NIBC transfer tussen spaarrekeningen
NIBC transfer tussen spaarrekeningen
Ik wou geld overzetten van mijn spaarrekening naar de getrouwheidsrekening. BIj NIBC kan men dus geen transfer doen van geld tussen de twee spaarrekeningen. Men moet dus eerst al het geld terug overschrijven naar de tegenrekening en dan weer terug naar de getrouwheidsrekening. Overbodige stappen en enkel van toepassing bij NIBC. Bij elke andere bank kan dit wel !! Nadelig voor de klant, verlies intrest door onnodige overschrijvingen.
Re: NIBC transfer tussen spaarrekeningen
tja, ge moogt in feite al blij zijn dat je geld kunt plaatsten op NIBC.
Het is wel omslachtig maar liever dat dan de rente bij KBC, Belfius, Fortis, Argenta,....
Mischien werken ze eraan.
ik ben er zeer tevreden van en hun helpdesk is supersnel.
Het is wel omslachtig maar liever dat dan de rente bij KBC, Belfius, Fortis, Argenta,....
Mischien werken ze eraan.
ik ben er zeer tevreden van en hun helpdesk is supersnel.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
dan is het voor mij exit NIBC, bij MoneYou kan dit wel en brengt zelfs nog iets meer op
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Zo is dat en dat vind ik normaal.
Een bank dient niet voor mooie praatjes en een kopke koffie te drinken maar om je geld te renderen op een veilige manier.
Een bank dient niet voor mooie praatjes en een kopke koffie te drinken maar om je geld te renderen op een veilige manier.
Inderdaad bij MoneYou zonder enig probleem ! Maar ook bij Rabo, Deutsche bank, enz.................... enkel NIBCHago schreef:dan is het voor mij exit NIBC, bij MoneYou kan dit wel en brengt zelfs nog iets meer op
van spaar naar termijnrekening gaat dan wel weer
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Het is inderdaad zo dat, voor een overschrijving van de ene spaarrekening naar de andere spaarrekening (onafhankelijk welke richting) men over de tegenrekening moet gaan.
Wij zijn het met jullie eens dat dit omslachtig is en niet de meest eenvoudige oplossing en het staat dan ook in de planning om dat dit jaar op te lossen.
Wij zijn het met jullie eens dat dit omslachtig is en niet de meest eenvoudige oplossing en het staat dan ook in de planning om dat dit jaar op te lossen.
Bedankt voor jullie reactie en het feit dat jullie deze (volledig overbodige) stappen inzien. Hopelijk wordt het DIT jaar nog opgelost zoals het in jullie planning staat. Voor het overige veel succes !!
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Even alle misverstanden uitsluiten (en ik geef toe ik heb mij misschien niet helemaal ondubbelzinnig uitgedrukt) met DIT jaar word er bedoeld in de komende 365 dagen. Ik heb niet willen zeggen dat dit nog in 2012 zou gebeuren.