Zo Snel Mogelijk Kredietkaart Online
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Zo Snel Mogelijk Kredietkaart Online
Hallo,
Ik zou zsm een kredietkaart willen bemachtigen (liefst voor kerstmis) om vooral internetaankopen te doen.
Graag zou ik alles online willen regelen, aangezien ik geen tijd/verlof meer heb deze jaar om een afspraak te maken op een bankkantoor.
Liefst zou ik ook een zo laag mogelijk wisselkoers willen betalen (ik doe ook aankopen in usd) en geen/zo weinig mogelijk kosten.
DB is geen optie.
Argenta: heb een aanvraag gedaan via de website, twee keer zelfs, maar geen reactie , zegt genoeg over de service en snelheid.
Volgende opties ben ik aan het overwegen, maar andere suggesties zijn ook welkom:
axa maxi prepaid
citi visa
belfius white
Ik zou zsm een kredietkaart willen bemachtigen (liefst voor kerstmis) om vooral internetaankopen te doen.
Graag zou ik alles online willen regelen, aangezien ik geen tijd/verlof meer heb deze jaar om een afspraak te maken op een bankkantoor.
Liefst zou ik ook een zo laag mogelijk wisselkoers willen betalen (ik doe ook aankopen in usd) en geen/zo weinig mogelijk kosten.
DB is geen optie.
Argenta: heb een aanvraag gedaan via de website, twee keer zelfs, maar geen reactie , zegt genoeg over de service en snelheid.
Volgende opties ben ik aan het overwegen, maar andere suggesties zijn ook welkom:
axa maxi prepaid
citi visa
belfius white
Re: Zo Snel Mogelijk Kredietkaart Online
B Post pre paid
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Dank voor je reactie. Ik neem aan dat je deze volledig online kunt verkrijgen?
Als ik bpost vergelijk met Axa en Belfius, ligt de wisselkoerscommissie en de kosten hoger.
Iemand ervaring met Citi Visa? Moet je hiervoor eerst een afspraak maken?
Als ik bpost vergelijk met Axa en Belfius, ligt de wisselkoerscommissie en de kosten hoger.
Iemand ervaring met Citi Visa? Moet je hiervoor eerst een afspraak maken?
Je kan ook eens kijken naar een Viking-card, uitgegeven door hetzelfde bedrijf achter de operator Mobile Vikings. Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar je kan er een virtuele mastercard krijgen die onmiddellijk bruikbaar is voor on-line aankopen.