog moeilijk zullen zijn. Anderzijds zijn er sommigen die een (korte) rally voorspellen, alvorens terug te zakken (cfr De Financiële Telegraaf www.dft.nl, zeer interessante visies, doch ze worden nogal dikwijls herzien!)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ook al eens gekeken naar deze? Lyxor Int'l AM BEL20 Master Unit Trackerkarine schreef: Is het geen aantrekkelijk moment om in te stappen voor de LT in een bv Argenta Bel20 fonds of Petercam Belgium fonds ?
Is deze toch hé
LYXOR BEL 20 INAVSelectiePortefeuilleBeurs: Euronext Paris - ISIN: FR0003511740
Zal vermoedelijk dezelfde zijn ja, maar noteert ook op Euronext Brusselkarine schreef: Is deze toch hé
karine
hangt er vanaf op welke termijn je denkt. We zitten volgens mij zeker nog niet op het dieptepunt, m.a.w. ik denk dat je nog zeker goedkooper gaat kunnen kopen.
Koop je echter een fonds voor lange termijn dan maakt het niet uit en kan je zeker instappen.
hangt er vanaf op welke termijn je denkt. We zitten volgens mij zeker nog niet op het dieptepunt, m.a.w. ik denk dat je nog zeker goedkooper gaat kunnen kopen.
Koop je echter een fonds voor lange termijn dan maakt het niet uit en kan je zeker instappen.
Ja,misschien nog maar wat afwachten.
Maar of je nu een ticker koopt of een fonds dat geen instap en uitstapkosten vraagt maakt niet veel uit.
Maar de gewone bel20 tracker of bel20 master unit heeft een volume van 1528 stuks vandaag dat is toch wel erg laag.
Maar of je nu een ticker koopt of een fonds dat geen instap en uitstapkosten vraagt maakt niet veel uit.
Maar de gewone bel20 tracker of bel20 master unit heeft een volume van 1528 stuks vandaag dat is toch wel erg laag.
Laatst gewijzigd door karine op 11 augustus 2008, 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.