American Express
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
American Express
Zijn er banken die vanaf een bepaalde som bij hen american express of iets gelijkaardigs gratis geven? Tx.
Re: American Express
#define "of iets gelijkaardigs"cardoman schreef: Zijn er banken die vanaf een bepaalde som bij hen american express of iets
gelijkaardigs gratis geven?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Niet dat ik weet.
Maar waarom wil je zo een kaart gratis? Amex is een 'chique' kaart en dat gaat niet samen met gratis.
Maar waarom wil je zo een kaart gratis? Amex is een 'chique' kaart en dat gaat niet samen met gratis.
Foxy, ik wil niets gratis. Ik hoorde ergens ooit eens een 'chique' meneer spreken over het feit dat hij die gratis had. Misschien was dit via een actie of ik dacht misschien zit die er dik in en krijgt hij dit gratis. Dat was de reden van mijn vraag.Foxy schreef: Niet dat ik weet.
Er zijn verschillende banken die een visa of een mastercard gratis geven, of voor een bepaalde tijd (meestal 2 jaar). Een dergelijke actie met American Express heb ik evenwel nog nergens gezien. Nu ja het kan altijd dat bankhouders extra doen voor "uitstekende" klanten.cardoman schreef:Foxy, ik wil niets gratis. Ik hoorde ergens ooit eens een 'chique' meneer spreken over het feit dat hij die gratis had. Misschien was dit via een actie of ik dacht misschien zit die er dik in en krijgt hij dit gratis. Dat was de reden van mijn vraag.Foxy schreef: Niet dat ik weet.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Bij keytrade krijg je amex het eerste jaar gratis.
Aha zo zie je maar, dus tochBartd schreef: Bij keytrade krijg je amex het eerste jaar gratis.

vaganzza[at]spaargids[punt]be
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Gratis? Onderstaande is terug te vinden op website Keytrade:Bartd schreef: Bij keytrade krijg je amex het eerste jaar gratis.
* De Blue kaart aan € 17.50 het eerste jaar in plaats van € 35.00, uw voordeel € 17.50.
* De Green kaart aan € 41.00 het eerste jaar in plaats van € 65.00, uw voordeel € 24.00.
* De Gold kaart aan € 136.00 het eerste jaar in plaats van € 185.00, uw voordeel € 49.00.
Ik vond op de site van Cortal ook iets gelijkaardigs:Vaganzza schreef:Er zijn verschillende banken die een visa of een mastercard gratis geven, of voor een bepaalde tijd (meestal 2 jaar). Een dergelijke actie met American Express heb ik evenwel nog nergens gezien. Nu ja het kan altijd dat bankhouders extra doen voor "uitstekende" klanten.cardoman schreef:
Foxy, ik wil niets gratis. Ik hoorde ergens ooit eens een 'chique' meneer spreken over het feit dat hij die gratis had. Misschien was dit via een actie of ik dacht misschien zit die er dik in en krijgt hij dit gratis. Dat was de reden van mijn vraag.
http://www.cortalconsors.be/nederlands/creditcard.php
Nu zijn het inderdaad bovenstaande tarieven. Beging dit jaar was er een actie van een gratis amex blue kaart voor een volledig jaar. Ik heb er mij toen eentje gevraagd, maar hier in belgie kan je veel meer met visa en mastercard betalen dan met American Express. Ik zal die dus niet vernieuwen eind van het jaar.ntrescinski schreef:Gratis? Onderstaande is terug te vinden op website Keytrade:Bartd schreef: Bij keytrade krijg je amex het eerste jaar gratis.
* De Blue kaart aan € 17.50 het eerste jaar in plaats van € 35.00, uw voordeel € 17.50.
* De Green kaart aan € 41.00 het eerste jaar in plaats van € 65.00, uw voordeel € 24.00.
* De Gold kaart aan € 136.00 het eerste jaar in plaats van € 185.00, uw voordeel € 49.00.
Als je een Blue card neemt (bij Fortis) heb je 1% cashback. Aangezien die kaart 25 euro per jaar kost is ze 'gratis' of zelfs winstgevend van zodra je meer dan 2500 euro per jaar met die kaart betaald.
Maar zoals hierboven beschreven wordt deze maar beperkt aanvaard in Belgie (en Europa?). Voor niet-Euro betalingen zijn de wisselkosten van 2% aan de hoge kant (maar met die cash-back haal je dat er wel uit)
Maar zoals hierboven beschreven wordt deze maar beperkt aanvaard in Belgie (en Europa?). Voor niet-Euro betalingen zijn de wisselkosten van 2% aan de hoge kant (maar met die cash-back haal je dat er wel uit)