BMPB: 4,25 vanaf 18 augustus
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: BMPB: 4,25 vanaf 18 augustus
Digipas eerste jaar gratis
tweede jaar 40 €
klopt dit ,,?????
tweede jaar 40 €
klopt dit ,,?????
De digipass is gratis voor de online rekeningen. Voor de gewone rekeningen is de digipass betalend. Daar zit het verschil, dacht ik.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Ik ben net klant geworden maar er is iets vreemd bij het inloggen. Men vraagt gewoon naar mijn username en password maar ik moet niet de code van de digipass ingeven. Is dat normaal?
Bij het inloggen heb je je digipass niet nodig.
Eens je ingelogd bent, en je wilt een instelling wijzigen, of een transactie doen, dan heb je wel je digipass nodig.
De digipass betaal je éénmalig, elk jaar 40€ zou een beetje van het goede te veel zijn. In het geval van bmpbTop online rekening is deze gratis.
Eens je ingelogd bent, en je wilt een instelling wijzigen, of een transactie doen, dan heb je wel je digipass nodig.
De digipass betaal je éénmalig, elk jaar 40€ zou een beetje van het goede te veel zijn. In het geval van bmpbTop online rekening is deze gratis.
tja, als ik dit hier lees dan neem ik beter deze bank, BMPB. Ik heb uitgeteld: op 12 maanden tijd als ik 25000EURO zou zetten bij credit Europe of BMPB dan levert het mij bij BMPB slecht 94 EURO intrest op 12 maanden minder op dan bij credit europe. Het voordeel bij BMPB tov CE is dat het veel sneller gaat dan bij CE, zo is hier toch te lezen op het forum. Misschien kiezen voor gemakkelijker te werken dan...of wat denken jullie ervan?
Het voordeel bij BMPB tov CE is dat het veel sneller gaat dan bij CE, zo is hier toch te lezen op het forum. Misschien kiezen voor gemakkelijker te werken dan...of wat denken jullie ervan?
Met de digipass en hun rekeningnummers waren ze idd wel snel bij mij, maar ondertussen wacht ik al sinds vorige week donderdag op mijn login en paswoord om te kunnen inloggen op hun PaschiWeb.
Ik heb dinsdag gemaild naar hun helpdesk, voorlopig zonder resultaat. Het begint mij lichtjes te irriteren nu moet ik zeggen.