Afspraak voor het sluiten van een rekening?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Afspraak voor het sluiten van een rekening?
In het verleden heb ik eens een Fortis spaar en zichtrekening afgesloten.
Ik kon deze rekening dan ook niet meteen afsluiten en moest hiervoor een afspraak maken zeiden ze mij aan het loket. Aangezien men toch betere dingen te doen heeft vond ik dit belachelijk maar heb dan toch maar toegestemd (tja..).
Nu vraag ik mij af of dit eigenlijk zomaar kan? Bij andere banken kun je toch zonder al teveel problemen van bank verhuizen. Of mogen de banken het je wat moeilijker maken?
Ik kon deze rekening dan ook niet meteen afsluiten en moest hiervoor een afspraak maken zeiden ze mij aan het loket. Aangezien men toch betere dingen te doen heeft vond ik dit belachelijk maar heb dan toch maar toegestemd (tja..).
Nu vraag ik mij af of dit eigenlijk zomaar kan? Bij andere banken kun je toch zonder al teveel problemen van bank verhuizen. Of mogen de banken het je wat moeilijker maken?
Re: Afspraak voor het sluiten van een rekening?
Bij Argenta heb ik moeten aftekenen voor het afsluiten van een spaarrekening. bij KBC ook, maar dat hebben ze mij opgestuurd en heb ik in de bus gaan steken (kantoor was nooit open wanneer ik niet moest werken). Bij Credit Europe volstaat een brief die je opstuurt.Bethere schreef: In het verleden heb ik eens een Fortis spaar en zichtrekening afgesloten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Afspraak voor het sluiten van een rekening?
bij Fortis is zoiets standaard procedure, blijkbaar om je dan tijdens een preek proberen te overtuigen om toch maar te blijven.Bethere schreef: In het verleden heb ik eens een Fortis spaar en zichtrekening afgesloten.
Persoonlijk zou ik in zo een situaties de opzeg per gewone, of per aangetekende brief doen, met vermelding naar welke rekening van een andere bank het saldo moet overgeschreven worden. Ingeval van rekening op 2 namen , moet je met beiden een handtekening op de brief zetten.
Voordien kan je zorgen dat je saldo laag, of nul is, zodat ze er geen belang bij hebben om de boel te laten aanslepen