CREDIT EUROPE bevestigd
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: CREDIT EUROPE bevestigd
Tja, Credit Europe...Bij mij is ook alles in orde gekomen, maar ik blijf het een héél bizarre manier van handelen vinden, individueel een klachtenbrief moeten opsturen om een hogere rente te bekomen...
Bovendien staat er een eend op mijn postzegel.
Verwisselen met mijn ezel die op mijn postzegel staat ? Zouden zo postzegels van 35 jaar een hogere verzamelwaarde hebben ?palm beach schreef: Tja, Credit Europe...Bij mij is ook alles in orde gekomen, maar ik blijf het een héél bizarre manier van handelen vinden, individueel een klachtenbrief moeten opsturen om een hogere rente te bekomen...
Heb een klant aangebracht bij hun 'klant brengt klant' of zoiets actie, na 5 weken hebben die mensen hun rekening nog niet. Eigenlijk ga je dan af als een gieter.
Ben eens benieuwd hoeveel potentiele klanten er afhaken na zo een lange wachtijden SOMS. De wachttijden voor het openen van een rekening bij CE zijn enorm variabel
Ik hoop idd dat dit ondertussen 4,25% + 1,75% en 1% getrouw iscentenkliever schreef: Dit wil zeggen dat als u het geld een gans jaar onaangeroerd laat staan u 4%+0.50% heeft.[/color][/i]
mvg
nespter